Co teď?Nemůžu se jentak vrátit na zámek.
"Ahoj jsem živá a žiju na statku a žiju si svůj vysněný život.Můžete mě kdykoli jet navštívit."
To by Elizu ranila mrtvice a Liam by byl na tom asi podobně.
Musim najít Harryho a říct mu, kdo jsem.Ale takhle ho ztratím.Nikdy by mi neodpustil.
Musim za Danem.
Vylezla jsem z vody, osušila se oblékla a šla najít Daniela.,,Dane?"otevřela jsem dveře od domu.Dan vylezl z jeho pokoje jen v kraťasích.
Na to kolik mu je má opravdu svaly.Bože nemůžu okukovat mého "pěstouna".,,O promiň."otočila jsem se.
,,V pohodě, jsem jen bez trika."zasmál se.
,,Už jsi to slyšel?"sedla jsem si ke stolu.
,,To s princeznou?"zeptal se.Přikývla jsem.
,,Už tady byli poskoci."podrbal se na hlavě.
,,Co mám teď dělat?"opřela jsem se o hlavu.
,,To nevím děvče."sedl si naproti mně, už v triku.
,,Mám se tam vrátit?"vážně jsem se na něj podívala.
,,To není dobrý nápad."přemýšlel.
,,Tak co mám teda dělat.Nemůžu je nechat v tom, že jsem mrtvá."zoufale jsem praštila do stolu.
,,Nemám na výběr."ukápla mi slza.
,,Máš.Vždycky je na výběr."chytl mě za ruku.Utřela jsem si slzu a poslouchala.
,,Buď se tam už nikdy nesmíš ukázat a nechat je v tom, že jsi zemřela."
,,Nebo?"skočila jsem mu do řeči.
,,Se tam ukážeš a všechno jim vysvětlíš.Jestli nedostanou infarkt, tak tě tam zavřou na nejtlusčí zámek, který mají a nikdy už tě nepustí ven."oddychl.
,,To je hrozné."chytla jsem se za pusu.
,,Budu si to muset promyslet."
,,Buď tohle co máš tady nebo zámek."
,,To je jasné, že tady.Jenomže co Liam a Harry."slzy mi začaly téct proudem.
,,Liam bude štěstím bez sebe, že jsi naživu a Harry jestli tě opravdu má rád, tak to pochopí."asi má pravdu.
,,Ale Liam..."pokla jsem.
,,Liam určitě nebude věřit tomu, že by jsi spáchala sebevraždu.Můžu zajít do města a zeptat se Suzi na situaci na hradě."povzbudivě se usmál.
,,To bys byl moc hodný děkuju."zvedl se a šel mě obejmout.S radostí jsem objetí opětovala.Vypadá to, že jsem změnila i já jeho.Nikdy bych nevěřila, že by mě sám od sebe obejmul.Myslim, že mě má rád.Je pro mě jako milující otec, kterého jsem v podstatě nikdy neměla.
Jak se to bude vyvíjet dál?Jak je na tom Harry a Liam?Uvidíme :D
Další coming soon.
Koment & Vote
With love ℜoℕy ❤️
ČTEŠ
Brave
FanfictionOn drzý,bláznivý a odvážný.(hunter) Ona milá,laskavá a slušná.(princess) Klady a zápory se přitahují,ale bude to platit i mezi Harrym a Veronicou?Změní ona jeho nebo on ji? Story by ℜoℕy ©2015