Keyiflice okuyun la
Yorumlarınızı bekliyorum
Bölüm sınırı: 100 yorum
📍
Arda'nın titreyen elleri nedeniyle tepsiyi zar zor tutarak kahveleri dağıtmasına rağmen isteme sonunda gerçekleşmiş. Aileler her şeyi konuşmaya başlamıştı.
"Öncelikle ben söz almak istiyorum... Tabii müsade ederseniz.? " Bahri bey mecburen izin verdi, oğlu bir gün mutlaka evlenecekti ve bunun böyle bir adamla olması onun için hiç de fena değildi.
"Sözleştiğimiz gibi 1 ay sonra evlilik olacak, her şeyi biz hazırlayacağız fakat bazı isteklerim var. Bundan sonra Arda'dan ben sorumluyum, istediği zaman dışarıya çıkabilir. İstediği zaman beni arayabilir veya istediği her şeyi yapabilir. Her öğlen bana yemek getirmesini istiyorum, öncesinde ablasından gönderiyordu çünkü. Fakat artık onun yüzüğünü taşıyorsam onun getirmesi daha doğru olur. " Derin bir nefes aldı adam.
"İstediğim zaman alıp alışverişe götüreceğim onu, hiçbir şekilde ne yaptığına ne ettiğine müdahale etmeyeceksiniz. Sizden isteklerim bu kadar. " Duruşu dik ve sözleri o kadar keskindi ki Arda mutluluktan ağlamak üzerine gelmişti.
Elindeki tepsiyi sıkıca tuttu ve el boğumları beyazlayana dek sıktı gerginlikten. Babasının ne diyeceğini merak ediyordu. "Bu evden çıkana kadar ben sorumluyum, dışarıya çıkamaz. "
"Yarın sabah yüzüğümü gören kim diye soracak Bahri amca, yani artık o senden çıktı. Ben de benim sorumlu olduğumdan bunu yapmasını istiyorum. Benim eşimin başı dik duruşu pek bakışları kendinden emin olmalı, yanıma en çok böyleyken yakışır. Herkes laf edecek dünya tepki gösterecek, evdeyken hangi biriyle mücadele edecek? "
Bekir şöyle bir baktı ballı fakat pul biberli kahvesini içtiği oğlana. Bakışlarında öyle nahif bir umut vardı ki iki cihan bir araya gelse oğlanın bu umudunu kıramazdı, kırdırmazdı adam.
"Laf gelirse kapına bırakırım o gece. " Adamın hoşnutsuz sesine karşılık Bekir de sinirli bir şekilde baktı adama. "Cennet vaadiyle kıldığın namaz bu laflarından sonra kabul olur mu yaradan bilir Bahri amca fakat zannımca ibadetten daha önemli şeyleri zikrediyor Kur'an-ı Kerim. Bir gün müsait olursan arapcasını değil mealini bir oku derim, belki diline bir şeyler takılır. "
Bahri bey dilinin ucuna gelen lafları yuttu karşısındaki bir cami hocası olduğu için.
"Mahallede küçük bir yemek veririz nikahtan sonra, eğer Arda isterse arkadaşa söylerim bir organizasyon hazırlar. Ben tüm hazırlıkları yaparım, siz bir şeyi düşünmeyin. " Herkes başını salladı.
Asya içeride kafayı yerken onlar içeride evlilikten konuşuyordu. Genç kız karar vermişti, ilk gelen görücüyle evlenip Bekir'e ne kaybettiğini gösterecekti.
Sonunda sohbet bitmiş, herkes evine dağılmıştı. Bekir ise eve gelir gelmez hattını aldığı için numarasını bildiği oğlana mesaj attı.
Bekir:
İyi geceler, güzelce uyu.
Elinden ne olsa yenir ama yarın için bana yine enfes şeyler yapacağını düşünüyorum.
Heyecanla bekleyeceğim.
Arda heyecanla kıkırdadı, çok mutlu olmuştu ve Bekir'in bu yüzüyle tanışacağını düşünmemişti hiç.
Sen:
Yemeğin altını yakacağım öyle de yiyecek misin acaba?
Kendi yazdığı mesaja da güldü oğlan, küçücük yüreği ne de mutluydu bu gece.
Bekir:
Yemeğe yanık taraflarından başlarım, senin ellerin değmiş nasıl yenmez ki...
📍
Asik olduk biz ya baya yani ölüyoz arkadaşlar
Bölüm nasıldı???
Bu arada 10 numara adamlar ve kaynanalar yazarak manifest yapıyorum şşş
777
Sizi seviyorum💕💕💕💕💕💕💕
YOU ARE READING
Tek Rekat
General Fictionİnterseksüel birey içerir... 🍂 İçinde büyüttüğü aşkı bir sabah namazı sonrası sonsuza dek kalbine gömmüştü. 🍂