🪷 16

978 213 133
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

Bölüm sınırı: 100 yorum

📍

Boğazında acı his onu huylandırıyordu kendine geldiğinden beri. Ağzına takılan solunum cihazı öksürmesine neden oldu. Arda nerede olduğunun bilincinde değildi pek.

Elini kaldırmaya çalıştığı anda sıcacık bir el tuttu ellerini. Buğulu sesler duysa da anlam veremedi bir süre.

"Arda... Arda iyi misin?... Arda hadi bak bana iyi misin? " Ses çok uzaktan geliyordu sanki. Cennette miydi acaba? Ya da oraya bile gidememiş miydi de arafta mı sıkışmıştı?! Aklında binbir soru işareti vardı oğlanın ama aklına gelen tek isim için gözlerinden yaş akmaya başladı.

Artık bir daha sevdiği adamı göremeyecekti.

"Arda! Arda doktoru çağırıyorum hemen. " Ayakkabının tok sesini duydu Arda, burnuna gelen koku gitmişti şimdi. İç çekerek ağlamaya devam etti oğlan, gerçekten ne halde olduğunun farkında değildi. Tükenmiş halde kendine acıyarak ağlıyordu.

Bekir ise ağlayan oğlanla ne yapacağını şaşırmış halde doktoru çağırdı vakit kaybetmeden. "Neden ağlıyor? Boğazı mı ağrıyor acaba? Ağrı kesici yapar mısınız canı yanmasın daha fazla. "

Doktor ve Bekir ikilisi hızlıca yürürken adam da konuşmayı ihmal etmiyordu. "Gerçekliğe dönememiş olabilir, travma bırakabiliyor böyle durumlar. " Odaya girdiler ve doktor gerekli müdahaleyi, bazı kontrolleri yaptı.

"Birazdan kendisine gelir tamamen. " Bekir doktora teşekkür etti ve oğlanın yatağının yan tarafında bulunan tekli koltuğu yatağın dibine taşıyıp oturdu. Saat sabaha karşı 5'ti, annesini gece arayıp bilgilendirmiş, zaten beklemeye gönlü olmayan Arda'nın ailesini de eve göndermişti.

Onlardan bir gram fayda da olmazdı insana.

Usul usul Arda'nın kendisine gelmesini bekledi Bekir. Önce gözler etrafta hızlıca dolandı, ardından tavana dikildi ve anlamlandırmaya çalıştı olanları. Dudaklarını büzüp ben niye ölmedim ki dedi kısık bir sesle.

"Ölmemen gerekiyordu zaten. "

Arda'nın gözleri kendi gözlerini buldu, oğlanın gözleri şaşkınca büyüdü. "Sen... Sen neden?... Ne oldu bana? Kim kurtardı? " Kendi ailesinin haberi bile yoktu muhtemelen, zaten odada da yoktular.

" Ben kurtardım, Allah'tan gece hava almaya çıkmışım. Ya ben gelmeseydim? Ya sen gerçekten... " Ölseydin diyememişti Bekir, ölseydi o nasıl nefes alırdı ki!

"Keşke ölseydim. " Başını diğer tarafa çevirdi, ablasını seven adama daha fazla içi giderek bakamazdı Arda. Bekir boğazını temizledi, sinirlenmeye başlıyordu. "Arda ne derdin var bunları zamanla konuşacağız ama bir daha keşke ölseydim deme karşımda. Seni o halde görünce aklımı yitiriyorum sandım ben. "

Arda onu duymuyordu bile, babası intihar etti diye dövecek miydi acaba? Hele annesi, annesi kesin ağlatana kadar söylenir sonra da ona benim suçum ne derdi.

"Hocam... Ezan kaçta okunacak? " Bekir diyememişti, adıyla hitap edip de gönlünü yakamazdı ya daha fazla, hocam demişti o nedenle. Bekir şaşırsa da saate bakıp cevap verdi. "17 dakika var. "

"Namaz kılacağım ben. " Başını yastıktan kaldırdı ve ayağa kalkacakken onu Bekir durdurdu. "Dur ne yapıyorsun? Bir şey olacak bir yerine. Namazının kazasını kılarsın sonra. Bu halde nasıl namaz kılacaksın. "

Arda ağlamaklı halde baktı Bekir'e. "Namaz kılmak istiyorum. " Adam iç çekti ve oğlanın isteğini kıramayarak ona yardım etmeye başladı. Önce belinden tutarak odanın lavabosuna ilerlediler, ardından oğlan zor da olsa abdest aldı ve gerisin geri yatağına döndü.

"Teşekkürler... Ben namaz kılayım, sen dışarıya çıkar mısın? " Ezan sesi duyulmaya başlandı birden. Bekir Allah'tan arkadaşına söylemişti de bu sabah o okuyacaktı ezanı. "Tamam, benim de namaz kılmam lazım gelirim hemen. "

Arda başını salladı, odadan çıkan adamla namazını kılmaya başladı. Sonuna dek ağlamamak için kendisini zor tutsa da dua edilen kısımda artık kendisini tutamayacak tövbe etti yaptıkları için.

"Allahım sen affet bu kulunu, dünya aşkına yenildim ben... Artık ölene dek kalbime gömüyorum bu aşkı, asla onunla ilgili hayaller kırmayacağım artık. Sen o nedenle affet beni olur mu?... Amin. "

İçinde büyüttüğü aşkı bir sabah namazı sonrası sonsuza dek kalbine gömmüştü.

📍

Bölüm nasıldı????

Sizi seviyorum💕💕💕💕💕💕💕

Tek RekatWhere stories live. Discover now