Už 2 hodiny přemýšlím nad tím jak to půjde dál.Mám to Harrymu říct nebo ho nechat v tom, že jsem mrtvá?Co když mě už doopravdy nebude chtít vidět a bude mě nenávidět.Ale snad měl Daniel pravdu, že jestli mě má opravdu rád, což doufám že ano, tak to pochopí.
Zdálky už vidim moje 2 zásadně důležité osoby bez kterých už bych si život nedokázala představit.Ze dne na den se mi před měsícem změnil život lusknutím prstu.Nevracela bych to.Byla jsem nejšťastnější až do chvíle kdy se vše zkomplikovalo.Má smrt.Liam a Eliz.Nemám ponětí co zamýšlí.,,Ahoj krásko."přiběhl ke mně Harry a políbil mě na tvář.Donutilo mě to se usmát.Koho taky ne.
,,Oh ahoj."nečekala jsem takové přivítání.Tváře mi zrudly a já nechala mé ďolíčky vyjít napovrch.
,,Jdu uklidit věci a hned jsem u tebe."pohladil mě a odešel.
Daniel počkal až bude dostatečně daleko a přišel blíž.,,Mám špatné zprávy."zvážněl.
,,Co se děje?"vykulila jsem oči.
,,Liam zmizel.Myslí si, že jsi naživu a že jsi někam utekla."chytl mě za rameno.
,,Co když se mu něco stane nebo už se nikdy nevrátí."začala jsem mít skleněné oči.
,,Eliz má v plánu se zbavit otce.Liama bude snadné donutit se vzdát trůnu a pak bude všechno jen a jen po jejím."zamračil se.
,,To jí nemůžeme dovolit."řekla jsem naštvaně.
,,Co chceš dělat?"nadzvedl obočí.
,,Musim se dostat na hrad stejně jako jak jsem z něj utíkala."s odvahou v očích jsem se na něj podívala.
,,Převlek."řekli jsme oba naráz.
,,O co jde?"objevil se za mnou Harry.
,,Nic zvláštního."lehce jsem se usmála.
,,Měla bys mu o tom říct."řekl Dan.
,,O čem?"zamračil se na mě.
,,Prosím teď né.Je toho dost a o něj přijít nemůžu."pošeptala jsem mu.
,,Pak už bude pozdě."pohladil mě po rameni a odešel do domu.
,,Chceš se mnou o něčem mluvit."mile se na mě usmál.Jestli mu řeknu mé tajemství, tak tohle bude naposled co uvidím jeho sladký úsměv.
Bože Veroniko rozhodni se!Řekneš mu to nebo ne?Jo nebo ne?Řekne?Co se stane když ano?
Uvidíme uvidíme ;) :PP
Každopádně se dostáváme do posledních kapitol.Doufám, že jste nepřestali číst ;)
Díky moc za všechny hlasy a hlavně krásné komenty.
Koment & Vote
S hodněmocsrdíčkama ℜoℕy ❤️
ČTEŠ
Brave
أدب الهواةOn drzý,bláznivý a odvážný.(hunter) Ona milá,laskavá a slušná.(princess) Klady a zápory se přitahují,ale bude to platit i mezi Harrym a Veronicou?Změní ona jeho nebo on ji? Story by ℜoℕy ©2015