Legolas
Co Keth odešla, jsme s Tauriel jen tak seděli vedle sebe na posteli a nic neříkali. Pak ale Tauriel se na mě podívala. ,,A ví o našem sňatku tvůj otec? Souhlasil?" zajímalo ji. Byl jsem rád, že ji můžu uklidnit tím, že ano. Sám bych nikdy nevěřil, že to dovolí. Ale víme proč a kvůli koho změnil své chování. ,,Souhlasil. On sám chce Lucii požádat o ruku" usmál jsem se na ni. ,,Oh, tak to je zajímavé. To se naše svatby budou konat najednou?" žasla elfka. Přikývnul jsem s radostí.
,,A to už velmi brzy." řekl jsem a bylo vidět, že Tauriel nemá slov. ,,Bude to úžasné" nadhodil jsem. ,,Ty budeš úžasný" řekla a vrla se na mě. Líbali jsme se uprostřed ošetřovny. ,,Ehm" ozvalo se najednou a my jsme se od sebe odrhli. ,,Promiňte, že ruším princi, ale nemohli by jste jít do svých komnat?" optal se Restallon. Tauriel se začervenala. Já myslel, že ho uškrtím. ,,Ano, jistě" řekl jsem jenom. Naštěstí se umím vcelku ovládat. Můj otec je na tom se sebeovládáním malinko hůř. Vzal jsem mou milou za ruku a odvedl ji ven z místnosti. Neodpustil jsem si však vražedný pohled směrem k léčiteli. Ten jej ignoroval a jen nás jako zamilovaný pár pozoroval a Tauriel omámeně cupitala za mnou. Došli jsme do mých komnat a tam jsme si sedli na pohovku a pokračovali tam, kde přestali.
Po několika minutách vášnivého líbání, se ode mne Tauriel odsunula, nadechla a pohladila mne po líci. Její dotek byl tak něžný a příjemný. Pak vstala a šla někam dál do místnosti.
,,Kampak jdeš?" optal jsem se jí. Slyšel jsem cvaknutí kliky na balkóně. ,,Pojď sem" zašepala, že jsem to skoro přeslechnul. Zvednul jsem se a došel k ní. Zahlédnul jsem Lucii a krále pod altánkem. Líbali se. ,,Ach, vypadají spolu tak šťastně. Už jsem takového krále dlouho nezažila" konstatovala a rozplývala se nad tím pohledem.
,,Ano. Nám to spolu ale také dosti sluší, nebo ne?" ušklíbnul jsem se a otočil se ji k sobě. ,,Ale samozřejmě princi" zasmála se a znovu se přisála na mé rty.Keth
Oblékla jsem se. Shire se na mě koukal. ,,Kam jdeš?" opáčil. ,,Promiň, ale už musím odejít. Jistě se za tebou vrátím" mrkla jsem na něj a darovala mu letmý polibek na ústa. ,,A prosím, nech už Lucii. Budeš z toho mít jen problémy a já chci, aby jsi byl se mnou" poprosila jsem ho a on přikývnul. ,,Měj se" mávla jsem na něj a zmizla za dveřmi. Nezamilovala jsem se. Takto ještě nikdy. Už vím, jak se má Lucia s Tauriel. Ale z těch teď bude hlavní vrchnost. Pokračovala jsem dále chodbami. Pak jsem se ale zastavila. Otočila jsem se do jiné odbočky a zahla do komnat mé nejdražší přítelkyně. A v těchto místostech přebývám i já. Původně jsem chtěla jít oznámit Lucii, že už se o Shira nemusí starat, ale pak už jsem to nechtěka řešit. Stejně nevím kde je a co dělá. Povím jí to zítra.
Velmi krátká kapitolka, ano já vím :( ALE chci vás napnout před chystáním na svatbu a svatbou. A také je škola. Těšíte se do školy? Napište do komentíků ;) Tak zítra se těší, Vaše Derinovka ;) :)
ČTEŠ
World of elves [Probíhá Korekce]
FanfictionCo se stalo s elfy Zeleného Hvozdu po ukončení velké bitvy? Uzdraví se les? Thranduil, smíří se s odchodem svého syna? Kdo přijde k elfům do Lesní říše a změní jejich osudy? Pokračování! Svět Elfů 2. Pokud jsi dočetl/a, neváhej a pokračuj.. [PROBÍH...