🪷 4

772 180 73
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

📍

"Fatma teyze bunu da götür giderken, az önce çabucak yaptım. " Arda yarım saat içinde hazırladığı tava böreğini koymuştu saklama kabına, Bekir bu böreğe bayılarak ilk kez çok güzel olmuş demişti.

Fatma hanım Arda'nın saçlarına uzandı ve okşadı. "Niye zahmet ettin oğlum? Yaptığın yemeklerle şiştim zaten daha nereme yiyeyim? " Arda iç çekerek gülümsedi. "Afiyet bal olsun, bunlardan başka yapacağım şeyler yok zaten. Ne yaptım ki hem. "

Oğlan daha konuşacakken Manolya hanım kesti oğlunun lafını. "Kız gibi olmaktan başka bir iş bildiği yok zaten. Hadi Fatma sen de kendine dikkat et, oğlun alacak mı evden seni? " Arda'ya dönüp içeriye geç diye laf söyledi.

Genç oğlan başını eğerek içeriye geçti, Bekir gelecek olsa bile ona bu şekilde görünmek istemiyordu. Odasına geçti ve yatağına oturarak aynadaki görüntüsüne baktı. Sıradan bir tişört, altında ise siyah bir eşofman vardı. Uzun süredir üzerine hiçbir şey almamıştı, babası da zaten para verecek gibi değildi ona.

Ablasından istemeyi düşündü bir an, sonra bu fikirden vazgeçti. Muhtemelen sürekli aldığı şeyi onun gözüne sokup duracaktı. Fakat böyle de ne kadar yaşayabilirdi bilmiyordu Arda.

Ailesi ablası evlenince memlekete taşınacaktı, o ise onlarla mecburen gidecek köy işlerinde annesine yardımcı olacaktı. O zamana kadar hiç görmediği fakat içinde yaşadığı İstanbul'u gezmek istiyordu. Daha önce hiç sahil kenarına bile gitmemiş, hastaneye giderken otobüsten görmüştü oğlan.

Bir an Bekir'le gezdiğini düşündü oğlan, içini amansız bir heyecan kaplarken hemen kendisine geldi Arda. "Öyle bir şey asla olmayacak aptal, insan öyle hayal kurar mı hiç Arda? Senin kendine hiç mi acıman yok oğlum? "

Sol gözünden bir damla yaş düştü, daha fazla kendisine eziyet etmeyerek odasından çıkıp arka bahçeye geçti. İleride Fatma hanım bekliyordu ayakta. Çabucak yanına ilerledi Arda, neden beklediğini merak etti. "Fatma teyze neden bekliyorsun? Bir şey mi oldu? "

Fatma hanım eve şöyle bir baktı gelen giden var mı diye, ardından oğlana gülümsedi. "Oğlum birazdan arabasıyla gelecek Arda, onu bekliyorum kuzum." Arda elini kolunu nereye koyacağını bilemedi ilkin. "Anladım... Şey ben annem kızmadan içeriye gireyim, gelir şimdi oğlun. "

Kadına veda edip arkasını döndü ve bir kaç adım attı, bir arabanın durduğunu hissetti. Adımlarını hızlandırmak adına başını eğdi hemen, adamın onu görmesini hiç istemiyordu.

"Hey! " Arda olduğu yerde kalakaldı, elleri titriyordu heyecandan. "Oğlum bak hele buraya. " Bekir'in ardından Fatma hanım da seslenmişti oğlana, mecburen derin bir nefes alarak arkasını döndü. İkili pür dikkat ona bakıyordu.

Hızlı adımlarla yanlarına gitti Arda.

"Şey... Bir şey mi yaptım ben? " Endişelenmeye başlıyordu. "Olur mu öyle şey oğlum, yaptığın börek için teşekkür etsin istedim oğlumdan. " Bekir hiçbir gariplik veya tuhaflık bulunmayan ve gayet de erkek olan oğlana baktı. Kafasında çift cinsiyeti daha tam oturtabilmiş değildi.

"Sağ ol, ellerine sağlık şimdiden. Bu arada ben Bekir. " Bekir elini dostane bir şekilde uzatsa da Arda tutmadı, adamı boşuna günaha sokmak istemiyordu. Hem de bayılacağından korkuyordu.

"Arda... " Sesi çok az çıkmıştı, gözlerine bakmayan gençle ne demesi gerektiğini bilemedi Bekir. "Ablanla camiye gelmiyorsun hiç... Gelmek istemiyor musun? " Arda dudağının içini ısırdı ve etrafa baktı şöyle bir.

"Babam kızıyor biraz, ondan ablam geliyor sadece. " Hem nasıl ve neye göre ibadet edecekti ki? Hem de kendisini böyle yaratan Allah'a dua etmek ister miydi bunu da bilmiyordu Arda.

"Yaradanın eserinde kusur bulmak kusurların en büyüğüdür, baban da anlayacak bunu bir gün. " Mahremdir diye kendisine bile bakmayan oğlanla daha da bir şey diyemedi, Arda yaprak gibi  titriyordu karşısında.

İyi günler dileyip annesine arabaya geçelim anne dedi ve Arda'nın eve girişini seyretti Bekir. "Çok masum değil mi oğlum? "

"Evet... Bakışları da mahzun... "

📍

Bölüm nasıldı??

Sizi seviyorum❤❤❤

Tek RekatWhere stories live. Discover now