,,Ronnie!"křikla na mne zpět.
Probíhala jsem mezi davem až jsem konečně skočila do náruče jedné z nejlepších lidí co znám.,,Ticho ženský nebo nás prozradíte."šeptl Dan.
Chytla mé tváře do dlaní a dívala se mi vzpříma do očí.,,Změnila jste se."pohladila mě po líci a usmála se.
"Po tom všem by jsi mi mohla tykat nemyslíš."mrknu na ni.
,,Dobře, jak si přejet..přeješ."zasmála se.
Kluci už stáli u nás a byli připraveni.
,,Tímto bych zahájil akci.Rozdělíme se."poručí Dan.
Kluci kývnou a odejdou.Harry se na mě starostlivě podívá a chytne mě za ruku a proplete prsty.Dám mu polibek na tvář a hned odběhne pryč.,,Dobře to dopadne."pohladí Suzi mé rameno.
,,Doufám v to."vzdechla jsem.
Suzi zameštnala stráže a já rychle proklouzla dovnitř.
Znám to tu víc než dobře, takže jsem neměla problém projít tajnými chodbami rovnou ke královské ložnici.
Nikdo tu nebyl.Šla jsem do koupelny a tam taky nic.Najednou jsem zaslechla zabouchnutí dveří od vedle.
Potichu jsem přivřela dveře a sledovala, co se děje klíční dirkou.
A helemese!,,Čím dřív, tím líp."ozvala se Eliz.
,,Ano madam."odsouhlasil její poskok.
,,Veronicu už máme vyřízenou.Liam nebude hrozba, ten se vždycky podřídí.A král?Ten je na řadě."zasmála se a vytáhla z pod šatů obří kudlu.
,,Ne!"šeptla jsem.To ji neprojde.Neudržela jsem se.
Vystartovala jsem z koupelny a vyskočila po ní.,,Mého otce se ani nedotkneš!"vytáhla jsem meč.
,,Co to?!"chytla mou ruku v které jsem držela meč.
Její poskok mě chytl za pás a snažil se mě od ní odtrhnout.,,Ne!To ty si zasloužíš umřít!"držela jsem se co to šlo, ale ten chlap měl větší sílu.
Držel mi ze zadu ruce tak, abych se nemohla hýbat.,,To není možné!Sama bys nepřežila ani minutu.Pěkně mi ztěžuješ mé plány."byla překvapená a naštvaná zároveň.
,,Co budeme dělat má paní?"řekl tvrdě.
,,Zatím ji zamkni do koupelny.Přejdeme na plán B."
,,Plán B?"zamyslel se.
,,Ty pitomče!"zrudla.
,,Už vím, už vím."pitomě se usmál.
,,Dělej, nemáme moc času.Zachvíli bude jíst, to je příležitost.Kontaktuj ostatní a pak ji jdi zkontrolovat.Jednou už unikla, podruhé se to nestane!"
Poslední co jsem viděla než mě zavřel, byla Elizabeth, jak něco hledala v šuplíku.Harry
Už je tam nějak dlouho.Jsme připraveni zasáhnout.Jestli se jí něco stalo.Bože nechci na to ani myslet.,,Uviděl jsi nějaké znamení nebo tak?"
přijde ke mně Zayn.,,Ne, nic."
,,Je tvrdohlavá.Musí všechno udělat sama."usměje se Niall.
,,Doufám, že ji Liam zabavil.Je nebezpečný, jestli se Eliz pohybuje po hradě.Kdyby ji potkala, tak nevim co by se stalo."chytne se za hlavu Louis.
,,Já ti povim co by se jí stalo kdyby ji něco udělala."vyleze mi žíla na čele.
,,Klid, zvládne to.Musíme být trpěliví."poklepe mi na rameno Niall.
Ronnie
Sakra sakra sakra!Kdybych se ovládala, tak bych tady teď netrčela.Kdo ví, co má v plánu.Musim se pokusit o útěk.Ale jak?Prohlížela jsem si celou koupelnu.,,Nic nezkoušej.Není úniku."zaklepal na dveře.
,,To se ještě uvidí!"
,,Nedokážeš si představit, co s tebou udělá."křikne.Několik minut přemýšlím a nakonec mě něco napadne.
,,Potřebuju na záchod."zaškemrám.Ano tohle je jen obří koupelna, záchod je v jiné místnosti.
,,Použij vanu."
,,Co by řekla královna na to, že má moč ve vaně?"zamyslela jsem se.
,,Počkat.."došlo mu, že to není nejlepší nápad.
,,Nebo bych mohla na ten kožený koberec.No není tohle její pyžamo?"procházela jsem se.
,,Ne!To nedělej, otevřu."hledal klíč.
Schovala jsem se za závěs a vzala do ruky záchodovou štětku.
Uslyšela jsem odemykání a otevření dveří.Jen pojď.,,Tak kde jsi?Máš na to 5 minut, běží ti čas.Záchod je vedle.Ohlídám si tě."pomalu se blížil k vaně.Pomalu roztahoval závěs.
Rychle jsem na něj skočila a plnou silou ho praštila do hlavy.,,Au!Ženská bláznivá."chytl si jednou rukou hlavu a druhou mi chytl ruku.
,,To ti patří."další rána.Naštvalo ho to a vrazil mi facku.
Odletěla jsem kus od něj a sedla si na zem.Donutilo mě to chytnout se za tvář.Utekla mi slza a udělala jsem nejvíc ublížený obličej, co umím.,,Promiň, to jsem.."přibližoval se ke mně.
Vykopla jsem nohu a kopla ho rovnou do rozkroku.
Vykřikl bolestí a skácel se k zemi.,,Mrcho!"zanaříkal.
,,Ronnie postačí."vzala jsem kovový konec sprchy a bouchla ho do hlavy.
Bude tam mít pořádnou bouli.
Moje čelist na tom nebyla o moc líp.
Tak a teď zjistit, co má za lubem a zachránit tátu.Po půl roce přece jen.Už jen 2 díly poslední.
Mám pro vás nabídku.Můžou být 2 konce.Buď 1)v tomto světě a nebo 2)bude to spojený s realitou dnešní.
Jak chcete.Omluvá se, přestalo mě to brát a nápady se vypařily.
Máte právo mě zabít.Zkousnu to :D
Ale obdivuju všechny, kteří tu jsou od začátku do konce.Moc si vás vážím.
Koment & Vote
S láskou ℜoℕy ❤️
ČTEŠ
Brave
FanfictionOn drzý,bláznivý a odvážný.(hunter) Ona milá,laskavá a slušná.(princess) Klady a zápory se přitahují,ale bude to platit i mezi Harrym a Veronicou?Změní ona jeho nebo on ji? Story by ℜoℕy ©2015