35.Lhala jsi mi!

354 51 2
                                    

Řekla jsem Harrymu, že bude lepší když se někde posadí.Šli jsme do seníku, kde jsme mohli mít soukromí.
Harry mi pohledem naznačil, abych mu to řekla, ale já nevěděla kde začít.

,,Harry.Je to složité."sklopila jsem pohled.

,,Mě můžeš říct přece všechno."chytl mě za bradu a zvednul ji do výše, abych mu koukala do jeho krásně zelených očí.

,,Je to těžší něž si myslíš."pokusila jsem se o úsměv.

,,Slibuju, že se nenaštvu, jestli je to že jsi mi něco zničila nebo ztratila nebo.."zastavila jsem ho.Přiložila jsem na jeho pusu můj prst a čekala až se úplně zastaví.

,,Dobře.Slib mi, že odsud neodejdeš a necháš si všechno vysvětlit.Nebudeš smutný a ani naštvaný.Prostě si mě vyslechneš až dokonce."chytla jsem ho za ruku.

,,Začínám se bát."zamračil se.

,,Slib mi to!"naléhala jsem.Chvíli přemýšlel, ale pak přikývl.

,,Fajn slibuju, že se nenaštvu a neodejdu dál něž pět kilometrů a nebudu bulet."vztyčil dva prsty na důkaz přísahy.

,,Fajn to mi stačí."oddychla jsem si.
Nedočkáním poklepával prsty na můj hřbet ruky po celou dobu co jsme se drželi.
Zhluboka jsem se nadechla a spustila.

,,Jsem princezna Veronica Paynová.Pomocí mé chůvy se mi podařilo utéct z hradu a poté najít Daniela.Chtěla jsem žít život jako normální vesnická holka a to se mi podařilo.Měla jsem šanci se i zamilovat."pohladila jsem ho po ruce.
Čekala jsem jakou bude mít zatím reakci.
Nachvilku se zasekl a pak dostal záchvat smíchu.

,,To nemůžeš myslet vážně.Princezna, která se nechá hodit do kupy hoven?Princezna, která letí z útesu a která se nebojí hladových indiánů?Princezna, která ukradne srdce pitomýmu Harrymu Stylesovi?"sotva popadal dech jak se smál.

,,Je to tak Harry.Elizabeth si vymyslela, že jsem mrtvá, aby se zbavila Liama a dostala šanci zabít mého otce.Chce získat trůn a obrátit to tady vzhůru nohama.Neměla jsem v plánu ublížit Liamovi a celému království."utekla mi jedna neposedná slza.
Najednou z pobavený výraz vystřídal nechápavý.

,,Ta slušná mluva,chůze,vychování a neschopnost ve vaření."přemýšlel nahlas.Přiblížil se ke mně a nervózně mi sundal provázek, který držel mé vlasy v drdolu.Mé dlouhé vlasy se uvolnily a dopadly do půlky zad.Svýma rukama mi setřel šmínu z obličeje a poté ho uchopil do dlaní.

,,To není možné."zesmutněl.

,,Harry já..."chytla jsem ho za ruku, ale tu hned setřásl.Rychle si stoupl a chodil sem a tam.

,,Lhala jsi mi!"

,,Ale já musela.Co by jsi dělal kdyby jsi zjistil, že jsem princezna?"stoupla jsem si taky.

,,To vážně netuším Ronnie!Veronika...Ronika...Roni...Dohajzlu jak jsem si toho nemohl všimnout.Ty oči a vlasy a prostě ty!"chytl se za hlavu.

,,Oplakal jsem tvoji smrt."nevěřícně se mi podíval do očí.

,,Nemohla jsem se vrátit na hrad.Tohle je už můj život, pochop!"zvýšila jsem hlas už taky.Slzy jsem nechala volně téct proudem.

,,A co Liam?!Jeho jsi nechala v tom, že jsi mrtvá?Jak můžeš jentak opustit svůj domov?"mával kolem sebe rukama.

,,Ty jsi udělal to samé."křikla jsem.Hned jsem to chtěla vrátit.

,,Kdo ti to...Daniel..."vydechl.

,,Jenomže ty jsi byla v úplně jiné situaci, já neměl na výběr.Otec samotný pan král se mě zřekl."byl teď spíš smutný než naštvaný.

,,On sám mě nechal vykopnout víš?To ti asi Daniel neřekl co!"jiskřily mu oči vztekem.Zakývala jsem z jedné strany nadruhou.

,,Já ti věřil..."podíval se mi zblízka do očí.

,,Já tě miloval..."ukápla mu slza.Otočil se a šel směrem k východu.

,,Slíbil jsi..!"naříkala jsem.

,,Ano slíbil jsem, že neodejdu na určitou vzdálenost a že nebudu bulet.Hold mě to vzalo víc než si naše malá princezna myslela!"bylo vidět, že litoval toho co právě řekl.Omluvně se na mě podíval a pak odešel...

Ou Ou Ou!Jaké drama tady..Tak jste se dočkali toho na co jste celou dobu čekali.Neměl to jednoduchý ani Harry.Uvidíme co se bude dít dááál.
Koment & Vote
Moc moc srdíček oy ❤️

BraveKde žijí příběhy. Začni objevovat