🪷 39

828 228 108
                                    

Keyiflice okuyun la

Yorumlarınızı bekliyorum

Bölüm sınırı: 100 yorum

📍

Sabah kalktığında kasıklarında hafif bir yanma ve acıma hissetti Arda, doğruduğunda canı bir hayli acımıştı. Bu nedenle dikkatle yataktan kalktı oğlan. Sabah Bekir de sabah namazına uyanamamış olmalıydı ki yatakta hala çıplak bir şekilde yatıyordu adam.

Oğlan utançla iç çekip üstünü giyindi usulca, duş almak için lavaboya geçti. Banyoya geçer geçmez vücuduna baktı önce; dudakları epey bir kızarmış ve şişmiş, vücudunun bazı yerleri parmak izi ve öpülüp ısırıldığı belli olan bölgeleri belli oluyordu.

Dün gece hiç tatmadığı o hissi tatmış, bu hissi de baya bir sevmişti oğlan. Bekir ona dünyanın en narin ve güzel varlığı gibi davranmıştı tüm gece. Üstelik her yerine methiyeler düzerek onu sık sık hem utandırmış hem de aklındaki soru işaretlerini yok etmişti.

Bekir onu her şeyiyle çok seviyordu.

Yüzünü huzurlu bir gülümseme kapladı Arda'nın, mutlulukla derin bir nefes alıp duşakabine girdi daha fazla oyalanmayarak. Birazdan Bekir onun yokluğunu fark edip uyanırdı ne de olsa.

Vücudunu güzelce yıkarken Bekir de yatakta gözlerini açtı, gece bir hayli yorulmuş fakat her bir saniyesine değmişti. İyi ki 33 yaşına dek evlenmemekte direnip sonunda kalbini titreten eşini bulmuştu.

Yatakta derin bir nefes aldı ve gülümsedi, evlilikleri her manada tamamlanmıştı. Artık Arda'nın kafasına soru işareti olmayacak, onunla istediği gibi yakınlaşabilecekti. Sonunda gece oğlanın koynuna sokulup uyayabilecekti.

Üstelik insanların neden buna evlenseler de evlenmeseler de meylettiğini anlamıştı. İnsan sevdiğiyle bedenen ve ruhen beraber olmayı istiyordu.

Şöyle bir başını kaldırıp nerede ses var diye kontrol etti önce, banyodan gelen sesle gülümsedi ve kalktı yataktan. Dün gece hiç aklından çıkmazken banyonun önüne geldi, kapıyı çaldı.

"Bekir? Ne oldu? " Başını duşakabinden çıkarıp panikle seslenmişti oğlan. "Ben de duş alacağım, namaza bile kalkamamışım. " Sesinde munzur bir ton vardı, bilerek oğlanı sıkıştırıyordu.

"Tamam, ben hemen çıkıyorum şimdi. " Arda saf bir şekilde anlamamıştı adamın demek istediği şeyi. Bekir ise dün arkadaşından rica etmişti ezanı okumasını, hazırlıklıydı dün sabah oğlanın dedikleri nedeniyle.

"Ben şimdi duş almak istiyorum ama. " Arda ne yapacağını bilememişti. " Köpük içinde kaldım ama, temizlenip çıkacağım. En fazla 5 dakika. " Bekir güldü yine, Arda kapıyı kilitlemeyi unutmuş olmalıydı ki elini yasladığında hafifçe açıldı.

"Tamam yanında ben de duş alırım. " Bekir çok normal bir şeyden bahsedermiş gibi konuşmuş, Arda ise şokla kalakalmıştı. Bu adam ne diyordu böyle! "Ama... Ayıp olmaz mı? " Çok heyecanlanmıştı, aynı o yabancı filmlerdeki gibi duş mu alacaklardı.

"Neden olsun ki? Biz birbirimize mahrem değil miyiz? Ben seninle neden duş alamıyorum ki? " Oğlan izin verdiği anda Bekir kapıyı açıp içeriye girecekti, üzerinde sadece iç çamaşırı vardı.

"Tamam... İstersen... " Elleriyle sanki dün gece beraber olmamışlar gibi kasıklarının olduğu yeri kapattı oğlan, utanıyordu çokça. "Sen istersen gireceğim güzelim, rahatsız edeceksem girmeyeyim. "

Oğlan dudağının kenarını ısırdı. "İsterim... Yani duş alacağız sadece. " Bekir ilk günden sonra oğlana elbette zaman tanıyacaktı, Arda'nın üstüne atlayıp oğlanı her anlamda zora düşürmeyi istemiyordu.

Oğlanın kendisine hayır diyemeyeceği aşikardı.

"Giriyorum o zaman? "

"Hm hm... Gel. "

📍

Bölüm nasıldı????

Sizi seviyorum💕💕💕💕💕💕💕

Tek RekatWhere stories live. Discover now