🪷 15

850 206 172
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

Bölüm sınırı: 70 yorum

📍

Başını elleri arasına almış bir halde gözüne kimseyi değdirmiyordu. Arda'nın ailesi öylece beklese ve sorular sorsa da hiçbiriyle herhangi bir iletişim kurmuyordu. Tek odağı kapısında beklediği oğlandı.

"Bekir hocam demeyecek misin Arda'ya ne olduğunu? " Genç kız endişeliydi ve bu seferki hisleri gerçekti, kendisi yüzünden kardeşine bir şey olursa ne yapardı bilmiyordu hiç.

"Seni ilgilendirmez, çok umrunda sanki ne olduğu. Oturma bir daha yanıma. " Bekir oturduğu yerden kalktı hemen, doktoru ayakta beklemeye başladı. "Ben ne yaptım da böyle konuşuyorsun Bekir hocam? "

Babası var diye rahatça konuşamıyordu genç kız. Bahri bey de adama döndü. "Bir şey mi oluyor bizden habersiz? " Lafları duymuştu da adamın yüzüne vuracağı anı bekliyordu.

Bekir hiçbirine cevap vermedi, doktor odadan çıkana dek de cevap vermeyi düşünmüyordu. Yarım saat kadar sonra doktor içeriden çıktı ve ilk muhattabı olan ve oğlanı getirmiş kişiye, Bekir'e yönelik konuştu.

"Hemen müdahale edebilmeniz işimize çok yaradı. Sabaha kadar solunuma bağlı kalacak ardından taburcu edebileceğiz. Endişelenecek bir şey yok, boğazı tahriş olmuş sadece. " Doktor gülümseyerek yanlarından ayrılırken Bekir de gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı.

Belki bu yapacağı şey yanlıştı, belki sonucunda Arda mutsuz olacaktı ama yapmak da zorundaydı adam. Kafasını toplar toplamaz doktorla konuşan, sonrasında da kenara geçip hiçbir şey yokmuş gibi oturan ailenin yanına ilerledi.

"Ben Arda'ya talibim... Onunla evlenmek istiyorum. Arda iyileşir iyileşmez annemle geleceğiz. " Üçlü şok içinde birbirlerine baktılar. En çok yıkılan Asya olmuştu bu laflara. Bahri bey hiddetle kalktı ayağa. "Ne demek Arda'ya talibim! Haftalardır kızımla buluşup şimdi ne hakla Arda'ya talip olursun hocam? "

Bekir afalladı kısacık bir an.

Hayatında ilk kez büyük bir yalan söyleyecekti şimdi. Bunu gönlüne ok gibi saplanan oğlan için yapacaktı. "Arda'nın gönlünü yapmak için konuştuk Asya'yla.. Bacım sen de anlatsana Arda'yı ne kadar seviyorum ben. Bu gece neden intihara kalkıştı bilmiyorum ama sebebini bulur bulmaz onu ne bu dünyada ne de ahirette rahat bırakmayacağım. "

Manolya hanım elini ağzına götürdü, tüm bu olanlardan hiç haberi olmamıştı işte. "Hocam yalan söyleme bu kız sana aylarca yemek yaptı getirdi. " Asya üzüntüyle çökmüştü olduğu yere. Kalbi sızlıyordu olanlara.

"Kulun söylediği yalanı bırak da yaradan düşünsün. Asya ne zaman yemek yapmış da bana götürmüş. Hepsini Arda yaptı benim için. " Allah şahitti ya ne çok isterdi hepsini Arda'nın yapmasını, onun için özenle hazırlamasını.

Kendi isteklerinden korktu kısacık bir an, bu aşk denen tutkulu duygu insana kendisini kabullendirince ne de talepkar oluyordu böyle.

Bekir olabildiğince yalanlarını söylerken Bahri beyin ve Manolya hanımın tatmin olmuş bakışlarıyla rahatladığını hissetti. "Çok seviyorsun yani? Benim oğlumu? Nasıl nikah düşecek de hem evlenip hem görevini yapacaksın hocam? "

"Kaç kere Kur'an-ı hatmettin de içinde bununla ilgili haram dendiğini okudun? Hem bugüne kadar oğlun değildi de şimdi mi oğlum diyesin geldi Bahri amca? Bırak artık Arda'yı ben düşüneyim. " Birazdan doktorun yanına gidip Arda'yı görebilmesi mümkün mü diye soracaktı.

Daha annesinin yanına gidip olanları aktarmalı ve en yakın zamanda o evden onu çekip almalıydı.

"İyi... Pazar günü annenle gel o zaman. " Kestirip atarak söylediği sözler Asya'nın lavaboya koşmasına ve içeriye girer girmez hıçkırıklarla ağlamasına neden olmuştu. Arda'nın bir gün başına bu şekilde bir bela olacağını biliyordu genç kız ama ihtimal vermek istemiyordu.

"Keşke ölseydin... "

📍

Bölüm nasıldı???

Arkadaşlar öyle çabucak evlenseler dahi aralarındaki zinciri kırıp beraber olmaları zaman alacak. Lütfen sabırlı olun olur mu? Arda kendinden bile vazgeçmiş durumda çünkü.

Sizi seviyorum 💕💕💕

Tek RekatWhere stories live. Discover now