sarah5112001 téhle věrné komentátorce věnuji tuto kapitolu❤️❤️užij si ji, je jen tvá ;D
Třikrát jsem zamrkala očima, jestli vidím správně.
Byla to ta louka na které mě učil Harry střílet z luku.To znamená, že jsme už blízko.,,Harry!"vykřikla jsem radostí.
,,Ron dokázali jsme to, Black to dokázal!"křikl a běžel mě obejmout.V objetí mi až hrkly slzy do očí.Black vesele vrtěl ocasem a pobíhal kolem.
S Harrym jsme se chytli za ruce a běželi domů.,,Nemůžu tomu uvěřit."zadýchaní jsme se zastavili před plotem statku.
,,Danieli!"přeskočila jsem plot a běžela do domu.Otevřela jsem dveře a vlítla dovnitř.Kde je?
,,Danieli jsi doma?"hledala jsem ho všude.
,,Není tu."opřel se o práh Harry.
,,Myslíš, že nás hledá?"sedla jsem si na mou postel.
,,Nejspíš ano.Jdu se podívat po Rose."usmál se a odešel.
Nemůžu se dočkat až ho zase uvidím.Ten chlap mi přirostl k srdci.Díky němu jsem se stala opravdovou normální holkou.Je pro mě něco jako otec.
,,Rose!"vběhla do domu a skočila na mne.
Olizovala mi obličej a měla velkou radost.Stejně jako já.,,Spala ve stáji."opřel se o dveře Harry.
,,Už tu chybí jen.."nedořekla jsem to a uslyšela jsem zvuk koleček jedoucí po kamenech.
Vyběhla jsem ven spolu s vlky a Harrym.Zvuk byl slyšet ze zatáčky.Napjatě jsem pozorovala co nebo kdo se objeví.Byl to on!Daniel!!"Danieli!"zakřičela jsem radostí a běžela za ním.Nemohla jsem věřit svým očím.On vypadal naprosto v klidu a jen se usmíval.Naskočila jsem na vozík a doslova se na něj vrhnula.Uteklo mi i pár slz, které jsem nedokázala udržet.Byl zpátky a já taky.Všichni spolu.
,,To jsem byl pryč tak dlouho?"překvapeně řekl.
,,Ani nevíš jak dlouho."nedokázala jsem ho pustit.To bylo poprvé co jsem mu tykala.Trochu mě to překvapilo a podívala jsem se na něho.Usmíval se a očividně mu to nevadilo, byl stejně překvapený jako já.Dan seskočil a šel naproti Harrymu, který šel za námi.Poklepali si na ramena a pozdravili se.
,,Doufám, že jsi na ní dal pozor a nestala se tu žádná pohroma."ukázal na něj prstem.
,,Samozřejmě že ne."kývl Harry.Panebože, jak bude asi vypadat stáj?A úroda a vše, když se o to nikdo nestaral.Dan nás zítra asi zabije, teď už je trochu tma, tak máme štěstí.Lehce jsem se k němu přiblížila a neustále jsme spolu udržovali oční kontakt.
,,Vážně se tu nic nestalo?Vypadáte jakoby jste viděli grizlyho."dostal Dan záchvat smíchu.Nám je lehce cukaly koutky.No ono jaksi viděli, bohužel.
,,Pojďte dovnitř něco pro vás mám."pobídl nás Dan.
Dan mi koupil nádherný šátek, který musel být velmi drahý.Neskutečně jsem si ho vážila.Eliz měla stovky šátku, které nikdy nenosila.Teď vím jakou to má cenu.Harrymu koupil zbrusu nový luk.Byl radostí bez sebe.,,Tak co omladino?Váleli jste šunky na statku nebo jste si taky vyrazili na nějaké dobrodružství?"s úsměvem pozoroval naší reakci.Podívala jsem se na Harryho a on poté na mne a pak odpověděl.
,,Nic extra."zasmál se a já spolu s ním.Daniel se jen nechápavě podíval, ale nechal to být.Kdyby jen věděl...
Hrozně to zanedbávám já vím, ale teď bych už měla mít čas.
Doufám, že tu ještě stále jsou ti co Brave čtou.Omlouvám se, zase díl po takové době.
Ale už se pomalu posouváme ke konci.Pořád to protahuju, ale pak to bude fakt vzrůšo ;)
Koment & Vote
Mám vás ráda ℜoℕy ❤️
ČTEŠ
Brave
FanfictionOn drzý,bláznivý a odvážný.(hunter) Ona milá,laskavá a slušná.(princess) Klady a zápory se přitahují,ale bude to platit i mezi Harrym a Veronicou?Změní ona jeho nebo on ji? Story by ℜoℕy ©2015