Dudaklarımı tuhaf bir şekilde esir alan dudaklar kalbime hiç iyi gelmiyordu!
Lanet olasıca bedenime ne oluyordu böyle!?
Kalbim hayatım boyunca hiç bu kadar hızlı atmamıştı!
Hiç bir zaman bu kadar kontrolsüz olmamıştım ben!
En az 15 dakikadır öpüşüyorduk ve bu kalbimi daha da hızlandırıyordu.
Beni öptüğü için onun ağzını burnunu dağıtmam gerekirdi. Ama kendimi çoktan bırakmıştım.
Başkası öpseydi böyle olur muydu? Bilemiyorum.. Ama ne olursa olsun beni uyuşturan bu hissin devam etmesini istemiyorum!
Her zaman öpüşmenin hislerle alakalı bir şey olduğuna inandım. Bu yüzden de kimseyi öpmedim. Ama bu lanet olasıca piç beni öpüyordu.
Yavaşça itip fısıldadım.
"Y-yeter yapma!"
Yakamdan çekip bir kez daha öptü. Bana ne oluyordu böyle?! O tamamen sarhoştu belki ama ben hala bir şeylerin bilincindeyken buna nasıl izin veriyordum?! Onu itmem gerekirken daha fazla kendime çekip karşılık vermem de ne demek oluyor?!
"D-dur."
"Neden?"
Sorduğunda gülümsemişti. Neden bu kadar güzel gülüyor ki? Belki de sadece alkol yüzünden bu çirkin şeyi güzel görüyorum. Gerçekten lanet olsun! Ne oluyor bana!?
"Odan nerede?"
"Şuradaaaaaaa. Belki de oradaki olabiliir. Bilmiyorum kiii."
Ellerini iki yana kaldırarak gülümsedi. Neden bu kadar tatlı görünüyordu?
"Alkol alamıyor olman bir rezalet. Başım dönüyor olabilir ama en azından kendimdeyim. Ayılsan iyi edersin! Yoksa sana dokunmam."
Bunları söylerken bir yandan ona sarılmış taşımaya çalışıyordum. Lanet olasıca eşyalarını yerlerinde tutsa ne olurdu sanki? Yerde duran şeye ayağımın takılmasıyla yeri boylamazdık en azından.
"Hahahahaaha düştük. Bu çok tatlıydı. Tatlıydı değil mii? Bir daha düşelim miiii?? Hı? Hı? Hı? Hı? Hı?"
Bir insan nasıl bu kadar dayanıksız olabilir? Bir kez daha lanet olsun!
Elimle ağzını kapatıp susturduğumda gözlerime baktı. Bir kez daha mı?! Hem de 20 saniye olduğu halde gözlerimi çekmemiştim! Kendime inanamıyorum!
Bir şekilde kafamı çevirip yerden kalktım. Yavaşça kaldırıp kucağıma aldım.
"Heeey kendimi yeni evliler gibi hissettim."
İstemsizce söylediği şeye gülümsemiştim. Ben ve evlenmek... Bu kesinlikle mümkansız...
Aklımdaki düşüncelerle adeta bir mal gibi bakarken kucağımdaki velet çırpınmaya başladı.
"Öğğğ sanırım kusacağım. Beni banyoya götür."
Gerçekten bir bu eksikti! Sadece gıcık olduğum çocuğu yatağa atıp biraz eğlenmek istemiştim. Bu nasıl bir şaka böyle! Kameralar nerede? Ne muhterika ama!
"Bana bak güzel surat! Eğer üzerime kusarsan bunun acısını fena çıkartırım. Bu yüzden o midenden akın eden iğrençliği durdur ve öğürme refleksini kontrol altına almaya çalış! Anladın mı?"
"Güzel surat? Güzel miyim? Wooow beni beğeniyorsun demek."
"Beğendiğim falan yok! Dün geceki çıtırla karıştırdım bir an! İn kucağımdan git yüzünü yıka."