Promote novel baru

3.2K 33 0
                                    

Hai awak² semua. Jangan fikir saya buat cerita baru ni sebab dah penuh dengan masa lapang. Saya masih busy. Hahaha... Tapi disebabkan teringin sgt nk update novel baru, sy updatekan jelah. Hahaha... Tapi novel ni saya mmg hold on dulu. Klau lambat update. Atau berbulan² x update. Fhm² jelah.. Hahaha...

Amaran:-Cerita ni tak logik, jadi jika anda hanya suka dengan cerita yang logik saya sarankan janganlah baca cerita ni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amaran:-
Cerita ni tak logik, jadi jika anda hanya suka dengan cerita yang logik saya sarankan janganlah baca cerita ni.
------------------------------------
Sinopsis:-
Pertemuan diantara Nur Mina Natasya dan Farwish Amran di hospital telah mengubah segala-galanya. Kehidupan Farwish Amran yang dulunya tenang kini sering diganggu oleh roh Nur Mina Natasya. Roh gadis itu meminta pertolongannya untuk mencari dalang yang menyebabkan dia dan keluarganya kemalangan. Dua bulan Nur Mina Natasya hidup dengan keadaan yang menyeksakan amatlah sukar. Dia hanya dapat melihat jasadnya terbaring kaku di atas katil hospital. Doktor mengesahkan dia mengalami hentakan yang kuat di bahagian kepala dan koma. Kini harapannya hanyalah Farwish Amran. Seorang jejaka yang berasal dari keluarga kaya, mempunyai jawatan yang tinggi dalam syarikat bapanya, kacak dan mempunyai ilmu agama di dada. Hanya lelaki itu dapat melihatnya, dan lelaki itu adalah harapannya.

Cinta awak selamanya√Where stories live. Discover now