A stalo se to. Harry mě jemně políbil na rty. Poté se odtáhl a mile se usmál. Ó můj bože, můj první polibek!!! Jen klid, Ron. Nevěděla jsem, že je to něco, tak krásného.
Teď jsem to nevydržela já. Chytla jsem se Harryho kolem krku a přitáhla si ho k sobě blíž. Ihned jsem se vrhla na jeho jemné, sladké rty. Nevím, kde se to ve mně vzalo.
Napřed to byli jen polibky, ale Harry pak začal se svými rty pohybovat. Bylo to pro mě nové, opakovala jsem to, co dělal on. Naše rty do sebe zapadaly jako puzzle. Harry mě už nedržel za boky, ale chytl mě za zadek.
To už bylo na mě asi moc. Jsme přátelé a on má milion jiných dívek. Nechci patřit mezi ně. Odtáhla jsem se od něj a strčila ho do vody.„Héj!" Vynořil se. Vyplázla jsem na něj jazyk a skočila za ním. Na tohle jen tak nezapomenu. Můj první polibek pod vodopádem.
„Na co myslíš?" Usmál se na mě a dal mi pramen vlasů za ucho.
„Na tebe ne," zasmála jsem se.
Lhala jsem, ale nesměl zjistit, že jsem si to vzala tak moc k srdci. On je na podobné manévry zvyklý a pro něj to zřejmě nic neznamená. Smutně se zamračil a plaval zpátky ke břehu.„Nedělej naštvaného," plavala jsem za ním.
Sedl si na souš a otočil se zády ke mně. Potichu jsem vylezla z vody a sedla si za Harryho. Zvedla jsem do vzduchu ruce a začala ho lechtat.Harry
Hned po prvním doteku, jsem se začal hlasitě smát. Jsem strašně lechtivý. Lehl jsem si jí na nohy a smál se, až mě z toho bolelo břicho.„Dost, prosím," prosil jsem a brečel smíchy. Za pár sekund naštěstí přestala. Otočil jsem se a pozorně ji sledoval.
Měla krásné dlouhé hnědé vlasy, dokonalé křivky a zelenohnědé oči, do kterých jsem se zakoukal. Já vím, že jsem měl spoustu holek, ale Ron se žádné z nich nevyrovná.Která holka by mě vytáhla z řeky a zachránila mi život? Ron.
Která holka by kvůli mně plakala za spaní? Ron.
Která holka by mě předjela na koni, chtěla umět šermovat, zachránila malé vlče a měla tak úžasné rty? Ano, pouze Ronnie.
Je prostě dokonalá. Mám štěstí, že zrovna s ní jsem zabloudil. Klidně bych tu s ní zůstal napořád.
„Na co myslíš?" Luskla mi před obličejem. Celou dobu jsem se jí díval do očí.
„Na tebe ne," řekl jsem přísně.
Ať se to snažila ukrýt, jak chtěla, uviděl jsem tu bolest v očích z těchto slov.„Zapomeň na další banány," strčila do mě.
„Já myslel, že máš melouny nebo něco podobného. Banán mám spíš já," dělal jsem vážného.
Nemohl jsem si upustit tuhle poznámku. Ron se otočila a zaraženě se na mě podívala, pak vybuchla v záchvat smíchu.„Co je?" Ublíženě jsem se na ní podíval. Miluji ten její smích.
„Ty jsi, fakt," řekla ještě s úsměvem na rtech a pak se začala oblékat.
Ronnie
Tohle mě opravdu přesvědčilo o tom, že je nejdrzejší člověk, kterého znám. Pořád je to pro mě nové, ale je to mnohem zábavnější a lepší. Čau, místo dobrý den veličenstvo. Aspoň on mě bere jako člověka a ne jako nadřízenou.
Mám strach, že kdyby zjistil, že jsem princezna, tak by se choval jinak. Ale mám v plánu mu to říct. Jemu věřím.„Jdeme?" Zapnula jsem si zip u kalhot. Hotovo, oblečená. Harry si vzal na sebe pouze kalhoty a triko si dal kolem krku. Má fakt krásný břicho. Sval za svalem.
„Až si utřeš tu slinu, co ti teče po bradě, tak ano," asi si všiml, že mu koukám na břicho. Rychle jsem si sáhla na bradu.
Harry se mi začal smát. Samozřejmě jsem tam žádnou slinu neměla.„Vážně jsi mi věřila? I když podle toho pohledu bych se ani nedivil," usmíval se od ucha k uchu.
„Jdeme," řekla jsem a šla napřed do lesa.
„Počkej," řekl za mnou. Poté mě dohnal a šel vedle mě.
Tak co?Líbí provokativnoúchylnej Harry? :D
Další díl!Příští týden nebudou díly,jelikož jedem na seznamovací výlet.Poprve na střední :( Nechcu.
Konec soukromí :D
Koment & Vote
Velké srdéčko posílá ℜoℕy <3
ČTEŠ
Brave
Fiksi PenggemarOn drzý,bláznivý a odvážný.(hunter) Ona milá,laskavá a slušná.(princess) Klady a zápory se přitahují,ale bude to platit i mezi Harrym a Veronicou?Změní ona jeho nebo on ji? Story by ℜoℕy ©2015