Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
Bölüm sınırı: 100 yorum
Arkadaşlar Bekir ve arda İstanbul'da yaşamıyorlar. Haliyle müstakil evleri durumları çok iyi olmasa bile var. Daha böyle bir tık taşra gibi de düşünülebilir.
📍
3 hafta sonra;
Arda masanın üstündeki eşyalarına baktı, yarın akşam nikah olacak evlerinin önünde insanlara yemek dağıtılıp sohbet edilecekti. Öyle büyük bir şey olmayacaktı planlarına göre.
Fakat insanlar ne olursa olsun Bekir hocalarını çok sevdikleri için herkes gelecekti bu yemeğe. Müstakil evlerinin büyük bahçesinde olacaktı hepsi.
Yarın için Bekir de kendisi de takım elbise giyeceklerdi. O nedenle bugün dikkatlice ütülemiş, yarına her şeyi hazır etmişti oğlan. İşi bittikten sonra biraz süt içmek için mutfağa gitti Arda. Bu evde son gecesi de denilebilirdi ve bu nedenle çok çok mutluydu.
O artık sevdiği adamla beraber olacaktı. Kendisi her anlamda buna hazırdı, sevdiği adama ait olacaktı yarın gece. İc çekti heyecanla ve dolaptan sütü çıkarıp cezveye koydu ısıtmak için. Bir kaç dakika sonra da ablası geldi mutfağa.
"Bu son geçen hm? Gidiyorsun yarın... " Bekir'in gelini o olmalıydı, kardeşi değil. "Evet... Her şey hazır. " Asya histerik bir biçimde güldü. "Sen hazır mısın ki? " Tek amacı oğlanın aklına bu kötü düşünceyi sokmaktı, sonuçta o gece ne kadar geç yaşanırsa Bekir o kadar evlilikten soğurdu.
"Niye hazır olmayayım ki? " Arda hala hiçbir art niyet barındırmadan merakla konuşmuştu. "Her şey dışarıdan güzel de beklediği gibi bulacak mı acaba seni? Beğenecek mi bedenini bakalım? Oran düzgün bir şekilde bile değil ne idüğü belirsiz bir cinsiyet. Bakınca iğrenecek belki de. "
Arda'nın yüzündeki ifade değişti birden. Aklına bu ihtimal hiç gelmemişti gerçekten. "Bu kocamla benim aramda bir problem abla, seni ilgilendirmiyor. O beni her şekilde beğeniyor zaten. Sen kendin için endişe et. " Asya sinirle güldü, daha fazla sinirlenmemek için mutfaktan çıktı.
Arda ise düşünceleriyle baş başa kalmıştı. Küçük bir ihtimal de olsa ondan gerçekten iğrenebilirdi adam. Sonuçta iki cinsiyet de aynı bölgedeydi, bu adam için çok ilginç olabilirdi.
Biraz düşündükten sonra aklına bir şey geldi oğlanın. "Hemen beraber olmak zorunda değiliz ki... Bana aşık olunca oluruz. Hem o zaman çok seveceği için iğrenmez de benden. " Öyle umuyordu en azından.
Sıcak sütü bardağa koyup odasına geçti yeniden. Düşünceler beyninde büyüyüp gidiyordu. Ta ki telefonu çalana dek, Bekir onu her zamanki gibi arıyordu.
"Alo? "
"Efendim? Nasılsın Bekir? "
"İyiyim Arda sen nasılsın? Bugün hiç konuşamadık bana mesaj da atmadın bekledim ama. İşte sen mesaj atmayınca ben de çareyi aramakta buldum. " Arda adamın sesinde küçük de olsa bir sitem sezmişti.
"Şey her gün konuşuyoruz ya ondan mesaj atmak aklıma gelmedi. Hem ne yazacağım ki ben? " Bekir güldü.
"Mesela bu gece nasıl sabah olacak da biz kavuşacağız müstakbel eşim diyebilirdin ama sen hiçbir şey yazmadın bana. " Arda'nın bu lafa heyecanlanıp panikle bir şeyler söyleyeceğini anlayabiliyordu artık.
"Ya ama ben öyle nasıl yazayım ki? Çok utanırım olmaz. Hem sen bu geceyi sabah zor edersin, ben seni sevdiğim bütün geceleri sabah ettim... Bakalım sen edebilecek misin? " Arda gözlerini ellerine dikti, kalbi dışarıda atıyordu sanki.
"Yarın akşam kollarımda olacaksın, bu gece sensizliği her saniyemde hissedeceğim. O mühim değil de seninle yaşamaya başlayınca ben evden camiye nasıl gideceğim... Senden ayrılmam mümkün görünmüyor pek. " Üç gündür yüz yüze gelememişlerdi pek çok şeyle uğraştığı için.
"Ben gelirim yanında... Günah olmaz değil mi? " Kendisi öyle şeyleri pek bilmiyordu. Her şey ona günah olabilirmiş gibi geliyordu.
"Allah için günah değil de beni sıkıntıya düşürürsün. " Arda anlamamıştı. "Neden ki? Mahçup mu olursun? " Bekir bir kaç saniye düşündü.
"Sen gel de ne olurum görürsün bizzat. "
"Şey... Peki. "
📍
Bölüm nasıldı????
Sizi seviyorum💕💕💕💕💕💕
YOU ARE READING
Tek Rekat
General Fictionİnterseksüel birey içerir... 🍂 İçinde büyüttüğü aşkı bir sabah namazı sonrası sonsuza dek kalbine gömmüştü. 🍂