Radagast
,,Hm, co to s tebou je?" kontroloval jsem jednoho ptáčka. Nevěděl jsem, proč nemůže létat. Ať jsem ho prohlížel jakkoliv a cokoliv mu dával, nic nezabíralo. ,,Copak ti je?" začínal jsem být zoufalý. ,,Ale počkat!" napadlo mne, že může mít nějakou zlomeninu. Když jsem se k němu chtěl vrátit, někdo vrazil dovnitř div, že nevyrazil dveře z pantů. ,,U všech pavoučků!" vykřiknul jsem.
,,Gandalfe! Co se stalo, že jsi sem takhle vtrhnul?" podivil jsem se. Byl zadýchaný a usmíval se. ,,No tak?" řekl jsem nedočkavě. ,,Byl jsem v Roklince a víš co se ze stalo? Lépe řečeno, co bude pozítří?" napínal mne. ,,Ne to opravdu netuším" zavrtěl jsem hlavou. ,,Bude svatba Radagaste!" vykřiknul až jsem sebou trhnul. ,,A koho? Elrond?" nechápal jsem a Mithrandir se popadl za čelo. ,,Ach Radagaste. Ne Lucia" zavrtěl hlavou.
,,Opravdu? Tak to je bezvadné" zaradoval jsem se. ,,Měli bychom za ní přijít zítra" navrhnul jsem. ,,Ano to je velmi dobrý nápad!" křiknul můj přítel.Lucia
Probrala jsem se brzy ráno. V noci jsem nemohla spát. Chvíli jsem ještě ležela v posteli a pozorovala nebesa nade mnou. Následně jsem se posadila a promnula si unaveně oči. Shodila jsem nohy z postele a došla ke keramické míse a opláchla si obličej. Oblékla jsem se a pak si upravila vlasy. Prohlížela jsm se v zrdcadle a v tom přišel jeden ze stráže. ,,Ano?" otočila jsem se jeho směrem. On se uklonil.
,,Přišla vám návštěva" řekl. ,,Ano? A kdo?" zajásala jsem, že to bude Galadriel. ,,Radagast s Mithrandirem" oznámil mi. ,,Ať jdou dále" usmála jsem se. Jsou to mí i její věrní přátelé, určitě něco ví. Napadlo mne. Oba dva vešli. ,,Zdravím" poklonil se Mithrandir. ,,Ale Gandalfe, nemusíš se mi klanět" zasmála jsem se. ,,Ale ano musím. Budoucí královno Temného hvozdu" usmál se šedý poutník. Radagast po něm hodil vražedný pohled. ,,Omlouvám se, Zelený Hvozd" opravil se a hnědý čaroděj byl spokojený. ,,Jakto že již zelený?" optala jsem se jich. ,,Snažíme se o to" nadhodil Radagast. ,,No a nechtěli by jste pomoci?" šibalsky jsem se na ně usmála. Radagastu zase chvíli trvalo, než mu došlo co mám na mysli a tak Gandalf musel odpovědět za něj.
,,Určitě ano! Tvé schopnosti se nám mohou vyplatit" usmál se a druhý čaroděj si uvědomil oč jde. ,,Oh aha. Ano určitě" já se dala do smíchu a hned po mne i Gandalf. Radagast jen pokrčil rameny. ,,Tak pojďte" mávla jsem ke dveřím. ,,Kam jdete?" křiknul na mne jeden mě jeden ze stráží a já se zastavila uprostřed kroku. ,,Jen si jdu prohlédnout zahrady" provokovala jsem a strážný se ihned ke mě vrhnul. Gandal se zasmál. ,,Ehm a teď doopravdy, kam jdete?" začarvenal se, protože naletěl na vtip. ,,Nebojte se, jen do lesa. Zahradám se vyhnu a nemyslím, že by mne tam tito dva pustili" pokývla jsem hlavou na čaroděje. ,,Dobrá a co mám říct Keth?" jmenoval můj dnešní dozor. ,,Dnes dojdu pozdě. Nechci s ní být" mrkla jsem na něj a on jen přikývnul.Děkuji za shlédnutí a votes či komentáře. Blížíme se konci, tak se těším na vaše reakce. Vaše Deri
ČTEŠ
World of elves [Probíhá Korekce]
FanfictionCo se stalo s elfy Zeleného Hvozdu po ukončení velké bitvy? Uzdraví se les? Thranduil, smíří se s odchodem svého syna? Kdo přijde k elfům do Lesní říše a změní jejich osudy? Pokračování! Svět Elfů 2. Pokud jsi dočetl/a, neváhej a pokračuj.. [PROBÍH...