🪷 3

890 189 116
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum.

📍

Önüne koyulan sıcak yemek günün sakinliği içerisinde ona en güzel ve huzurlu hissettiren şey olmuştu. Annesine gülümsedi ve ellerine sağlık sultanım dedi Bekir.

"Afiyet olsun oğlum, zencefil de koydum mutlaka bitir çorbayı. Bu hava geçişleri fena, herkes hastalıktan kırılıyor. " Başını salladı adam. "Tamam anne, doğru diyorsun. Bir de ders veriyoruz de küçüklere, burunları akarak geliyorlar camiye. Gelme iyileş önce desek ayrı demesek ayrı mesele. "

Orta yaştaki kadın gülümsedi. " Buğra'nın babasıyla da aynı yaştasın hani... Sen de evlensen de şöyle senin de hevesli bir çocuğun olsa güzel yavrum. " Fatma hanım ne de çok istiyordu bunu, oğlu artık 30'lu yaştaydı ve o oğlunu evlendirip memlekete yerleşmek istiyordu.

"Nasip anne, nasip. Hem gül gibi yaşayıp gidiyoruz, ne derdin var evlenmemle bilmem. " Kadın iç çekti, Kur'an kursundaki kadınlardan bazı haberler aldığı için oğluna da bunu sormayı planlıyordu.

"Aman oğlum, hep seninle mi yaşayacağım ben. Artık köye yerleşmek istiyorum ama seni de tek bırakamıyorum. Evlen de artık huzurluca gideyim ben de. " Bekir hem çorbasını içiyor hem de annesini dinliyordu. "Anne Allah'a şükürler olsun elim ayağım tutuyor neden tek bırakamıyormuşsun? Hem ağzındaki baklayı çıkar sen bence. Ben böyle ne demek istediğini anlamıyorum pek. "

Kadın hemen toparlanıp boğazını temizledi. "Aylardır sana yiyecek geliyormuş her öğlen... Asya kızım getiriyormuş. " Bekir gözlerini bir kaç saniyeliğine yumdu, bunun duyulacağını elbette tahmin edebiliyordu fakat genç bir kadının bu şekilde konuşulması hiç mi hiç hoş değildi.

"Kimden öğrendin bunu anne? İnsanlar mı konuşuyor bunu? " Canı iyice sıkılmıştı bu konuyla. " Ben de Kur'an kursundaki kadınlardan öğrendim. Oğlum... Belli ki kızın sende gönlü var, senin de birine sevdalanacağın yok. Bir şans ver. Hem ben babanla da severek evlenmedim ama Allâh bir günümüzü bile huzursuz yaşatmadı bize, senin gibi bir evladımız oldu. Zamanla da sevdik birbirimizi hem, sen de öyle olursun belki hm? "

Oğlunun gözlerinin içine beklentiyle baktı kadın. Bekir'in iştahı kapanmıştı, her öğlen getirilen yiyeceği dayanamayıp yese de genç kıza karşı aylardır herhangi bir şey hissedememişti. Fakat annesi de bir yandan haklıydı, bu yaşına değin hiçbir kadına karşı hisleri olmamıştı ki bu saatten sonra birini sevsin.

"Anne... Konuyu kapatalım lütfen. Ben evlenmeyi düşünmüyorum şu an, böyle yaşayıp gidiyoruz huzurumuz bozulmasın boşuna boşver. " Kadın ufak tefek bir biçimde söylense de bunu sesli bir şekilde dile getirmemişti. Zaten oğlu pek az yemek yiyen ve günün çoğunu ibadet ederek geçirdiğinden doğru düzgün vakit geçiremiyorlardı.

"Yarın Manolya hanımın yanına misafirliğe gideceğim, akşam beni oradan alırsın tamam mı oğlum? " Asya'nın annesinden bahsediyordu, Bekir içinden sabır çekse de tamam dedi. "Son zamanlarda pek çok kez buluşur oldunuz. Şu yeni nesil ne diyordu? Kanka mı oldunuz? "

Kadın kıkırdadı, oğlunun bu tavırları ona hep komik geliyordu.

"Olduk olmasına ama asıl oğluyla kanka olduk. Çok tatlı bir oğlan görsen, gerçi 26 yaşında koskoca adam ama ufacık ondan oğlan diyorum. " Arda'nın her şeyine bayılıyordu kadın, oğlunın tatlı dili her şeye bedeldi.

"Oğlan mı? Ben hiç görmedim, tek çocukları Asya diye biliyordum. " Adamın önündeki çorba bittiği için ayağa kalkıp pilav ve tavuk doldurdu tabağına. "Senden laf çıkmaz ondan söylüyorum oğlum sana. Bana da annesi dedi bir kaç hafta önce. Oğlanın iki cinsiyeti varmış, Bahri bey o nedenle evden çıkarmıyor oğlanı. "

Bekir'in kaşık elinde öylece kalakalmıştı. "Nasıl yani? İki cinsiyet nasıl oluyormuş ki anne? " Kadın suya uzanıp bir bardak su içti. Oğlu baya meraklı bir halde kendisine bakıyordu. " Doğduğunda doktorlar demiş, hem kadının hem de erkeğin şeyinden varmış işte. Büyüyünce ameliyat olur tam erkek olur demişler. Büyüyünce de kadınlık şeyi gelişmiş ameliyat etsek de kız olur hormonları mı ne yüzündenmiş. Hamile falan kalabilir diyince Bahri beyin kafası atmış tabii, o yüzden evden çıkarmıyormuş. "

Bekir tövbe estağfurullah çekti.

"Ne garip insanlar var, Allah'ın yarattığına eziyet edilir mi öyle eve kapatıp? Bunlarda hiç Allah korkusu yok, Allah esirgesin bunlardan. "

📍

Bölüm nasıldı?

Sizi seviyorum❤❤

Tek RekatWhere stories live. Discover now