CHTĚLA BYCH STRAŠNĚ MOC PODĚKOVAT ZA 17K VIDĚNÍ A SKORO 2K HLASŮ.Jsou to neuvěřitelná čísla, která jsem u mého příběhu rozhodně nečekala.Díky moc všem <33
Někdy bych ho opravdu zabila, za ty jeho změny nálad.
No nic zpátky k plánu.
Usušila jsem se a šla za klukama.,,Tak co všechno shořelo?"otevřela jsem pomalu dveře.
,,Honem vodu!"křikl Liam.
No nejsem já věštkyně?Hořel ubrus na stole.,,To jsem čekala."odfrkla jsem si.
,,Honem vodu!!"křičel a pobíhal Liam.
Vzala jsem kýbl s vodou a vylila ho na stůl.
Harry se držel, aby se nezačal smát.,,Jaký pako?"vzkřížila jsem ruce.
,,Liam!"
,,Harry!"Ukázali na sebe.
,,Hádám Liam."zvedla jsem obočí.
,,Trochu se mi to nepovedlo."usmál se jako neviňátko.
,,Liame potřebuju s tebou něco probrat."zvážněla jsem.
,,A se mnou?"mrkl Harry.
,,Noo...."přemýšlela jsem.
,,Fajn."
,,O co jde?"nastražil Lí uši.
,,Chci zachránit všechno co jsem pokazila."třela jsem o sebe prsty.
,,A to?"nadzvedl Hazza obočí.
,,Vládu Elizabeth, království v troskách?"vyjmenovala jsem ještě pár dalších věcí.
,,Počítej s námi."oba se zářivě usmáli.
,,Tak začnem."sedli jsme si ke stolu.
,,Liame, ty dostaneš Eliz někam pryč z hradu.Harry.."
,,Kam?"skočil mi do řeči.
,,Dotazy pak prosím."vztyčila jsem prst.Přikývl a zavrtal se do židle.
,,Harry ty seženeš kluky a dobrovolníky na pomoc, kdyby se něco zvrtlo."Přikývl.
,,No a já pojedu pro tátu a všechno mu vysvětlím."
,,A co důkazy?"zeptal se Harry.
,,To, že narafičila mojí sebevraždu a to co teď dělá v království by mělo stačit."
,,A víme kde je otec?"
,,Ano víme, je na hradě."objevil se u dveří Dan.
,,Jak si můžeš být tak jistý?Měl být pryč ještě několik měsíců."Zamračila jsem se.
,,Mám své zdroje."přišlo mi, že se trochu červenal.
,,Ale v tom případě je ve velkém nebezpečí.Elizabeth je nebezpečná."zvedla jsem se ze židle.
,,Má matka."sklopil Liam pohled.Nevěděla jsem co říct.
,,Je mi to líto."bylo jediné co mi přišlo vhodné.
,,A já nebudu nijak užitečnej?"udělal Dan psí kukuč.
,,Mohl bych sehnat dnes další informace, co se týče stráží a detailů."podrbal se na bradě.
,,Takže na to půjdem zítra?"zvedl se ze židle už i Liam.
,,No, dobře.Potřebujem vážně informace o hradě a co se tam děje."odkývala jsem.
,,Tak dodělejte oběd a já vyrazim do města."
,,Óká."šel Harry k hrnci.
Dan si vzal bundu a brašnu a rychlým krokem odešel.
Asi vím o jaký zdroj se jedná.Rychle jsem vyběhla za ním.Poklepala jsem mu na rameno, aby se otočil.,,Dane?Je to Suzi?"pošeptala jsem s úsměvem.
,,Možná?"nervózně se usmál a šel dál.
To by bylo hrozně fajn.
Byl roztomilí, jak se styděl.,,Ver?Co se dá dát všechno do polévky?"volal Liam.No jasně, nikdy nevařil.Jak by mohl, když doma na to máme kuchaře a je to spíš ženská práce.Další věc, kterou jsem měla možnost se tu naučit.
,,V podstatě všechno na co máš chuť."mrkla jsem na něj.
Byl by dobrý kuchař.Takovou mňamku jsme tu dlouho neměli.,,Hele, ale jak chceš zařídit, aby se matka nedostala na trůn.Vždyť já se ho vzdal a ty jsi prohlášena za mrtvou."chytl se za hlavu.
,,Diť Veronica je mrtvá.Ty tu nějakou vidíš?"zasmála jsem se a rozhlédla se po místnosti.
,,Dokážem, že to narafičila ve svůj prospěch a Ron si veme co ji právem patří.A když bude chtít, tak se stane královnou..."sklopil Harry pohled.
,,A pak ti hned předám žezlo a jablko a bude to jen a jen tvoje."drkla jsem do bratra.
Harrymu se rázem objevily na tváři ďolíčky.,,Musíme zachránit otce.Jestli mu něco udělá."bouchla jsem do stolu.
Nedocházelo mi pořád, že je to Liama biologická matka.Sklidnila jsem se a omluvila.,,Nikdy se jako máma nechovala a nikdy ani nebude.Lásku darovat nedokázala ani mateřskou něhu, prostě nic.Má srdce z kamene."mračil se Liam.
,,Já mám jen tátu, který je náš."chytl mě za ruku.
,,Na nás je Elizabeth krátká."přiložil Harry ruku na ty naše.
,,Na tři?"vykřikla jsem.
,,Raz!"křikl Liam.
,,Dva!"křikli oba.
,,Tři!"křikli jsme všichni.
,,Dobro vítězí!"
Dobro nebo zlo?No uvidíme.Zase po delší době, ale přece.
Příště už bližší info a pomalu se nám to řítí do finiše.Já vím, říkám to už 10 kapitol, ale tentokrát už je end fakt blíž než si myslíte.
Koment & Vote
Miluju vás ℜoℕy ❤️
ČTEŠ
Brave
FanficOn drzý,bláznivý a odvážný.(hunter) Ona milá,laskavá a slušná.(princess) Klady a zápory se přitahují,ale bude to platit i mezi Harrym a Veronicou?Změní ona jeho nebo on ji? Story by ℜoℕy ©2015