Harry si sundal triko a pak si začal sundavat kalhoty.Stihla jsem se rychle otočit abych neviděla něco co bych nechtěla.Nechtěla?
,,Proč jsi otočená?"skočil do vody.
,,Ále, něco jsem zahlédla."otočila jsem se na něj.
,,Tak jdeš už, voda je úžasná."plaval sem a tam.
,,Až se otočíš."dala jsem ruce v bok.
,,Ale Ronnie."udělal smutného.
,,Trvám na tom."Zamračila jsem se.
,,Fajn."odfrkl a otočil se.Vážně mám jít úplně nahá do vody kde je Harry?Když já se opravdu stydím.Sebrala jsem všechnu odvahu a rychle jsem se začala svlékat.
,,Už?"pomalu se otáčel.
,,Ne!"sundala jsem si poslední věc.Šlápla jsem jednou nohou do vody, jakou má teplotu a pak tam skočila.
,,Ani nevíš jak těžký bylo pro mě se neotočit."plaval ke mně.
,,Ani nevíš jak bylo těžký se přemluvit, abych šla s tebou do vody nahá."vyplázla jsem jazyk.
,,Já jsem neškodnej."potopil se.
Kam to plaval?Čekala jsem kde se vynoří, ale ono nic.,,Harry tohle není sranda."vzpomněla jsem si na to, když vyplaval s krvavou hlavou a v bezvědomí pod vodopádem.Popadla mě hrůza.
,,Harry!"hledala jsem ho všude kolem,ale voda byla zakalená a nebylo nic vidět.
Najednou se vynořil hned za mnou.Rychle jsem klesla, aby mi byla vidět jen hlava.
,,Bože ty jsi mi dal."plácla jsem ho.
,,Copak?Vypadáš jakoby jsi viděla žraloka."zasmál se.
,,To není vtipný."
,,Příště se musíme koupat ve víc průzračné vodě."mrkl.
,,To teda ne."stydlivě jsem se usmála.
,,Nemáš se za co stydět."přišel ke mně blíž.Byli jsme od sebe asi půl metru.
,,Neznáš nějakou hru i ve vodě?"snažila jsem se zničit to napětí mezi námi.
,,Najdi to."
,,Co?"nadzvedla jsem obočí.
,,To je hra.Vezmeš třeba nějakou věc a hodíš ji za sebe do vody, pak řekneme teď a otočíme se a musíme ji najít.Kdo ji najde, vyhrál."vysvětloval.
,,Dobře, to zní jednoduše."
,,Třeba tamhle, ten kámen na souši.Vypadá neobvykle, toho hned nahmatáme."plaval ke břehu.V klidu vylezl z vody a sebral ho a skočil zpátky.Teď jsem zrak neodvrátila a nelituju toho.
,,Tak 3, 2, 1, teď!"zahodil kámen a pak se hned potopil.Potopila jsem se taky a plaval jsem tam kde jsem uslyšela šplouchnutí.Pod vodou mě Harry strkal abych ho nenašla.Pak se vynořil, aby se nadechl a já ho stáhla zase pod vodu.Nakonec jsem ho našla a vynořila se.
,,Málem jsi mě utopila."zrychleně dýchal.
,,Ale neutopila, takže.."dělala jsem zamyšlenou.
,,Jo a mám ho."zvedla jsem ho nad hlavu.
,,Paráda.Zadržíš dech fakt na dlouho."divil se.
,,Ale to je jen štěstí začátečníka."zkřížil ruce.
,,Jak myslíš, uvidíme."
Vyhrála jsem pokaždé.Jednou jsem ho nechala, aby měl radost.Byla to super hra.Několikrát jsme do sebe naráželi a pošťuchovali se.
Teď hrajeme něco jako kdo koho utopí.Chytla jsem ho za hlavu a ponořila.On mě pak za boky zvedl a vyhodil dovzduchu.,,Takhle si představujete smutek!"zakřičel někdo.
,,Cože?"ozval se Harry.Ze křoví vyšli dva královští stráže.
,,Je po celém království vyhlášen smutek."mračil se.
,,Kvůli čemu?"nechápal.Já jsem se ponořila, aby mi byli vidět jen oči.Dýchala jsem nosem.Nesměli mě poznat.
,,Princezna Veronika se už měsíc pohřešuje.Královna ji vyhlásila za mrtvou.Tělo se nenašlo, ale podle důkazů v pokoji, musela skočit z okna."sklopil pohled.To musela nastražit Eliz.Náramně se jí to hodí.Jestli se Liam vzdá trůnu, tak nebude jiný dědic a Eliz bude moc vládnout se vším všudy.Co jsem to provedla?
,,To je hrozné."Harry se na mě podíval.Nevinně jsem se pousmála.
,,Měli by jste být dle pravidel v černé a držet smutek.Buďte rádi, že vás nezatkneme.Ani na statku nikde nevisí černá barva."
,,Hned to napravíme."přísahal Harry.
,,Dobře, zatím na shledanou."smekl a oba odešli.
,,To je strašné.Ani jsem se s ní nestihl vidět."chytl se za hlavu.
,,To mě mrzí"hladila jsem ho po zádech.
,,Chci být chvíli sám, promiň."sundal ze sebe mou ruku a odešel z vody.Jeho tvář byla kamenná.Oblékl se a zmizel.Tohle jsem nechtěla.Nemělo se to stát.Jak se teď musí cítit Liam.Doufám, že si nic neudělá.Tohle je všechno špatně.
Sad end.Ajaj trochu se to hrotí.Konec je v nedohledu, ale já to pořád protahuju.Jsem moc vděčná za 2 věrné komentátorky :) anelounnie a sarah5112001 ❤️
Touhle kapitolou jsem si zařídila velmi bolestnou smrt :D
Protože jste tak boží tak jsou 2 kapitoly v jeden den. ;)
Koment & Vote
With love ℜoℕy
ČTEŠ
Brave
FanfictieOn drzý,bláznivý a odvážný.(hunter) Ona milá,laskavá a slušná.(princess) Klady a zápory se přitahují,ale bude to platit i mezi Harrym a Veronicou?Změní ona jeho nebo on ji? Story by ℜoℕy ©2015