40.Královská prasata

391 46 3
                                    


Harry?

,,Liame?"zaraženě stál a těkal očima na mě a na Veronicu.

,,No nazdar kamaráde."pomalým krokem jsem k němu došel a objal ho.

,,Co ty?Ty víš?Tys věděl?"koktal.

,,Tak počkat!"stoupl jsem si před něj.

,,Tys to věděl?Že je to má sestra?"dal jsem ruce v bok.

,,Ne nevěděl přísahám.Řekla mi to včera."dal ruce do obranného gesta.

,,Fajn."oddychl jsem.

,,Jak jsi ji vlastně poznal?"

,,No pracuju tu."podrbal se Harry na zátýlku.

,,On mě neviděl 5 let, takže mě vážně nepoznal Liame."položila svou ruku na mé rameno.
Vypadá to, že se jí šel za něco omluvit.Asi ho naštvala novinka, že je princezna.Doufám, že kdyby to věděl, tak by ji přivedl domů.Tolik jsem se bál, že je opravdu mrtvá.

Ronnie
Harry byl celý nesvůj.Asi se mi chtěl omluvit nebo tak něco.Jakmile otevřel dveře, tak se mi nahrnuly slzy do očí, ale rychle jsem je zahnala.Nejradši bych ho obejmula a za všechno se mu omluvila, ale díky Liamovi to jaksi nepůjde.Nevím jak by zareagoval.

,,No, já jdu na vzduch.Musim to ještě trochu rozdejchat a vy vypadáte, že si asi chcete něco říct."prolomil Liam ticho.
Oba jsme jen tišše přikývli a počkali až zavře dveře.Jakmile jsme uslyšeli bouchnutí, tak jsme se na sebe usmáli.Nečekala jsem a skočila jsem mu kolem krku.Nohy jsem obmotala kolem jeho boku a držela jsem se ho jako klíště.

,,Tolik jsem se bála, že se tu už neukážeš."šeptala jsem mu do krku.

,,Bez tebe bych dlouho nevydržel."zasmál se.

,,To máš pravdu."zavrčela jsem.
Odtrhli jsme se, ale stále jsme se drželi za ruce.Chtěla jsem se ho na něco zeptat, ale asi mi četl myšlenky.

,,Je mi vážně fuk jestli jsi princezna,vesničanka,čarodějnice,loupežník nebo bláznivej indián.Já tě budu mít rád pořád stejně."červenal se.Zahřálo mě u srdce.Asi je pro něj těžký říkat takové věci.

,,Veronico Paynová, já tě.....žeru."zasmála jsem se.

,,Harry Stylesi, taky tě žeru."jeho úsměv se rozšířil a odhalil jeho ďolíčky.Jelikož jsem byla o 2 hlavy menší než on, tak jsem si ho k sobě přitáhla a dala mu polibek.On ho prohloubil a chytil mě za boky a přitáhl si mě k sobě tak, že jsme se na sebe mačkali.
V tom se rychle otevřeli dveře a v nich se objevil vysmátý, špinavý Liam.Rychle jsem se odstrčila od Harryho a dělala, že smétám drobky ze stolu.Harry se opřel o zeď a šoural nohou po zemi.
Liam se zasekl a koukal na mě a pak na Harryho.
Neudržela jsem se a musela jsem se nad naší improvizací zasmát.

,,Neuvěříte."usměje se Liam.

,,Ušel jsem sotva 3 kroky a šlápl jsem do hromátky a pak jsem to chtěl utřít do trávy, ale na té mi ta bota podklouzla a já sletěl do té hromádky hovínek celej."chytil se za břicho a smál se.Opravdu "voněl".Bylo fajn, že mu to přišlo vtipné.Vážně není to typické princátko.

,,To Ronnie by ti mohla vyprávět o pádech do hromady hoven."Harry dostal záchvat smíchu, naopak Liam vůbec nechápal.Věnovala jsem Harrymu našvanej obličej a hodila jsem po něm hadr.On se ale prevít vyhnul.Vyplázl na mne jazyk.Samozřejmě jsem mu to oplatila.

,,Jako malý."zavrtěl Liam hlavou a sedl si ke stolu.Skoro.Těsně než si sedl, tak jsem mu vzala židli a popojela s ní dozadu.Liam si toho nevšiml a spadl na zadek.

,,Ty jedna!"vykřikl naštvaně a rychle si stoupl.Začala jsem křičet a utíkat.Běhali jsme dokola kolem stolu.

Pak jsem skočila ven z domku a zakopla přesně o tu hromádku, kterou Lí zmínil.Celá jsem se do ni ponořila.Liam byl za mnou moc blízko a zakopl o mě.Svalil se vedle mě.
Smáli jsme se až jsme chrochtali.Teď jsme opravdu museli vypadat jako prasata.

,,Jak malý."obrátil Harry oči v sloup.Liam si odfrkl.
Tak to ne.Chytla jsem ho za nohu a stáhla k zemi.Teď jsme tu leželi 3 prasátka v hromadě trusu.
Byla to jedna z nejnechutnějších, ale nejkrásnějších chvilek za poslední 2 dny.
Po boku s mojí láskou a bratříčkem.
Ležela jsem uprostřed a tak jsem si je k sobě přitáhla tak, aby jsme leželi v objetí.

,,Hovnový objetí!"vykřikl Harry.
Bože Harry...

Ten název kapitoly jsem si prostě nemohla odpustit :DD
Tohle píšu, když přistáváme.Samozřejmě v letovém režimu, aby jste se dožili konce téhle storky.
Snad to přežiju a dočkáte se :D(před měsícem už) :D
Pište názory a hvězdičkujte.
Tahle kapitola mě moc bavila a jak jste si všimli, tak jsem zase skončila u hoven :DD bože můj...
Miluju vás oy ❤️

BraveKde žijí příběhy. Začni objevovat