אני אשקר אם אני אגיד שהלילה לא היה נחמד. אהבתי את זה שקיבלתי מעידן את כל תשומת הלב שלו, ויותר אהבתי את זה שספיר שמה לב לזה, ואכלה את הלב. לא לקח לכולם הרבה זמן להתקפל אל הבתים שלהם. מחר מתחיל שבוע חדש ולכל אחד העיסוקים שלו. ספיר ביקשה מעידן ללוות אותה החוצה, כנראה בשביל לדבר איתו. לא אהבתי את זה כ"כ אבל מה אני עוד יכולה לעשות? להגיד לו משהו בנוגע לזה יוציא אותי ילדה קטנה וקנאית גדולה. התיישבתי במרפסת עם סיגריה וצפיתי בהם מלמעלה. בהתחשב בזה שמדובר בקומה השלישית, ושהם כנראה דיברו ברוגע לא שמעתי מילה, יכולתי רק לראות אותם עומדים, דיי קרוב. לאחר חמש דקות של דיבורים בין שניהם, היא מצמידה את גופה לשלו וכנראה מנסה לנשק אותו, כי הוא הודף אותה ממנו. הפחד שהיה בתוכי התחלף בהרגשה טובה וחיוך על נפרס על פניי. החלטתי שברגע שעידן יעלה למעלה הוא יקבל ממני נשיקה טובה כתמורה על זה.
"הנה את" עידן נכנס לחדרי, אחרי שעלה למעלה. לא התכוונתי להסתיר את זה שהייתי במרפסת, אבל אם הוא לא שם לב לזה, עדיף שלא אגיד דבר. "מה היא רצתה?" אני שואלת בסתמיות ומתחילה לקפל בגדים מיובשים אחרי הכביסה. הוא מתבונן בי במבט חודר ואז מתיישב בחיוך קטן מצד שמאל שלי, היות ולימני נמצאים הבגדים. "היא אמרה שהיא שמה לב שמתרחש בינינו משהו" הוא אומר ומעביר את ידו על הירך שלי. "ו..? מה אמרת לה?" אני שואלת בעניין רב, ופונה להסתכל עליו. "שאנחנו פשוט ביחסים ממש טובים ושתפסיק לקשר דברים אחרים לזה שאני לא רוצה אותה" הוא עונה במהרה, ובקצרה. "מה? את כועסת?" הוא שואל אחרי כמה רגעים של שקט. "לא, ענית לה טוב. אין בינינו שום דבר רציני בינתיים במילא" התכוונתי להגיד את זה בקלילות, אבל איכשהו זה יצא עוקצני. "שירה.." הוא נאנח. "אני לא מתכוונת לזה ככה. עדיף שבינתיים אף אחד לא ידע, עד שנדע מה קורה ולאן זה הולך" אני מסבירה את עצמי ושולחת את ידי ללטף את הלחי שלו. ברור שרציתי שנהיה רציניים ושכל הבנות בעולם ידעו שקורה בינינו משהו ויעזבו אותו בשקט. אבל בגלל אלון, אנחנו לא יכולים.. הוא תופס בפניי עם שתי ידיו ומנשק אותי ברעבתנות. לאחר מכן הוא מחבק אותי אליו, כשראשי מורכן על החזה שלו. הוא מתנשף בכבדות וזה גורם לי לחייך לעצמי - אלה הנשיקות שלנו שמוציאות לו את כל האוויר. אני אוהבת לנשום את הריח שלו, ואני אוהבת להיות בזרעותיו. הדבר שאני הכי רוצה לעשות ברגע הזה, זה להפשיט אותו וללטף אותו בכל חלק בגוף. "טוב יאללה, אתה מפריע לי" אני מתנתקת ממנו בבת אחת, המחשבות האלה עוד יפילו אותי בסוף. הוא פורץ בצחוק ורוכן קדימה במהרה לתת לי נשיקה חפוזה ."תלך כבר" אני רוטנת כמו ילדה קטנה. אני מתעצבנת כשאני רואה שחלק מהבגדים שקיפלתי נפלו כתוצאה מהנשיקה הסוערת שלנו. "אני במקלחת" הוא אומר בחיוך גדול וממזרי ויוצא בראוותנות. אני נשכבת על הגב ומנסה להירגע מסערת הרגשות שמתחוללת בתוכי. כאילו שאני יכולה ללכת אחריו לשם. אני עוצמת את עיניי ומפנטזת עליו, אחרי כמה רגעים אני מבינה שאני מגזימה ומנסה להפסיק את התמונות שרצות לי בראש. אני מסיימת לקפל את הבגדים והולכת לפזר אותם בחדרים של הבנים, אחרי שאת שלי סידרתי בארון.
YOU ARE READING
אהבה קצרה
Romance"קדימה, מישהו הבטיח לי שתייה" אני מצביעה על הבר בעוד הוא מסתכל עליי במבט משועשע. "את כלבה קטנה" הוא צוחק ומתקדם לעבר הבר תוך כדי שהוא מושך אותי אחריו. השיער שלו שהיה פעם שטני, התכהה עם השנים והפך להיות כמעט שחור. יש לו את העיניים הכחולות הכי יפות שר...