Puteri Syasya kini berada di dalam bilik Farah, dia memeluk patung beruang yang dihadiahkan oleh bapanya semasa hari jadinya tahun lepas.
"Hahaha, tu lah kau, siapa suruh kau buatjanji macam tu dengan ibu, sekarang tengok apa dah jadi? kau kena jugalah kahwin dengan boss kau tu." Perli Farah kepada Puteri syasya.
"we, aku tak sanggup lah nak kahwin dengan dia, dah lah gatal melampau-lampau, ish...... tak nak aku hidup dengan dia, tak suka!!!" kata Puteri syasya sambil membuat aksi geli- gelimannya, Farah ketawa dengan aksi yang diberi oleh Puteri syasya.
"Cakap tak suka, nanti lama-lama suka juga, alah. kau terima jer lah dia, dari dulu lagi dia suka kau kot."
"Ah lantak ah, kau fikir aku boleh terima dia ke? kau ingat tak apa dia buat dekat aku masa zaman sekolah tu."
*Flash back*
"saya akan bagi tahu dekat semua orang, yang awak suka saya." mereka seorang sahaja yang ada di kantin kerana semua orang sudah masuk ke kelas masing-masing.
"bila masa saya suka awak? awak jangan nak buat macam-macam eh." kata Puteri syasya menunding jari ke arahnya.
"saya nak buat juga."
"Awak jangan macam-macam, ini bukan sekolah lama awak yang boleh awak buat sesuka hati, kalau awak buat macam tu, saya yang kena padahnya, so don't do the crazy things at this school! ok." Puteri syasya memberi warning kepada Ahmad daniel. (maaf kalau eng aku tak betul)
"saya tak kira, saya akan lakukan juga."
DI DALAM KELAS..... CIKGU TAK DAPAT MASUK KERANA ADA MESYUARAT TERGEMBAR....
JADI PENGAWAS YANG JAGA.
"selamat tengah hari, saya nak bagi tahu korang semua satu benda."Ahmad daniel membuka bicaranya.
'alah, jangan lah buat kerja gila!!!! Ahmad Daniel!!'hati Puteri syasya kini berdegap-degup dengan pantas...
BERSAMBUNG........
MAAF KALAU RINGKAS SANGAT BAB NI, SEBAB TAK SEMPAT NAK SAMBUNG, SEKARANG NI DEKAT CC..
SO TUNGGU LAH BAB YANG SETERUSNYA....
YOU ARE READING
Cinta awak selamanya√
RomansHanya dengan satu salah faham, Puan Mariah menyangka Puteri Syasya dan Ahmad Daniel sedang mabuk bercinta. Ahmad Daniel! Puteri Syasya amat membenci jejaka itu kerana lelaki itu telah memalukannya di hadapan semua pelajar di dalam kelas mereka. wal...