33.Situace na hradě

351 45 5
                                    

,,Co se stalo?"překvapeně na nás koukal Harry.

,,Nic."odtáhli jsme se od sebe.

,,Bála jsem se, že už nepřijdeš."vstala jsem a šla ho obejmout.Pevně mě stiskl a zvedl do vzduchu.

,,Musel jsem chvíli truchlit."sklopil pohled.

,,Stejnak mi to na Ver nesedí.Proč by skákala?Musela mít bezchybný život."
Kdybys věděl.Přesně to si každý myslí, ale ani zdaleka to tak není.

,,Třeba žije."povzbudila jsem ho.

,,Nevím.Bavme se o něčem jiném."pokusil se o úsměv.

,,No nic já jdu do města."zvedl se Dan.

,,Půjdeme s tebou."

,,No.."koukla jsem na Dana.

,,Ron vypere a udělá ostatní ženské práce a chlapi půjdou do města."řekl s úsměvem.

Harry mi šeptal, ať jdu s nimi, ale řekla jsem, že budu pracovat.Kluci odjeli a já tu zůstala sama.
Teď mám klid na rozmyšlení.
Chodila jsem sem a tam a přemýšlela, co bude nejlepší.
Vzpomněla jsem si na Suzi nápad s převlekem.To je ono!Teď stačí najít co potřebuju a můžu můj nápad uskutečnit.

Harry
Opravdu jsem jí tu nechtěl nechat samotnou.Stačí mi být bez ní chvíli a už mi strašně chybí.

,,Neboj zvládne to tam."plácl mě přes záda.

,,Já vím."pousmál jsem se.Asi si všiml, že jsem zamyšlený.Na koho jiného bych taky myslel.

,,Co máš v plánu?"došli jsme do města.

,,Emm ty se tady porozhlídni a co se ti bude líbit to kup."lehce se usmál.

,,Pak se sejdem u brány."Jakmile to dořekl, tak někam odběhl.Něco mi tu nehraje, ale nebudu to řešit.No nic jdu se porozhlédnout.

Dan

Doufám, že mě nebude chtít sledovat.Kam bych šel kdybych byl Suzi?Vždy měla ráda jablka.To byl jeden z důvodu našich schůzek pod jabloní.Přijde mi to jako včera kdy...
Á tamhle je.Měl jsem pravdu.Rukou jsem si urovnal vlasy a trochu se upravil.

,,Pst!"zavolal jsem na ni.
Otočila se a hned si mě všimla.Nenápadně za mnou přišla a schovali jsme se do staré budovy tady.

,,Vás jsem tady nečekala."mile se usmála.

,,Jak se má princezna a jak to zvládá, jistě dobře.Liam je na tom špatně a..."

,,Zadrž."chytil jsem ji na ramena.

,,Dýchej a mluv."zasmál jsem se.

,,Elizabeth narafičila důkazy, aby to vypadalo, že skočila z okna.Plánuje se zbavit krále a ovládnout trůn.Slyšela jsem ji.Liam nevěří, že je Veronika mrtvá a vydal se ji celý nešťastný hledat.Už týden se neukázal.Království je v koncích."mávala rukama.

,,To jsem nečekal."vykulenýma jsem ji sledoval.

,,Ronnie se má dobře.Zamilovala se a stala se z ní dívka, kterou si vždycky přála být."odlehčil jsem situaci.

,,To jsem za ni šťastná."dojalo ji to.

,,Ale musí se vrátit."zvážněla.

,,Něco vymyslíme."mrkl jsem na ni.Zrudly ji tváře a usmála se.
Úsměv ji zůstal pořád stejný.Nezapomenutelný.

,,Už se musim vrátit.Stráže mě budou hledat."podívala se ven.

,,Dobře."

,,Dobře"řekla taky.

,,Zatím zbohem."usmála se a doběhla zpátky.

,,Zbohem."mávl jsem na ni.

Tak co na to říkáte?
Zítra odjíždíme na 5 dní pryč, takže další díl příští týden.Když tam budu mít čas, tak se dokopu k tomu to napsat až dokonce.Konec is coming soon.
Dnes pohledy všech tří. ;)
Koment & Vote
With love oy ❤️

BraveKde žijí příběhy. Začni objevovat