10.Lukostřelba

688 75 10
                                    

Děláte si srandu?Kluk ve stáji má 12 Vote?Panebože děkuju moc!Jste nejlepší.Miluju vás.

20 minutes later
,,Tak jsem tady."přišel do stáje.Než přišel,tak jsem dala koním vodu a našim favoritům jablka.

,,A ještě mám jedno přání."udělala jsem psí oči.

,,Jaký?"drze se usmál.

,,Bojovat s mečem."nevinně jsem se usmála.

,,A nechceš třeba čajový dýchánek,nové šaty nebo tak něco?"zasmál se.

,,Ne."Zamračila jsem se.

,,Jsi jiná než všechny holky."podivil se.Šli jsme na tu louku na které jsme závodili.Harry přinesl i terč.

,,Takže,víš jak se drží luk?"nadzvedl obočí.Sklopila jsem pohled a zakývala záporně hlavou.

,,Fajn nevadí."zvedl mi bradu,tak abych se mu dívala do obličeje.Pak vzal luk a dal mi ho do ruky.Byl těžší víc než jsem si myslela.

,,Pravák levák?"

,,Pravačka."usmála jsem se.

,,Dobře,takže rukojeť chytni do pravé ruky a za provázek zatáhneš levou."vysvětloval.Uchopila jsem ho jak řekl.Šíp mi dal na místo kam patří.Zvedla jsem ruce,ale luk byl těžký a špatně se mi to drželo.Harry se lehce zasmál a přišel ke mně blíž.

,,Ukaž."stoupl si těsně ke mně.Hlavu dal vedle mého ucha a luk držel spolu se mnou.

,,Pak jen natáhneš."chytl mou drobnou ruku a natáhl.

,,Zadrž dech a až vystřelíš,tak vydechni.Je to pro přesnost."zavelel.Oba jsme zadrželi dech.Pustil provaz a vydechl mi do ucha.Mé tělo hned reagovalo a objevila se mi všude husí kůže.Šíp vytřelil a trefil přesně zelený cíl uprostřed.

,,Wow."žasla jsem.Harry odstoupil a usmál se na mě.Úsměv jsem mu opětovala.

,,Teď sama."podal mi šíp.Udělala jsem krok po kroku,jak řekl Harry.Zadržela jsem dech a vypálila.Šíp se zabodl do země asi metr před terčem.

,,Nevadí."přišel ke mně a pohladil mě po rameni.Byli jsme tu dokud nebyla tma.Strašně mě to bavilo.Pak poslední dva pokusy jsem se i trefila do terče.Měla jsem radost.Už se začalo stmívat,tak jsme vyrazili zpátky.

***

,,Děkuju."mile jsem se usmála.

,,Není zaco."mrknul.Stoupla jsem si k hlavním dveřím.

,,Rose!Rose pojď jdeme domů."zavolal.Za pár vteřin se vynořila z lesa spolu s Blackem.

,,Tak zítra?"chytla jsem se za ruce.

,,Jop.Zítra tě začnu učit ještě s mečem."objevily se mu ďolíčky.

,,Dobře budu se těšit."zamávala jsem.

,,Já taky."zamával a odešel.

,,Blacku pojď domů."zavolala jsem.Otevřela jsem dveře a hned vlítl dovnitř.Usmívala jsem se od ucha k uchu.

,,To muselo být vážný,když jste nedorazili na oběd."zasmál se.Zavřela jsem dveře a sedla si na postel.

,,Bylo to super."červenala jsem se.

,,K večeři si dej chleba se sýrem.Já jsem docela unavený a ty určitě taky."

,,Dobře,dobrou noc."

,,Dobrou."mávl a zalezl do jeho pokoje.

Najedla jsem se a lehla si do postele.

,,Málem bych zapomněla."chytla jsem se za hlavu.Sundala jsem si paruku a učesala si mé dlouhé hnědé vlasy.Dala jsem si je do culíku a nůžky přiložila k začátku culíku.Zavřela jsem oči a chtěla střihnout,ale nešlo to.

,,Nedokážu to."vzdychla jsem.Nejde to.
Položila jsem nůžky na stůl a lehla si do postele.Prostě to nejde,mám své vlasy až moc ráda.Byla jsem unavená a za chvíli jsem usla.


Tak doufám,že se díl líbil.Zítra možná další díl,ale neslibuju jop.
Děkuju za tolik komentářů u posledních dvou kapitol Úplně boží prostě.Awwww jste nejlepší.

Věnováno:všem co se líbí storka a
                         Hlavně mím lovískům Machettkám! Miluju vás diliny moje anonymous__13 Hell_Hemmings

Doporučuju: Dance,Little Princess-od  Hell_Hemmings
                             Escape- a jiné od anonymous__13

BraveKde žijí příběhy. Začni objevovat