29.Vyber si

370 46 7
                                    

To je už podruhé, co naší chvilku vyrušila jedna z Harryho holek.Přestává se mi to líbit.Né, že předtím by mi to nevadilo, ale předtím to byli jen kamarádské hrátky.Teď mi to přijde takové opravdové, vážné.Měla bych si s ním narovinu promluvit.Ale jak začít?

,,Harry?Můžeš nachvíli?"sklopila jsem pohled.

,,Jo jasně krásko."

,,To je právě to."

,,Co?"nechápal.

,,Máš těch krásek opravdu hodně a já už nemůžu.Buď bude jen Ronnie nebo Sam,Helen,Alenka,Balenka,Růženka nebo jak se jmenují."Zamračila jsem se.

,,Chápu."pousmál se.

,,A jaké bude tvoje rozhodnutí?"

,,Já zkrátka nejsem ten typ co bude žít šťastně až do smrti s jednou.Musíš se podělit i s ostatníma o tak výjmečný kousek jako jsem já."mrkl na mne.
Slzy se mi nahrnuly do očí.

,,Tak to znamená konec našeho vztahu, ať už byl kamarádský nebo jakýkoli jiný."s brekem jsem utekla.

Teď jsem se vrátila do reality.Jo nějak takhle by to určitě vypadalo.Radši to nebudu riskovat.Moje představa byla natolik děsivá, že mi vzala všechnu odvahu si s ním jít o tom promluvit.

,,Tak jsem zpátky."

Notak Ron seber se.Dal mi jasně najevo, že má o mě zájem, tak proč se bojíš odmítnutí?

,,Tak co,umytá?"

Měli by jsme krásné kudrnaté dětičky.I Rose a Black by měli štěňátka a ty by jsme dali našim dětem a žili by jsme šťastně až dokonce.

,,Dan se po nás už schání, je už celkem pozdě."

Vážně jsem teď přemýšlela o budoucnosti s Harrym?

,,Vím co tě donutí mě poslouchat, když si chceš hrát na ignorantku."

Mohli by jsme na naši svatbu pozvat i indiánské kamarády, to by bylo super.

,,Nedáváš mi na výběr."

Vážně mi teď olíznul tvář?O on už je tady sakra.

,,Fuj co to děláš?"odstrčila jsem ho.

,,Slyšel jsem, že to lidi probudí, když jsou zakoukaný a fakt to zabralo."usmál se.Mě do úsměvu nebylo.

,,Jdeme?"zeptal se.

,,Ano."beze slova jsem odešla.
Dan nás pustil dovnitř se najíst, ale prý opravdu páchnem a smrad má být venku podle něj.

,,Chutná vám?"zeptal se Daniel.

,,Jo je to fakt žranec."mlaská Harry.Jeho slovník mě už ani nepřekvapuje.

,,Co Helen ta je taky žranec?"bože co jsem to řekla.Jak jsem něco takového mohla říct?
Harry se zakuckal a zíral na mě s vykulenýma očima.

,,No já půjdu asi už spát.Koukal jsem, že jste skoro nic neudělali takže zítra si pěkně máknete.Jste se ulejvali!Nu což dobrou noc."zamával a pomalu odcházel.

,,Dobrou Dane."mávl Harry.

,,Promiň to já..."seděla jsem přímo naproti jemu.

,,Copak?Žárlíš?"rozzářily se mu oči.

,,Ne to ne."

,,Takže jo."zasmál se.

,,Nemáš proč žárlit.Helen a i ty ostatní jsou minulost.Diť jsem už týden v kuse jen s tebou.Ani jsem se od tebe nehnul a vůbec mi to nevadí."chytil mě za bradu.

BraveKde žijí příběhy. Začni objevovat