Zbytek dne jsem z toho byla celá nesvá. Přišlo mi, že když tu není Harry, tak se čas jakoby zastavil a vůbec neutíkal.
Dodělala jsem plot a pak jsem se šla projít se Stormi a s Blackem. Už se začalo pomalu stmívat. Dnes to vypadá na nějakou bouřku. Šla jsem proto raději pomalu domů.,,Ron? Ronnie!" Slyšela jsem, jak na mě volá Harry.Byla jsem skoro na ranči, přidala jsem na kroku.
Chtěla jsem se ozvat, jenomže jsem uviděla, že tam Harry není sám. To snad ne. Vedle něho stál Louis, Zayn a Niall. Je to on. Harry Styles.Liama nevidím.Nesmí mě nikdo z nich vidět.,,Ronnie, kde jsi?" Starostlivě volal Harry.
Storm jsem přivázala ke stromu a pak jsem se schovala do křoví vedle Danielova domu.,,Kdo je vlastně ta Ronnie?" Viděla jsem, jak se Zayn usmál.
,,Jedna holka, co tu bydlí," odpověděl mu Harry a stále mě hledal očima po okolí.
,,S Danielem?" Nadzvedl obočí Niall.
,,Jop."
,,Víš o princezně?" Slyšela jsem smutně se ptát Louise.
,,Jo, něco jsem zaslechl," svěsil Harry ruce podél těla.
,,Už jsou to tři dny, co je nezvěstná. Musíme ji najít. Liam je strachy bez sebe," chytl Zayn Harryho za rameno. Liam. Tolik mi bráška chybí.
,,Proč jsi vlastně nepřišel na ten sraz?" Zamračil se Niall.
,,Však to znáš, byl jsem s holkou," mrkl na něj Harry.
,,Pět let jsme neviděli Veronicu, ani Liama a ty radši lítáš po holkách," nevěřícně pokroutil hlavou Nial.
,,Mrzí mě to." Sklopil Harry pohled.
,,Ronnie mi ji připomíná," usmál se Harry.
Najednou vyběhla Rose z lesa a běžela za Harrym. Hned jak ji Black uviděl, běžel za ní.,,Blacku, ne!" křikla jsem na něj. ale neposlechl.
,,Bacha!" Vytasil Louis svůj meč. Harry se rychle otočil a uviděl Blacka, jak běží za Rose.
,,Ne, dobrý. Ten je Ron," ujistil Harry Louise.
,,Ron má vlka?" zamyslel se Zayn.
Harry se podíval na keř, odkud Black vyběhl. Rychle jsem se skrčila, aby mě neviděl.,,Moment,"řekl najednou Harry.
Rychlým krokem šel rovnou ke mně. Sakra! Rychle jsem vyskočila z keře a běžela za Storm. Rychle jsem ji odvázala a nasedla na ní.
,,Ron?" Stál už Harry u keře.
Podívala jsem se na něj omluvným pohledem a pobídla Storm, aby vyběhla. Rychle jsem s ní klusala hluboko do lesa.Nesmí mě kluci vidět.Má budoucnost by byla zničená a na hrad se už nikdy nevrátím.,,Ronnie! Kam jedeš?" Křičel na mě Harry.
Harry
Co to do ní sakra vjelo?,,Děje se něco?" Přiběhli ke mně kluci.
,,Jedu za ní.Představím vás jindy."řekl jsem jim klidně. Kluci přikývli a odjeli.
Běžel jsem rychle do stáje. Vzal jsem si Alexandra, je nejrychlejší a je asi nejvíc na mě zvyklý.,,Hijé!" Zakřičel jsem a pobídl ho, aby vyběhl.
Běžel jsem rychle tím směrem, kterým se předtím vydala Ron. Jestli se jí něco stane....Nesmím myslet na nejhorší. Žijí tu medvědi, vlci a všemožná nebezpečná zvířata. Bože, Ron,kde jsi?,,Ronnie! Ronnie no tak, pojeď zpátky domů. Co se stalo?!" Křičel jsem, ale nikdo mi neodpovídal.
Byla už tma a nebylo vidět skoro ani na krok. Měl jsem sebou vzít vlky, že mě to nenapadlo hned.Ronnie
Bože, kde to sakra jenom jsem?Musela jsem ujet alespoň 2 kilometry.No tak Veronico, měj chladnou hlavu. Stačí najít cestu, po které jsem sem předtím přijela. Neměla jsem utíkat. Storm pomalu pošlapávala. Snad alespoň ona si pamatuje cestu.
Pobídla jsem ji, aby trochu zrychlila. V tom jsme se najednou ocitli u vodopádu.
"Storm!" Rychle jsem ji ubrzdila.
Chyběl přinejmenším půl metru a skočily bychom rovnou dolů. Oddychla jsem si a pohladila Storm po krku.
Z ničeho nic jsme uslyšeli praskání větví. Lekla jsem se a rychle se otočila s koněm směrem k lesu. Objevil se tam grizli. O můj bože! Byl obrovský. Co teď? Doslova nás obklíčil.
Medvěd vycenil na nás zuby a hrozivě zařval. Storm se strašně vylekala a stoupla si na zadní. To jsem nečekala a spadla jsem z ní rovnou na zadek. Auu.
"Storm!" Křikla jsem.
Storm ale "vzala nohy na ramena" a utekla do lesa. Medvěd se ke mně přiblížil a stoupl si na zadní. Vytáhla jsem můj meč, který mám naneštěstí neustále u sebe. Díky, Liame.
Šermovala jsem s ním před medvědem a snažila se ho tím zastrašit. Podařilo se mi ho seknout do tlapy.
Myslela jsem, že díky tomu uteče, ale naopak jsem ho tím ještě více naštvala.
Byl čím dál tím blíž. Sliny mu vytékaly z tlamy a můj konec se velice rychle blížil. Už jsem byla úplně na kraji útesu, cítila jsem chlad z vodopádu.
Medvěd se ohnal a meč mi vyletěl z ruky. Stihl mě přitom pěkně škrábnout na ruce.Byla jsem bezbranná a slabá.
Jsem v koncích....Konce kapitol jsou má specialita. :D
Pardones,ale tenhle konec kapitoly se přímo nabízí.
Zítra ráno bude další díl!
Já vím,že máte hroznou radost :)
Doufám.Pro moje holčiny,které nadevšechno miluju strašně moc.Jste moji mazánci Machetťánci :D :* ❤️
Hell_Hemmings and anonymous__13
For vás!
Koment & Vote
Love ya ℜoℕy ❤️
ČTEŠ
Brave
FanfictionOn drzý,bláznivý a odvážný.(hunter) Ona milá,laskavá a slušná.(princess) Klady a zápory se přitahují,ale bude to platit i mezi Harrym a Veronicou?Změní ona jeho nebo on ji? Story by ℜoℕy ©2015