Celou noc jsme strávili tím, jak to bude dnes vypadat.
Můj úkol bude najít tátu a pokusit se mu vysvětlit situaci.Vím, že mi asi nebude věřit, ale Suzi za mnou bude stát a Liam taky.
Liam zaměstná svou matku, aby na mě nepřišla a aby neudělala nějaké problémy.
Harry bude náš ochránce a v případě nouze zakročí.Obvolal Louise,Nialla a Zayna, takže jsme v dobrých rukou.
Dan už budeš čekat tam spolu se Suzi.Právě teď se nacházíme asi půl kilometru od hradu.Vše musí proběhnout hladce a bez komplikací.
Vzala jsem si svou starou paruku a ušpinila se, aby mě nikdo nepoznal.
Na dvoře jsou stánky a různé obchody s oblečením, takže musíme vypadat jako obchodníci.,,Připravená?"zašeptal mi Harry do ucha.
,,Já?Vždycky."odhodlaně jsem se usmála.
,,Tak jedem."křikl Harry na Louise.Já, Harry a Liam jsme byli uvnitř kočáru a Zayn s Louisem kočírovali koně.Niall nám byl doprovodem na koni.
,,Dopadne to dobře."mrknu na brášku.Je o dost nervóznější než já.Zachvilinku jsme už stáli na mostě před naším domovem.Bývalím.
,,Stát!"křikl strážce.
,,Co vezete?"podíval se do okýnka kočáru.
,,Zboží do stánku, pane."řekl hluboce Zayn.
,,To si budu muset prověřit."zaťukal mečem na dveře.Harry otevřel a nechal ho nahlédnout dovnitř.Liama jsme zakryli kapucou, aby ho nepoznal.
Uviděl mrkve, kapustu a brambory, tak se trochu uklidnil.
Pak se ale dlouze zadíval na mě.Ale né!
Odvrátila jsem rychle zrak.,,Copak děvenko?Nelíbím se ti?"pohladil mě po noze.Tohle by si vůbec neměl dovolit.Takové stráže by tu otec nedovolil.Elizabeth si musela najmout další nové.
Harrymu naskočila žíla na čele a zatnul ruce v pěst.,,Vážně spěcháme."zvolal Niall.
Stráž zavřela dveře kočáru a nabroušeně řekl.,,No dobrá.Můžete jet."mávl rukou.
,,Otevřít bránu!"křikl.
Díky bohu náš první krok je splněn.
Bylo to o vlásek.,,Harry ovládej se."utřel si čelo Liam.
,,Tak promiň, ale neudejchám, když ji nějakej ohavnej červ osahává."napl se.To byla ta nejsladší věc co za poslední dny řekl.
,,Musíme udržet chladnou hlavu."chytla jsem oba za ruce.
,,Co když se to nepovede?"zašeptá Lí.
,,Tak můžeme očekávat jen to nejhorší."sundám kapucu.
,,Ale to se nestane, vyjde to."Hned na to povím.
Tak a jsme na místě.Náš stánek by měl být někde poblíž.Kluci seskočili z kočáru a šli nám otevřít.
Rozhlédla jsem se kolem a uviděla spoustu lidí.Mé oči ale hned našli to co jsem hledala.Dana.Hned vedle něj stála hnědovlasá drobná žena, která nemohla být nikdo jiný než.."Suzi!"křikla jsem.
Asi po 2 měsících nová kapitolka.Já vím, jsem nejhorší na světě.
Ale neměla jsem nápad ani náladu.A teď jsem si konečně nafackovala a napsala.
Už budou jen poslední 2 velké části.
Doufám, že se těšíte, jak to dopadne stejně jako já.
Love you ℜoℕy <3
ČTEŠ
Brave
FanfictionOn drzý,bláznivý a odvážný.(hunter) Ona milá,laskavá a slušná.(princess) Klady a zápory se přitahují,ale bude to platit i mezi Harrym a Veronicou?Změní ona jeho nebo on ji? Story by ℜoℕy ©2015