Keyiflice okuyun laYorumlarınızı bekliyorum
Bölüm sınırı: 100 yorum
📍
Her insanın toparlanıp bir sonraki hikaye için gitmesi gerekirdi çoğu zaman. Fatma hanım da buna inanan kadınlardandı hep, bir hikaye başladığında öbür hikayenin çoktan bitmiş olması gerektiğini düşünüyordu kadın.
Oğlu sevdiği eşiyle beraber yeni bir hikaye yazarken onun burada durması manasızdı.
"Anne oraya vardığında beni ara mutlaka. Sabah karşı merkezde olacaksın, ben aracı ayarlayacağım buradan. Yolda da bir şeyler yemeyi unutma aç bırakma kendini sakın. " Bekir annesini tembih ederken Arda ise Fatma hanımın gideceğinden üzgündü.
"Tamam oğlum... Çocuk muyum ben? Hallederim her şeyi. " Bekir'i de tek başına büyütüp bugünlere getirmişti kadın, yolunu kaybeder miydi hiç?! "Biraz daha kalsaydın anne? " Arda üzgün halde konuştu, o varken her şey çok daha güzeldi. Canı sıkılınca dertleşebileceği bir annesi vardı kadının.
Bekir de eşine hak verdi. "Biraz daha kal. " Arda'nın gün içinde yalnız kalıp tedirgin olmasını istemiyordu hiç. "Olmaz öyle şey, benim yerim yurdum belli artık. Siz arada gelin de elimi bir öpün... Belki torunum da gelir de elimi o da öper. " Kadın hasretle konuşmuştu, çok istiyordu bıcır bıcır bir torun.
"Allah nasip ederse o da olur anne, hadi daha fazla oyalanmadan seni otogara bırakayım. Arda sen de hırkanı giy, evde yalnız bırakamam seni bir şey olur aklım kalır. " Oğlan başını sallayıp hemen içeriden hırkasını getirdi, ablasıyla aynı yerde yaşıyorken asla güvenemezdi.
Bekir arabayı çalıştırdıktan sonra ikili de arabaya yerleşti ve beraber otogara gittiler. Onlar için zor olan kısım vedalaşmak olurken Arda biraz ağlamış Fatma hanım da ağlama kuzucum diyip bol bol öpmüştü oğlanı.
Adam ise yalnızca ikiliyi ve onların güzel ilişkisini seyredip gülümsedi. Allah'tan hep eşinin annesiyle iyi anlaşmasını istemiş, Allah daha da güzel bir şekilde cevap vermişti kendisine.
"Hadi anne allahaısmarladık. " Kadının elini öptü ve sıkıca sarıldı Bekir, annesiyle ilk kez bu kadar uzaklaşacak olsa da Arda'nın varlığı sayesinde pek arayacak gibi durmuyordu.
Fatma hanım sonunda otobüse binip yerleşti ve bir kaç dakika sonra araç hareket etmeye başladı. Arda ve Bekir ise bir süre aracın arkasından bakmış, ardından kendi araçlarına binmişlerdi.
"Zor olacak, ben anneme çok alışmıştım. " Bekir başını anlık olarak çevirip baktı oğlana. "Yanına gideriz mutlaka, haklı olarak bizi yalnız bırakmak istiyor. Ev senin olsun senin yuvan olsun istiyor. " Arda dudağının içini ısırdı.
"Bilmiyorum.. Üzüldüm ben. " Bekir'in içi gidiyordu eşine. "Çok mu üzüldün? "
"Hm hm... Kendi annemden daha anneydi bana. " Adam vitesteki elini oğlanın eline sarıp yeniden vites topuzunu tuttu. "O hep annen olarak kalacak zaten, telefonda bol bol görüşürsünüz... Bu kadar üzüldüysen biz de mutlu olacak bir şeyler yaparız. " Arda merakla döndü adama.
"Ne yapacağız ki? "
"Parka gideceğiz, sen salıncağa bineceksin ben seni sallayacağım. "
📍
Biraz çocuk olmak lazım...
Bölüm nasıldı???
Sizi seviyorum💕💕💕💕💕
YOU ARE READING
Tek Rekat
General Fictionİnterseksüel birey içerir... 🍂 İçinde büyüttüğü aşkı bir sabah namazı sonrası sonsuza dek kalbine gömmüştü. 🍂