Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
Bölüm sınırı: 100 yorum
📍
"Anne sen bırak ben hallederim buraları, geç televizyon seyret sen. " Fatma hanımın elindeki tabağı aldı oğlan, kadın damadına gülümsedi. "Ay şuncacık tabak yahu oğluşum, bunu götüreyim seyrederim acelem yok. " Arda yine de olmaz diyip kadını gönderdi televizyonun başına.
Masayı toplarken yatsıyı kıldıracak olan kocası ise yemeği yer yemez camiye gitmişti. Bir kaç dakika içinde masayı toplayan oğlan Fatma annesiyle kendisine kahve yapmış, televizyon seyretmek için oturmuştu.
Kocası gelene dek de oturmayı planlıyordu.
Fatma hanım yandan bir bakış attı damadına. "Arda... Yavru kuşum... Oğlum gönlünü hoş tutuyor mu bakalım? Sana ters bir harekette bulunuyor mu de bana çabucak! Vallahi bu yaştan sonra alırım elime onu. " Arda kıkırdadı annesinin dediği lafa.
"Yok anne... Beni hiç üzmüyor, çok mutluyum onun sayesinde. " Özgürdü, istediği zaman istediği her yere gidebiliyordu. Üstelik ona kimse sen nereye gidiyorsun demiyordu. "Gerçekten mi? İlgili ama sana... Eve gelmezdi şimdi evden zor gönderiyoruz... Erkek milleti işte yar bulunca yaradanı bile unutuyor böyle. "
Arda güldü yine, Fatma hanımın yakınmaları çok tatlı bir ses tonuyla olduğu için asla negatif bir düşünce barındırmıyordu.
"Öyle deme anne, hem evi hem de kuran kursunu idare etmek zor. " Kocasını özlüyordu bazen, iç çekti birden. Fatma hanım da oğlanın iç çekişiyle gülümsedi. "Aman be oğluşum taş mı taşıyor sanki... Gerçi senin yüreğini de taşımak zordur, Bekir'im nasıl dayansın sana? "
Arda utançla başını eğdi. "Neden öyle diyorsun ki anne? "
"Bu evi koca konak mı sandınız a oğlum? Bekir'e deme ama oğlumun sana nasıl yanaştığını görüyorum. E seni sevmese istemese bu hallere düşer mi o hiç? " Bekir'in oğlanı öpmeye çalışmalarını bir kaç kez görüp bu benim oğlum mu acaba diye defalarca kontrol etmişti kadın.
Her erkeğin aşık olduğu insana kavuşunca böyle huyları çıkıyor demek ki diye düşündü.
"Bekir... Başkasını sevdi mi hiç anne? Yani sonuçta 30 küsür yaşında adam... Olmuştur tabii. " Bu konuyu çok merak etse de Bekir'in böyle şeyleri asla anlatmayacağını biliyordu oğlan. Fatma hanım güven verici bir şekilde gülümsedi.
"Oğlumun gönlü bir kuru daldı... Sen geldin yeşerttin bir gülmüş bize gösterdin oğlum. Senden öncesi de yok sonrası da yok, gönlünü ferah tut. " Arda'nın kalbi heyecanla sızladı, çok seviyordu kocasını. Aşkı nasılda pekişmişti bu laflarla.
"Peki... Sevindim ben o zaman. " Fatma hanım oğlanın saçlarını okşadı. "Ben de oğlum kimseye gönül vermeyecek diye dertleniyordum ama meğer gönlü ne yakınımızdaymış... Oğlum... Beni affet olur mu? " Fatma hanımın bu konuda içi içini yiyordu.
" Neden ki? Bana ne yaptın anne sanki? Senin yaptıklarını bana öz annem yapmadı. " Arda Fatma hanıma sıkıca sarıldı hemen. "Ben başta o yemekleri getirenin Asya olduğunu zannedip oğluma Asya'yı isteyelim belki zamanla seversin dedim. Ama oğlum kapat konuyu ben asla istemiyorum dedi. Ya benim lafıma gelip de isteseydi? Ben senin gibi bir evladı nasıl kaybederdim? "
Arda iç çekti ve geriye çekildi.
"Nereden bilecektin ki anne? Bekir'e de ben yapıyorum demiş zaten. Niyeti bozmuş o çoktan, mahallede laf çıkaran da oymuş öğrendik ya geçen gün... İnsan öz kardeşine yapar mı bunu hiç? Ben dedim ona, tek tutunacak dalım Bekir'e olan sevdam dedim ama gözlerimin içine bakarak iş çevirmiş. " Çok üzülüyordu bunlar aklına gelince.
"Boşver kuzum... Sen artık bu evin bir tanesisin, o da kendi kendine delirsin dursun... Hah bak kocan geldi koş kapıya. " Arda gülümsedi, kapı çalmıştı.
"Tamam... Yorgundur o da zaten... "
"Hıhı hemen geçin odaya... " Fatma hanımın imalı sesine karşın kıpkırmızı yanaklarla gitti kapıya oğlan. Vakit kaybetmeden eşini karşıladı. "Hoş geldin... "
"Odamıza gidelim mi? Yorgunum ben sohbet de ederiz hm? "
📍
Bölüm nasıldı???
Fatma hanım gidecek arkadaşlar, kaynanayla yaşama olayına karşıyım
Sizi seviyorum💕💕💕💕💕
YOU ARE READING
Tek Rekat
General Fictionİnterseksüel birey içerir... 🍂 İçinde büyüttüğü aşkı bir sabah namazı sonrası sonsuza dek kalbine gömmüştü. 🍂