🪷 7

899 210 78
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

📍

Arda akşam yemeğinde herkesin gözlerinin içine bakıyordu, uzun süredir yemekleri o yapmasına karşın bu akşam fellak köftesi yaparak farklı bir yemek denemişti.

"Abla... Güzel olmuş mu? Yeni denedim baktım bence güzel ama sen nasıl buldun tadını? " Ablasını çok seviyordu ve onun fikirlerini çok önemsiyordu. Asya ise tam tersi bir şekilde herhangi bir yermeği yiyormuş gibi başını kaldırıp söylendi. "Eh işte, herhangi bir yemek... Ben daha güzel yapardım. "

Oğlan omuzlarını düşürdü, babasına bakma ihtiyacı duymasa da adam konuştu. "Sana kız gibi mutfağa girme demiyor muyum ben? Beni sinirlendirmek mi istiyorsun? Yine mi elime alayım seni?" Önündeki tabağı sertçe itti adam.

"Ama baba annem hastaneye gitti ablam da ders veriyor... Gelince yorgun halde yemek yapmasınlar istedim. Özür dilerim. " Kısık sesle konuşmuş, masanın örtüsüyle oynayarak başını eğmişti.

"Sana ne lan! Herkesin bu evde bir görevi var. Sen odandan çıkmayacaksın. " Arda gözlerini yumdu. "O ameliyatı olursam sever misin beni? En azından normal bir insan gibi yaşamama izin verir misin? " Hormonlarının tersine hayatına sırf ailesini memnun edebilmek için erkek olarak devam etme kararı almak üzereydi.

Asya şaşkınlıkla elindeki çatalı koydu tabağına, bunu kardeşinden asla beklemiyordu. Babası ise güldü. "Öl de başıma kal diye mi ameliyat yaptıracağım sana? Parama bile değmezsin, kalk git odana gözüm görmesin seni! "

Arda kalbi kırılmış ve gözleri sulanmış halde kalktı, odasına ilerledi hızlıca. Artık canından bıkmıştı, ne yaparsa yapsın ne ederse etsin asla yanındaki bu insanlara yaranamıyordu.

Biraz daha bunlar devam ederse canına kıyma noktasına gelecekti.

Bu son ise, onun başlangıcı olacaktı.

-----

Cuma namazı çıkışı vaaz verildikten hemen sonra Bekir mahalledeki yaşı kemale ermiş adamlarla sohbet ediyordu. "Oğlum iyi güzel dersin de ne laf anlatabilirsin ki sen bu adama! Baksana iki genç sevmiş birbirini hala işi yokuşa sürüyor. "

"Ne kızımın ne de o oğlanın doğru düzgün düzenli bir işi bile yok. Ne diye iki aklı başından gitmiş insanın evlenmesine müsade edecek mişim? Kendilerine bile bakamıyorlar. "  Kimisi buna katılırken kimisi karşı çıkıyordu.

Bekir ise elini adamın omzuna koydu. "Recep abi gerçekten çok güzel diyorsun ama böyle yaptığın sürece de gizli gizli buluşacaklar ve belki de bir gün kaçmayı düşünecekler. Şimdilik bir yüzük takılsın, hemen evlenmeleri gerekmiyor. İkisi de çalışabilecek bir hale gelince yaparsınız düğününüzü. "

Recep bu işe de pek yanaşmasa da bir yıl çalışıp ikisini de görmeliyim diyerek kapattı konuyu. İki sorumsuz insana düğün yapamazdı.

İşlerin tatlıya bağlandığını düşünüp keyiflendi Bekir. Az ileriye baktığında Arda'nın babası Bahri beyin etrafıyla olan sohbetini gördü ve adamın yanına ilerledi.

Bahri bey ise fark ettiği hocayla hemen yönünü değiştirdi, hocaya çok kıymet veriyordu. "Hocam? Nasılsınız? Sağlığınız sıhhatiniz yerindedir inşallah. "

"İyiyim Bahri amca sağ ol, sen nasılsın? " Bahri bey iyiyim ben de cevabı verdi. "Bahri amca seninle bir şey konuşmak istiyorum ben. " Adamın kulağına bir kaç gün önce Asya ve Bekir'le ilgili dedikodular geldiği için bununla ilgilidir diye düşündü adam. Bu dedikoduya kızsa da hanımı onu sakinleştirmiş, ondan iyi damat mı olur diye de telkin etmişti.

"Söyleyin hocam, bir sorun yoktur inşallah? " Bekir yok rahat olalım şuraya geçelim diyerek adamı ağacın altına yönlendirdi. "Uzun zaman olduğu için unuttuğum fıkıh derslerini anımsadım kısa bir süre önce. Çift cinsiyet Allah tarafından verilmiş bir cinsiyet, onu hor görmek Allah'ın verdiğini inkar etmektir Bahri amca, bilmem anlatabildim mi? "

Bahri bey bir miktar sinirlendi. "Ben Allah'tan erkek istedim, o bana yarım verdi hocam. Sabrettim ergenliğe girmesini bekledim kadından farkı yok dendi. Ben daha ne kadar sabredeceğim buna? Erkek evlat bana hak değil mi? "

Bekir böyle zihniyetlere sahip insanları ne kadar görse de aklı bazen almıyordu.

"O oğlana senin gibi bir baba hak mı peki? "

📍

Bölüm nasıldı???

Sizi seviyorum 💕💕💕

Tek RekatWhere stories live. Discover now