36. Bölüm

3K 268 131
                                    

Bu bölümdeki bomba için üzgünüm ♥



Hayatım son sürat mutluluğa doğru gidiyordu. Her ne kadar sevdiğimin adamın dokunuşlarından kaçsam da iyiydim. Ondan kaçıyordum çünkü bebeğimize bir şey olur diye çok korkuyordum. Herhangi bir tecrübem olmadığından her an tedirgindim.

Onun kollarında geçen kocaman bir günün sonunda işe gitmek için evden çıktım. Sürekli benimle geliyordu ama bu kez evde kalmasını istemiştim. Üstelik patronum olacak pislik de onu bir türlü rahat bırakmıyordu. Min Seok'a neden onun patronum olduğunu söylemedim bilmiyorum ama barda aynı masada gördüğümde öğrendiğini anlamıştım.

Aslında yarım saat mola vererek toplam 2 buçuk saat sahnede olmam gerekiyordu. Ama ilk saatin sonunda Suho el işaretiyle yanına çağırdı.

"Patron seni çağırıyormuş. Yukarıya odasına gideceksin."

"T-tamam. Hemen mi?"

"Evet hemen. Bekletilmeyi sevmez çabuk çık. Bir de şey.. Soru bile sorsa cevap verme. Yani eğer soru olarak soruyorsa mutlaka ikinci kez soracaktır."

"T-tamam teşekkür ederim."

Yukarı çıktığımda korkmaya başlamıştım. Yavaşça kapıya vurdum.

"Gel!"

İçeri girdiğimde ise korkum tavam yapmıştı. Neredeyse her şey siyahtı. Ortada beyaz bir masa ve üzerinde bir yığın kağıt kalem.. Oturduğu koltuktan kalkıp beni köşedeki koltuğa itti.

"Otur oraya!"

Sessizce oturdum. Cevap verilmesinden hoşlanmıyorsa susmalıydım. Evet o serserinin teki olabilir ama şuan patronum ve ondan gerçekten korkuyorum.

"Min Seok'la aranda ne var?"

Sessizce bana öfkeyle bakan gözlerine baktım.

"Sana Min Seok'la aranda ne olduğunu sordum! Beni sinirlendirmeni hiç tavsiye etmem!"

"Ama Suho dedi ki.."

"Kimin ne dediğini boşver. Sana sorduğum her şeye cevap vereceksin!"

"T-tamam."

"Şimdi söyle! Aranızda ne var?"

"Biz.. Sevgiliyiz."

"Ne? Ne dedin sen? Sevgili mi? Bu gerçek mi yani?! Siz gerçekten sevgili misiniz?"

"E-evet"

"Yatağınıza başkasını mı alıyorsunuz? Min Seok asla senin gibi biriyle sevgili olmaz sümsük! Senin gibi bir ucubeye sadık kalmaz! Bu gerçek değil! Yalan desene!"

Oturduğum yerde resmen sinmiştim. Korkudan titriyordum.

"Sana söyle diyorum pislik! Onunla aranda bir şey olmadığını söyle! Min Seok'la kaç kez yattın?! Söylesene!!!"

"B-bağırma l-lütfen. Biz.. Çok kez.. Y-yani b-bilmiyorum."

"Onunla defalarca kez yattın öyle mi? Peki ona dokundun mu? Yani ne demek istediğimi anlıyorsun değil mi?"

"H-hayır yapmadım."

"O öyle demiyor ama! Lanet olasıca piç bana doğruyu söyle!"

"G-gerçekten yapmadım. L-lütfen bağırma."

"Senin evine mi geliyor? Söylesene! Susmasana lan! Konuş! Senin evine mi geliyor? Yoksa sen mi gidiyorsun! Söyle diyorum sana!"

"A-aslında biz.."

Coincidence ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin