Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
Bölüm sınırı: 100 yorum
İki sınır da aşılmadan bölüm gelmeyecek
📍
Sabah erkenden uyanmıştı Arda, şöyle bir dönüp aşık olduğu adamın güzel suratına baktı. Dün akşam regl bitse de söyleyememiş, bugün için her şeyi planlamıştı oğlan.
Bekir'in onu ne kadar sabırla beklediğini görmüştü bu süreçte. Fatma hanım gideli iki gün anca olmuş, evdeki her şeyi düzenlemek Arda'ya kalmıştı. Bekir yakında tayinim çıkar dediği için çok üstünde durmuyordu hiçbir şeyin.
Daha fazla yatakta uyuşukca kalmak istemeyip kalktı oğlan, elini yüzünü yıkayıp aynada kendine baktı bir. Yüzünü gözünü bu ara daha bir beğeniyordu sanki, cildi sevildiğinden midir nedir daha bir ayrı parlıyordu bu ara.
Kendi kendine gülümsedi, banyoda işi bittikten sonra mutfağa ilerledi en azından bir çay suyu koymak adına. Bekir sürekli ben olmadan kahvaltı hazırlama dediği için sadece çay suyu koyup adamı uyandıracaktı.
Neşeli bir şekilde mutfakta işini halledip tekrar yatak odasına döndü Arda, Bekir genelde sabah namazından sonra tekrar oğlanın koynuna giriyordu evlendiğinden beri. Evlenmeden önce ise sabah namazından akşam namazına kadar camide vakit geçiriyordu.
"Bekir... Bekir uyan hadi. " Bekir az önce zaten uyanmış olsa da gözlerini açmayıp biraz daha bekledi, güzel bir hitap duymak istiyordu artık. "Bekir... Hadi kahvaltı hazırlayacağız. " Adamın omzunu dürten Arda ise her şeyden habersiz sadece adamı kaldırma amacıyla başında bekliyordu.
"Bekir kalkmayacaksan bak hazırlıyorum kahvaltıyı... " Tam yataktan kalkacakken oğlanı belinden tuttuğu gibi diğer tarafına yatırdı Bekir, Arda istemsiz çığlık atmıştı.
"Ne yapıyorsun Bekir ya! "
"Yeter yahu Bekir de Bekir, Bekir de Bekir... Senin ağzından bir güzel söz çıkmaz mı güzelim? " Uzanıp Arda'nın boynundan öptü adam. "Ya... Bilmem ki... Hep Bekir dedim ben... Hem sen uyumuyor muydun? Beni neden o kadar yordun? "
Oğlan fırsattan istifade kızmıştı adama hemen. "Hiç bana öyle kızıp da konuyu başka yere çekme yavrum. Bana artık ya kocam de ya da sevgilim... Ama bana artık adımla seslenme. Ağzından çıkacak her laf benim için çok değerli, önemli. "
Arda'nın kalbi kuş gibi atmaya başladı, kocasına baktı bir süre. Çok seviyordu karşısındaki adamı, uzanıp dudağından öptü adamı. "Şey diyeyim ben o zaman... Kocacım gibi... Olur mu? Yani kocacım tatlı bir kelime neden olmasın ki? Güzel olur... Ama insan içinde asla diyemem çok ayıp. "
Bekir gülümsedi ve bu sefer de o küçük bir öpücük kondurdu oğlanın dudaklarına. "Kocacım kelimesi değil de senin bu dilinin tatlılığını ne yapacağım ben? Sana nasıl dayanacağım? " Arda kıkırdadı istemsiz.
"Dayanmak istiyor musun ki? Ben hiç dayanmak istemezsin diye düşünmüştüm... " Bekir'in eli oğlanın tişörtü yukarı kaydığından çıplak olan belini buldu ve okşadı.
"Arda girmeye cesaret ettiğin o sular dalgalı güzelim, yapma. " Kendisini nasıl zor tuttuğunu bir o bir de Allah biliyordu. Arda utangaç bir halde baktı eşine.
"Bilerek giriyorumdur belki... " Adamın sakalıyla oynamaya başladı, gözlerine bakınca utançtan konuşamıyordu hiç. "Güzelim... Daha hazır bile değilsin beni de zor durumda bırakma lütfen. " Arda'nın teni öylesine yumuşaktı ki parmağını bastırsa içeriye girecekti sanki, Bekir içinde bir şeylerin kaynadığını hissetmeye başlamıştı.
Arda derin bir nefes aldı.
"Ben... Benim dün gece reglim bitti... Bugün temizim yani... " Bekir gülümsedi. "Ne güzel yavrum, rahatsın bir süre daha. "
" Kocacım aptal mısın yaa? Hazırım yani... Bu akşam ben tamamen hazırım. " Bekir bir an algılayamadığı için tepki veremese de sonrasında yüzünde tatlı bir tebessüm oluştu.
"Bunu sabahın köründe demeseydin ne iyiydi güzelliğim... Oldu mu şimdi bu. "
📍
Bölüm nasıldı???
Sizi seviyorum💕💕💕💕💕
YOU ARE READING
Tek Rekat
General Fictionİnterseksüel birey içerir... 🍂 İçinde büyüttüğü aşkı bir sabah namazı sonrası sonsuza dek kalbine gömmüştü. 🍂