BAB 12

3.7K 92 2
                                    

"Ibu, ini... bukan apa yang ibu fikir." Puteri syasya sudah  dapat menggagak apa yang ada difikiran ibunya.

"Nanti, jemputlah pakwe puteri dating rumah." Kata Puan Mariah sambil tersengeh.

"ibu...." Puteri syasya merengek seperti budak kecil. Puan Mariah terus masuk kedalam restoran dan tidak peduli dengan rengetan anaknya.

"Boss! jom lah balik!" mereka terus masuk kedalam kereta. mereka dua senyap sahaja. Ahmad Daniel malas ingin menegur Puteri Syasya kerana takut si dia akan bertukar menjadi singa kelaparan. huhu.

keesokannya....

 Pukul 1 petang di pejabat tempat Puteri syasya bekerja....

"Puteri, jom pergi lunch?" Tanya Ahmad Daniel dengan senyuman yang menawan. fikir aku tergoda lah tu? tolonglah.

"Boss pergilah sendiri." Jawab Puteri syasya dengan dingin.

"Awak ok ke? Nampak marah jer?" Tanya Ahmad Daniel pelik.

"Macam mana saya tak marah boss, mak saya dah salah faham ingat boss ni boyfriend saya, sekarang dia dah ajak boss pergi dinner. bosss!!!!! macam mana saya tak marah!!!!" Separuh menjerit suara Puteri syasya menjawab.

"Bukannya salah saya, lagi pun dah kebetulan. so awak jangan nak salah kan saya sepenuhnya. jadi, jom kita pergi makan, kalau tak nak, saya pergi seorang." Jawab Ahmad Daniel dia berjalan selangkah demi selangkah.

"Pergilah, saya tak kisah pun." kata Puteri syasya sambil matanya terus menerus memerhati komputer yang ada didepan matanya.

"Kalau awak tak nak pergi juga, saya akan bagi tahu pada semua staf yang kita bakal kahwin, awak nak?"

"ok! fine! saya pergi!" Puteri syasya akhirnya mengalah. mereka pun pergi bersama-sama.



SORRY SEMUA, SBB DAH BPE BULAN TAK UPDATE, SBB FON ROSAK, JADI. NI JER DPT BUAD, SBB LAPTOP DAH NK ABIS BATERY. INSYAALLAH, JUMPA BESOK.






Cinta awak selamanya√Where stories live. Discover now