Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
Bölüm sınırı: 100 yorum
📍
Bir hafta göz açıp kapayana kadar geçmiş, kimisi tebrik etmek için oğlanın evine gelirken kimisi ise hocayla konuşmayı tercih etmişti. İnsanların sofralarında konuşacak yeni bir konusu olmuştu.
Akılları almamıştı bu işi pek.
Şimdi ise Fatma hanım yanına yüklüce bir para alıp oğlanla beraber alışverişe çıkacağı için hazırlık yapmaya başlamıştı. Sabah ezanını okuduktan sonra ve namazını kıldıktan sonra tüm gece oğlanla konuştuğu için uyuyakalmıştı.
"Oğlum? Bekir hadi uyan da bizi çarşıya bırak. " Çarşıda cumartesi günleri dev bir pazar kuruluyordu, ne var ne yok bulabiliyordu insan. "Bekir mırıldandı ve diğer tarafa döndü. Fatma hanım homurdandı, oğlunun kolunu çimdikledi ve adamın olduğu yerde acıyla kıpırdanmasına neden oldu.
" Kalk çabuk 3 hafta sonra nikah var beyimiz fosur fosur uyuyor. Hiç de huyun değil ya bunlar Allah sonunu hayır etsin. Şimdiden böyleyse evlendikten sonra... Tövbeler olsun ben oğlanı 33 yaşına nasıl getirdim bir oğlan bir kaç haftada ne yaptı bak şu işe! "
Arda'nın oğluna olan davranışlarını da pek seviyordu kadın. Zaten akıllı insan kocasının ipini bırakmayan insandır ona göre.
"Anne... Güzel validem çok uykum var bir saat sonra götürürüm sizi vallahi. " Hala Arda'nın kıkırdamaları doluydu kulaklarında, gece nasıl sabaha bağlanmıştı anlamamıştı bile.
"Bizi bıraktıktan sonra gelir uyursun hadi oğlum! " Bekir kalktı istemese de. "Olmaz, poşetleri taşırken yorulursunuz ben de yardım edeceğim. " Fatma hanım memnunca gülümsedi. "Oğlanı görmeden gün geçiremiyorum demiyorsun da ben yardım ederim diyorsun. " Bekir anne dedi uzatarak.
"Güceniyor musun böyle yapmama anne? Hep onun etrafındayım ya... Gönül koyma sakın bana olur mu? " Bazen anneler istemsiz böyle şeyleri kıskanabiliyordu, böyle bir şeyin olmasını istemiyordu adam.
"Ne gücenmesi yahu, aksine oğlum birine gönlünü vermiş çok seviyor değer veriyor. Daha Allah'tan ne isterim ki ben? Arda'yı asla üzme yeter. " Adam ayağa kalkıp annesinin önce ellerinden öptü ardından kadına sıkıca sarıldı.
"Sen hiç merak etme gözüm gibi bakıyorum ben ona. " Fatma hanım da oğluna sıkıca sarıldı. "Hmm bilmem mi mahallenin çiçekçisinin yüzü gülüyor senin yüzünden. Her akşam oğlanın kapısına gül bıraktırıyormuşsun. "
Bekir geriye çekilmişti hemen, bu mahallenin dedikodu ağına yetişemiyordu asla. "Ben artık pes ediyorum anne, her şeyi duyuyorsunuz maşallah her yerden. " Arda'nın güzel yüzünü biraz olsun güldürebilmek için her şeyi yapardı adam.
"Sus bakayım herkes konuşuyor bana nasıl gelmesin laf? Yakında beni de laflarımı da mumla ararsın a deli. " Bekir kaşlarını çattı. "Neden? Bir şey mi oldu? "
"E hep burada duracak değilim ya, memlekete gideceğim ben. Artık evleniyorsun sen de, gözüm de arkada kalmaz Arda oğlum çok güzel akıllı bir çocuk seni de parmağında oynatıyor zaten. " Bekir anne diye itiraz eden ses tonuyla seslendi annesine.
"Bizimle yaşa, Arda asla laf etmez. Hem ben merak ederim oralarda ne yapar ne edersin diye. Anne... Bir de ben tayin isteyeceğim, burada kalıp eskiyi ona her gün yaşatmak istemiyorum. " Fatma ne kadar güzel bir çocuk yetiştirdiğini onayladı bir kez daha.
Gurur duydu oğluyla.
"Evli çiftlerin yanında durulmaz, mahremiyet diye bir şey var. Hem çok iyi düşünmüşsün oğlum, inşallah güzel bir yere tayinin çıkar da Arda'nın da gözü gönlü açılır. " Bekir de annesine hak verdi.
"Her şey onun için. "Fatma hanım manidar bir şekilde baktı oğluna.
" Ben de seni onun için doğurmuşum galiba... "
📍
Bölüm nasıldı????
Sizi seviyorum💕💕💕💕💕💕
YOU ARE READING
Tek Rekat
General Fictionİnterseksüel birey içerir... 🍂 İçinde büyüttüğü aşkı bir sabah namazı sonrası sonsuza dek kalbine gömmüştü. 🍂