Začala jsem psát novou story Holiday, tak určitě skočte sčíhnout.Není tam nic fantasy (poprvé), ale snad se vám bude líbit.Budu ráda za každý názor.
,,Měli by jsme se umýt."zamyslel se Liam.
,,Jo to sakra měli."zasmál se Harry.Společně jsme se zvedli a vydali se do rybníku, v kterém jsme ještě včera byli s Harrym.Když jsme k němu došli, tak mi Harry věnoval nejistý pohled.
Cítila jsem napětí, které Liam hravě zničil.,,Tak co jdete?!"křikl a skočil do vody.Voda vyšplouchla až na nás.Trochu nás to probudilo a skočili jsme za ním.
,,Veru mi stihla ledacos říct, ale hádám, že toho bude víc."plaval Lí sem a tam.
,,Co ti už řekla?"podrbal se kudrnáč na hlavě.
,,Noo o práci,vlcích,šermu a střílení.To jste nezažili žádný dobrodružství?Tady muselo být hodně šancí něco zažít, né jako na hradě."
,,Noo."začal Harry.
,,Nic moc, po práci jsme byli utahaný, tak jsme sebou hned praštili a usli, viď Harry?"podívala jsem se mu do očí.
,,Jo přesně."odkýval.
,,Už jsi chytila vesnické nářečí."divil se.Mé tváře nabrali rudou barvu.Měl pravdu.
,,Já jen chci Harrymu něco ukázat, necháme tě tu chvíli jo?"
,,Jo jasně, jen jděte."mávne Liam a potopí se.Doplaveme na břeh a tam si sedneme.
,,Měli bychom si ujasnit, co chcem a nechcem, aby Liam věděl."opře se rukama.
,,Nic z těch pár dnů mimo statek."řekla jsem jasně.
,,Fajn to teď asi vážně nepotřebuje vědět."neodporoval.
,,A co my?"sledovala jsem veverku na stromě.
,,Co my?"nechápal.
,,Kdy mu řekneme o nás?"stále jsem se vyhýbala očnímu kontaktu.
,,O nás?"pustil mou ruku.
,,Harry..."vzdychla jsem.
,,Nevím co bys mu o nás měla řikat."
,,Nevíš?!Harry já myslela, že se máme rádi."milujem.
,,A mě máte taky rádi žejo."zasmál se za mnou Liam.
,,Jasně že jo."mrkl na něho Harry a přátelsky ho objal.
,,Miluju tě."dal mu pusu na tvář.
,,Harry, ty se nezdáš."setřásl ho ze sebe.
Tohle jsem od něj chtěla slyšet já.
Kamarádovi to dokáže říct a mě ne.
Vždyť mi dával jasně najevo svoje city a několikrát je i zviditelnil.,,Co oběd?"nadzvedl Hazza obočí.
,,Supr, vyhládlo mi."pohladil si Lí bříško.
,,V jakým jsi měsíci?"zasmál se Harry.
Liam se nafoukl a vyrazil na něj.
Styles začal utíkat a Liam ho pronásledovat.
Nějak nemám hlad.Musim teď vyhnat všechno z hlavy a věnovat se mému plánu.
Liam mi ho trošku zkomplikoval.
Ikdyž...
Možná by se mohl stát jeho součástí..Nemám popravdě nic předepsané, takže další díl až asi příští týden.O ničem, ale přece.
Komentujte a hlasujte, zda-li se vám páčí.
With love ℜoℕy ❤️
ČTEŠ
Brave
FanfictionOn drzý,bláznivý a odvážný.(hunter) Ona milá,laskavá a slušná.(princess) Klady a zápory se přitahují,ale bude to platit i mezi Harrym a Veronicou?Změní ona jeho nebo on ji? Story by ℜoℕy ©2015