24.Je čas se vrátit

466 56 9
                                    

,,Nechci otevřít oči Harry."

,,Notak Ron,bude se ti líbit."tahal mi za deku.

,,Bude se mi líbit, když pustíš deku a necháš mě spát."bručela jsem.

,,Když to nejde po dobrém.."chytl mojí deku a stáhl ji.Na těle se mi objevila husí kůže.

,,Harry!"křikla jsem.

,,Až přestaneš bručet, tak vylez ven."plácl mě přes zadek a utekl.Drzoun jeden.
Moje zvědavost byla větší než lenost, takže jsem se po chvilce zvedla a vylezla z našeho obydlí.

,,Páni, ten je krásnej."přiběhla jsem k hříbátku.

,,Já věděl, že se ti bude líbit."vítězně se usmál Harry.

,,Čí je?"nepřestávala jsem mu hladit hlavičku.

,,Je náčelníkova syna.Před chvílí ho přivedli.Prý narozeninovej dárek."

,,Je tak sladký."rozplývala jsem se nad bílým hřebečkem.

,,Ty jsi sladčí."našpulil rty.

,,Kecko."sehla jsem se a hodila po něm hlínu.

,,Vy být pár?"řekl zvědavý chlapec.
Koukli jsme s Harrym na sebe a pak se usmáli.

,,To je jasný ne.Jsme manželé."chytl mě Harry kolem ramen.

,,Jsme jen přátelé."sundala jsem jeho ruku.Ta slova mi trhala srdce.Harry se zamračil odstoupil.Jsme jen přátelé ne?
Ikdyž vím, že bych si asi přála, aby to tak nebylo.Aby jsme byli něco víc, protože já vím že už to nebude jentak nějaké přátelství.

,,Dojdu pro vodu."řekl tišše a odešel.

,,Usmát se!"přišel ke mně chlapec a lehce do mě strčil.Opravdu mě to donutilo k úsměvu.

,,Vy zůstat?"rozzářili se mu oči.

,,Musíme se vrátit domů."hladila jsem mu rameno.
Chlapec jen sklopil pohled a nemluvil.

,,Neboj přijedeme na návštěvu."pohladila jsem ho po hlavě.

,,Jeeeeeee."obejmul mě.

,,Já být šťastný."pištěl.Obejmula jsem ho také.Dojalo mě to celkově.Kmen jsem si moc oblíbila a tu volnost a přírodu.Ukápla mi jedna nezbedná slza.Byla to slza štěstí i smutku.

,,Copak?"přišel Harry.

,,Nic nic."odtáhli jsme se.

,,Utíkej si hrát za klukama."nabídla jsem klukovi.Přikývl a upaloval.

,,Taky odsud nechceš, žejo?"usmál se.

,,Popravdě?Ne."vydechla jsem.

,,Máš divný vlasy."přistoupil blíž.

,,Prosim?"nechápala jsem.Umí rychle změnit téma.

,,Předtím byli čistě blonďaté a teď jsou takový vysušený a vybledlý."chtěl na ně šáhnout, ale já odstoupila o krok dál.

,,To nic, to bude tou vodou a vším možným."nervózně jsem se usmála.Divím se, že mi ta paruka stále drží po tom všem.Nebude to trvat dlouho a umělé vlasy opadají.Už teď to nevypadá moc dobře.Budu si muset něco vymyslet.

,,To opravdu bude tím bahnem."mávla jsem rukou.

,,Nejspíš."zamračil se.

,,Je na čase vyrazit.Nechce se mi toto místo opustit, ale Black a Dan mě táhnou  zpět."chytla jsem ho za rameno.

,,Máš pravdu musíme jít."kývl.

Rozloučili jsme se a poděkovali celému kmenu.Náčelník mi na památku věnoval dýku, na které jsou různé vyřezané ornamenty.Byla jsem velmi dojatá.
Vydali jsme se podle plánu podél řeky.Doufám, že už se nám nic nestane.Během těchto pár dní jsem zažila to co by nikdy žádná princezna.Přesto, že jsme několikrát málem přišli o život, tak bych to nechtěla vrátit zpět.To neuvěřitelné dobrodružství,překážky,nebezpečí,příroda,nový přátelé a možná i láska.
Zážitek na celý život.

Moc moc moc se omlouvám, že strašně dlouho nebyla kapitola.Neměla jsem absolutně žádné nápady.Teď už konečně mě napadlo pár super věcí, tak se máte na co těšit.Vymáčkla jsem alespoň tuto krátkou kapitolu, za další už by měla být dlouhá.
Dostanou se domů?Stane se něco?Co Dan?Hledá je?
Koment & Vote
Miluju vás oy ❤️

BraveKde žijí příběhy. Začni objevovat