23.Hravý Harry

565 61 15
                                    

7k vidění a skoro 800 Vote.Bože jste blázni. <3 Ani nevíte, jakou mi to dělá radost.Děkuju za každý koment a hlas.❤️ Kapitola pro vás. Btw.představte si takhle na fotce Harryho a Ron :D

Nevím,jestli to, že se právě líbáme je spravné.Už PODRUHÉ mimochodem, ale prostě jemu opravdu nelze odolat.Teď jsem si uvědomila, že ho opravdu miluju a nechci o něj přijít.
Indiáni začali tleskat a smát se a tak jsme se přestali muchlovat a oplatili jim úsměvy.
Chytl mě za bok a šel se mnou do malého stanu.Ten udělali pro mě, ale to Harry nemůže vědět.Myslím si,že je mu to jedno.

,,To bylo docela hustý."vykřikne Harry, když vlezem do stanu.Je z listí a větví takže to museli slyšet všichni venku.

,,Hustý?Já bych to nazvala romantický."mile jsem se usmála.

,,Já myslel ty tanečky."objevily se mu ďolíčky.Bože já blbá!To je hanba.Začala jsem rudnout jako rajče.

,,Ale jestli jsi myslela to jak jsi mě popadla, tak to bylo dokonalý.Koukám, že mám na tebe dobrej vliv."dal mi lehkou pusu na tvář.

,,Diť pro tebe to nemůže nic znamenat."odtáhla jsem se a posunula se v sedě ke stěně.

,,Proč by nemohlo?"překvapeně se podíval.

,,Měl jsi tolik holek, že já pro tebe musim být nicka."dala jsem tvář do rukou.

,,Ronnie."řekl sladce a sedl si ke mně a obejmul mě.

,,Jsi Ronnie a máš Blacka.Jsi milá a slušná, ale i dokážeš být neuvěřitelně sexy, ikdyž si to asi sama neuvědomuješ.No spíš si to uvědomuješ a schválně mě dráždíš."zamračil se s úsměvem.Já jen stuhla a poslouchala.

,,Dan je tvůj strejda a jsi úplně jiná než jiné holky.Připomínáš mi kamarádku z dětství.Vidíš tolik informací nevim o žádné holce, kterou jsem kdy měl."hladil mě jemně po ramenu.

,,Jo,pamatuju si Sam.Jsi absolutně nevěděl její jméno."začala jsem se smát.

,,Vidíš.Znamenáš pro mě hodně a každý polibek s tebou je to nejlepší na světě."podíval se mi laskavě do očí.
Ne nesmím dát najevo, jak hluboko pod kůži mi to zajelo.To byli asi nejhezčí věty co kdy řekl.

,,Vážně se chceš pořád dostat domů?"zamyslel se.

,,A co Dan,Black,Rose a tvůj život a domov."

,,To je mi u zadku, až na mou Rose.Klidně bych tu s tebou zůstal do stáří."začal mi opusinkovávat tváře.
Začala jsem se přitoměle culit.
Najednou mi vyhrnul triko těsně pod prsa.Teď na mě skočila nervozita.Přiložil svoje rty na můj pupík a začal ho obsypávat mokrými polibky.Bože Harry co mi to děláš.Měla bych ho zastavit, ale mě se to líbí.Harry se mi podíval do očí a šibalsky se usmál.Z ničeho nic mi začal prdět na pupík.Nahlas jsem vypískla a začala se smát asi nejhlasitěji co to jde.

,,Přestaň prosím."tekly mi slzy ze smíchu.

,,Nemůžeš mi vzít hračku."vyplázl jazyk a začal zase pokračovat.

,,Prosím!"naříkala jsem.

,,No dobře."přestal a dal mi triko do původního stavu.Co si budou myslet naše přátelé venku?

,,Měli by jsme jít spát."navrhla jsem a zývla si.

,,Dobrej nápad hračko."ušklíbl se.

,,Hej!"bouchla jsem ho do ramene.
Lehla jsem si zády k němu a našla si co nejpohodlnější polohu.
Harry zavrnil a přitiskl si mě na sebe.
Dal přes nás deku a uvelebil se.

,,Dobrou."pošeptala jsem.

,,Dobrou!"křikl a rozvalil se po mě.

,,Ááá jsi těžkej."snažila jsem ho setřást.Dnes má velmi hravou náladu.

,,Nojo furt."slezl ze mě a v leže mě obejmul.
Miluju tě, řekla jsem si v duchu.

Harry
Já tu holku fakt miluju.

Tak dneska jsem vám ukázala milou a svůdnou stránku Hazzy.Doufám, že se líbila.
Máte nějaké novoroční přecevzetí?
Jinak přeju všechno nejlepší do roku 2k16.Prosím pište názory, co bych měla zlepšit nebo nechat a tak.
Koment & Vote
Miluju vás oy ❤️

BraveKde žijí příběhy. Začni objevovat