Speciál na kulatiny ;)
Otevřela jsem pomalu oči a chtěla se protáhnout, ale nešlo to.Pan kudrnáč měl přeze mě hozenou ruku a dokonce i nohu.Prý když nevstane on, tak já taky ne.Tomuhle říkám teritoriální zabrání.Bože Harry.
,,Uuuuáááá."zývl.Podrbal se na nosu a spal dál.V pořádku spi dál, nevadí.
Snažila jsem se všemi možnými způsoby vyprostit z jeho sevření, ale bez výsledku.34 minutes later
,,Jé dobré ránko sluníčko."zasmála jsem se.
Podíval se na mě a usmál se.,,Takhle dobře jsem se dlouho nevyspal."protáhl si ruce.
,,To je dobře, ale mohla bych jít na záchod?"nadzvedla jsem obočí.
,,Jasně."sundal ze mne nohu a posunul se.
,,Děkuju."sťouchla jsem ho a zvedla se.
•
,,Doufám, že vyspinkaný do růžova.Bude to dřina."chytil se Dan za bok.
,,Jasně šéfe."poskočil.
,,Jak se to řekne."cucila jsem se na Dana.Harry po mě hodil nechápavý výraz.
Opravdu jsme za celý den odvedli kus práce.Rychle jsme dohnali to, co jsme měli mít hotovo za několik dní co byl Dan i my pryč.Když jsme obědvali, tak konečně přiběhli z lesa naši vlci.Jsou to přece jen vlci a né psi.Odbíhají do lesa a vracejí se až se jim zachce.
Konečně zašlo sluníčko a naše práce byla kompletně hotová.Sedli jsme si se džbánem vody do trávy a relaxovali.
S Harrym jsme spolu zahájili trávovou bitvu.Všude kolem nás jsme ji trhali a házeli na sebe.Dan nad námi jen kýval hlavou.,,Ron?"otočil se na mě Dan.
,,Ano."zastavili jsme bitvu.
,,Můžeš nechat dva chlapi nachvíli osamotě?"usmál se na mě upřímně.
,,Když se nepoperete."mrkla jsem na něj.Vzala jsem Blacka a Rose a šla si s nima zaběhat.Doufám, že to nebude nic vážného.
Daniel
,,O co jde."sedl si Harry blíž.
,,Chci si promluvit jako chlap s chlapem."sedl jsem si do tureckého sedu.
,,Jo jasně."chápavě kývl.
,,Ono totiž.."
,,Ne já vás chápu.Čim je člověk starší tím je opuštěnější.Jste sám a nezbývá vám nic jinýho než...Klidně s Ron udělám jednodenní výlet,aby jste tady mohl v klidu sám se sebou..."bože co to žvaní.
,,Harry stop proboha."chytl jsem ho za rameno.
,,Týká se to Ronnie né mě."zasmál jsem se.
,,Jo ahá, vám se líbí.Ovšem je to mladá holka a často se ohybá a tak a ve vás to vyvolává víc než strýčkovské pocity..."začal fylozofovat.
,,Harry nech mě mluvit sakra!"křikl jsem.Ztichl a napl uši.
,,Jsi fakt blázen."plácl jsem se do čela.
,,Jde o to, že jsem si všiml jak se na sebe díváte a podobně.Jsi fajn kluk a znám tě od malýho kloučka, ale taky znám tvůj typ holek a jak se k nim chováš.Ronnie není jako ony.Ji prosím za nos netahej."
,,Já vím, že není jako ony."souhlasil.
,,Vím kam míříte."podíval se na zem a pak zase na mě.
,,Nikdy bych ji neublížil.Chápu vaše obavy, ale nemusíte se bát.Můžete si bejt jistej, že chci pro ni jen to nejlepší."zrudl.On se fakt červená?Je to trošku trapná situace.
,,Jednoduše a zkráceně.Jestli ji ublížíš, tak vezmu starej kombajn a přejedu tě.Potom tvými zbytky nakrmim Rose."s úsměvem jsem se zamračil.
Harry na sucho polkl a zíral.,,Dělám si srandu hochu."poplácal jsem ho po zádech.Pořád to moc nepobral.Alespoň jsem ho trochu postrašil.Je pracovitý,hodný a dobrý pro Ronnie.Myslim si, že tenhle život si zaslouží víc než na hradě s nějakým princátkem, které nikdy nedrželo vidle.
,,Máte zajímavý smysl pro humor."zasmál se.
,,Jsem Dan."nabídl jsem mu ruku.Už bylo na čase aby jsme si potykali.
,,Harry."překvapeně se usmál a potřásli jsme si rukou.V tom vyběhla ta oč tu běží z lesa.
Hodila vlkům klacek a sedla si k nám.Ronnie
,,Stalo se něco?"podívala jsem se na ty dva uličníky.
,,Stalo?"podíval se Dan na Harryho.
,,Ne nic."řekl s klidem Harry.
,,Fajn já se půjdu vykoupat do rybníka a pak už půjdu spát."zývla jsem.
,,Dobře."kývl Dan.Zvedl se a odešel.
,,Chceš společnost."udělal na mě smutný oči.
,,Jasně, proč ne."můj úsměv se rozšířil.
,,Koupeš se v oblečení?"ptal se cestou.
,,Ne."rychle jsem odpověděla.
,,Supr já taky ne."chytl mě za ruku a šli jsme spolu z kopce.
,,Počkej, ty se chceš koupat nahý?"zastavila jsem se.
,,Jasně, ty ne?Teď jsi řekla, že ty taky."
,,Ano, ale..."mávala jsem rukama.
,,Ale co?Nikdo tu nikde není neboj.Jen já."úsměvem mi ukázal své ďolíčky a
seběhl k rybníku.Jen ty?To bohatě stačí...Speciálně Daniela pohled.Myslim, že poprve jeho pohled :D.Doufám, že se vám klučičí pokec líbil.Děkuju za supr komentáře.Jste úžasný
Chtěla bych, aby jste napsali vaše názory.
Všimla jsem si, že hlasy spadly o 50%.Já nejsem typ co hrozně sleduje hlasy, ale autor podle toho pozná, jak moc se líbí nebo je zájem.Tak bych chtěla kritiku, jestli se vám něco nelíbí prosím. :)
Koment & hvěždičky
With love ℜoℕy ❤️
ČTEŠ
Brave
FanfictionOn drzý,bláznivý a odvážný.(hunter) Ona milá,laskavá a slušná.(princess) Klady a zápory se přitahují,ale bude to platit i mezi Harrym a Veronicou?Změní ona jeho nebo on ji? Story by ℜoℕy ©2015