Šťastné a veselé❤️
Páni to je ta chata.Vběhl jsem dovnitř,jestli tam náhodou nebude Ron.Bohužel tu nebyla.Ale našel jsem tu šíp a prázdnou misku.Deka byla na zemi a postel neupravená.Tady něco nesedí.
Na podlaze byla chvíli velká šmouha a pak kousek od toho už žádná.Vsadim se,že někoho odtáhli z postele a pak ho odnesli.A že ten někdo byla Ronnie!
Vyběhl jsem z domu a zkoušel najít nějaké stopy.RONNIE
Kde to jsem?Rozhlédla jsem se po místnosti.To ty postavy!Unesli mě.Byla jsem v jakémsi domě z listí a přírodních pomůcek.Asi to jsou indiáni.,,Ha uja?"objevil se ve dveřích opravdový indián.Lekla jsem se a popadla větev.Začala jsem s ní varovně máchat.
,,Prosím nejezte mě."křikla jsem.Ve dveřích se objevil ještě jeden a ten dostal záchvat smíchu.
,,Je tu něco vtipného?"Zamračila jsem se.
,,Vážně vypadáme jako lidožrouti?"utíral si slzu.
,,Umíte anglicky?"položila jsem větev.
,,Bohužel jen já,ale ano."usmál se.
,,Uzdravili jsme ti nohu a ošetřili tě."ukazoval na mé poraněné místa.
,,Děkuji."sklopila jsem pohled.
,,Jak se vám odvděčím?"přišla jsem k němu blíž.
,,Něco by tu bylo."ďábelsky se ušklíbl.
,,A?"pobídla jsem ho.
,,Večer bude hakulala noc,bude úplněk a bude velká slavnost a tance."
,,Co by jste potřebovali?"
,,Mohla by jsi nám ukázat tance bledých tváří."
,,Velmi ráda."uklonila jsem se.
***
Nikdy bych nevěřila,že budu mít tu čest zúčastnit se indiánské sešlosti.Bude to úžasný.,,Polalada bukača."řekl šaman.Všichmi mě přijali v míru.Malé holčičky jsem naučila několik druhů copánků.I ony mě hodně naučili.
Začalo se tančit a zpívat.
Liščí oko neboli Hahulaka,to je ten jak umí anglicky mě vyzval na jejich tanec.To jsem přece nemohla odmítnout.Skákali a povykovali.Snažila jsem se je napodobovat a byla to fakt švanda.
Pak když mraky konečně odhalily úplněk,tak začali nahlas dýchat a dělat hlasité zvuky.Prý je to takové uvolnění od hříchů a spoustu dalších věcí.
Taky jsem začala křičet a dělat vše co oni.Cítila jsem se jakoby ze mě odešel všechen strach a pochybnosti.Kolovala tady velká energie.Šaman zavřel oči a začal se houpat a odříkávat kouzla.
Najednou vletěl šíp do našeho kruhu.Všichni zaujali útočnou pozici a ženy nahnali doprostřed.
,,Nechte ji být hajzlové!"vyskočil ze křoví Harry.
,,Nééé!To je můj.."vykřikla jsem na přátelé.
,,Ron!"přiběhl ke mně.Skočila jsem mu kolem krku a obmotala kolem něho své nohy.
,,Bože jsem tak rád,že tě vidim."vypadal fakt dojatě.
,,Já věděla,že mě najdeš."ukápla mi slza.
,,Vždycky."
,,Vždycky."souhlasila jsem.
,,Ty ho znáš?"zeptal se Hahu.
,,To je ten o kom jsem ti říkala Harry."vysvětlil kmenu,že se nic neděje a můžou pokračovat.A tak se taky stalo.Někteří tančili a někteří zkoumali Harryho.Hlavně malé holčičky uchvátil zelenooký kudrnáč.
Musela jsem se široce usmát,když si od nic nechal ošahávat vlasy.Bude skvělý táta.
Tančila jsem s Hakuem a přitom občas sledovala Harryho.Ani na chvíli ze mně nespustil oči.Pak najednou zmizel.
Objevil se u nás a poklepal slušně Hakovi na rameno.,,Sorry za toho hajzla."usmál se.
,,Máš štěstí,že je úplněk.Dnes se vše odpouští."kývl hlavou.
,,Můžu ti ukrást tvojí sexy společnici?"zaculil se Harry.
,,Jasně."usmál se a šel pro jednu slečnu.
,,Smím prosit Ronnie?"drze se usmál.
,,Jistě Harry Stylesi."zasmála jsem se.
Napřed jsme tančili indiánské tance a pak jsme začali tančit ty královské.Indiáni postupné přestali tančit a s údivem nás začali sledovat a pak i napodobovat.
,,Odkud umíš tak skvěle tančit?"řekla jsem mu zvědavě.
,,To bych se měl ptát spíš já."zamračil se.
Pak jsme udělali poslední otočku a pak záklon.Bylo to dokonalé.Svit úplňku dopadal přímo na nás, utichla hudba a s ní i vše okolo.
Harry se díval do mích očí a já zase do jeho.Dlouho to neprodlužoval a políbil mě.Chytla jsem ho za zátýlek a náš polibek prohloubila.Tadáááá vánoční dárek rovnou pod stromeček jen a jen pro vás.Tentokrát žádný otevřený konec vyjímečně ;).Dokonce i šťastný :D.Tuhle kapitolu jsem si užila.Doufám,že vy také.Do komentů mi napište co jste dostali k Vánocům a jak se vám tato kapitola líbila.
Koment & Vote
With love ℜoℕy ❤️
ČTEŠ
Brave
Fiksi PenggemarOn drzý,bláznivý a odvážný.(hunter) Ona milá,laskavá a slušná.(princess) Klady a zápory se přitahují,ale bude to platit i mezi Harrym a Veronicou?Změní ona jeho nebo on ji? Story by ℜoℕy ©2015