כשאנחנו נכנסים, כמובן עם שעם מרווח בינינו, מורן לוחצת את ידי בחיוך ונצמדת אל עידן לחיבוק. "בוקר טוב" אני עונה לה בחזרה, בטון שהוא לא הכי ידידותי.. אבל היא אפילו לא שמה לב לזה. מה ש עניין אותה זה עידן שמחזיר לה את אחד מהחיוכים שצריכים להיות שמורים רק לי. הוא לבוש בחולצה בצבע ירוק זית מכופתרת ומכנסיים בצבע שחור, השיער שלו מסודר אחרי דקות ארוכות בהן עמל עליו במקלחת, ועיניו הבוקר בגוון של תכלת עמוק. "היום את איתי כל היום" היא מחייכת אליי. 'כייף לי' אני אומרת לעצמי בגיחוך, ועידן כמו מי שקורא את מחשבותיי מסתכל עליי במבט של מי שרוצה להתפוצץ מצחוק. "לפני כן, את צריכה לעבור במשרד של אורית, לחתום על כל המסמכים הנדרשים ולהיקלט" היא מסבירה, מי זו אורית? לא ממש הבנתי את כל מה שהיא אומרת, אני שונאת אותה כבר מעכשיו על כל העיניים שהיא נועצת בגבר שלי. "אני אדאג לכל זה" עידן מנסה לעצור את כל מה שהיא מנחיתה עליי. "יופי, היא מתעכבת קצת.. אז את יכולה לשבת איתי או עם עידן. מה שבא לך" היא מחייכת שוב בנחמדות. ברור שאשב עם עידן, יש פה בכלל מקום למחשבה? הוא מכין לנו קפה ומכניס אותי אל המשרד שלו. מהשנייה הראשונה אני מתה על המקום הזה. הריח המיוחד שלו מופץ במשרד, אני שואפת אותו לאפי וזה גורם לי לחייך. אני מסתובבת במשרד ובוחנת כל פינה. יש לו לוח לבן עם המון תמונות - עם המשפחה, עם החברים שלו, עם אלון ואפילו איתי! אני מתרגשת כשעיניי קולטות את התמונה שלי איתו מלפני שנתיים, לפני המקרה הארור שקרה בינינו והרס את היחסים הטובים שלנו. בתמונה אני לבושה בשמלת חוף לבנה ועידן במכנסי הבגד ים שלו בלי חולצה, שנינו שזופים ומחוייכים. זה היה באחד מהשבתות שיצאתי הביתה מהבסיס, והיינו בים. הרגשתי את חום הגוף שלו מאחוריי, ידיו ליטפו את הבטן שלי וגרמו לה להתהפך פעם אחר פעם. אני כל כך אוהבת אותו. "את רואה? גם כשתמיד חשבת שאני שונא אותך, זה היה להפך" הוא אומר ומצמיד את שפתיו אל הצוואר שלי. הוא מנשק נשיקות קטנות ורטובות שמרטיטות אותי. "מי הכין את זה?" אני שואלת בהתרגשות, חיוך גדול ומפגר מרוח על הפרצוף שלי. "עדי, אבל את התמונות אני בחרתי" הוא צוחק וגורם לי להסתובב ולנשק אותו על שפתיו. עדי זו אחותו הקטנה של עידן, הוא מטורף עלייה והיא מטורפת עליו. יש בינהם הפרש גילאים גדול, ובגלל זה היא חייה כמו נסיכה קטנה שתמיד מקבלת את מה שהיא רוצה! "אני חושב שאנחנו צריכים לעדכן את התמונות לחדשות יותר.." הוא ממלמל בין כל נשיקה שמצמררת את כל הגוף שלי. הידיים שלו עדיין מלטפות אותי, והיד שלו נכנסת מתחת לחולצת השיפון שאני לובשת. "אה? באמת? ואיזה תמונות בדיוק תשים על הלוח הזה?" אני שואלת ומצחקקת כשהמגע של האצבעות שלו מדגדג אותי באזור הטבור. "אממ, אולי עם מורן ועוד כמה" הוא אומר ורואים שמתאפק שלא לפרוץ בצחוק, הוא מעצבן אותי וגורם לי לקנא, אבל כמובן שלא אתן לו את התענוג. "אז אתה יכול לבקש ממורן שתתן לך הלילה, היא תשמח" אני מתנתקת מהמגע שלו בבת אחת ומתיישבת על השולחן, מחייכת חיוך מתגרה ומסכלת את רגליי. הוא מחייך אליי את אותו חיוך ומתקרב אליי עם מבט זדוני. "אני לא רוצה שמורן תתן לי, אני רוצה רק מישהי אחת שתעשה את זה" הוא אומר בקול שקט כמעט לוחש, הוא מתגרה בי עם הקול הסקסי שלו. הוא מצמיד את הברך שלו אל הרגליים שלי, מפשק אותן מעט ונכנס ביניהן. "והיא עושה את זה מעולה" הוא מוצץ את תנוך האוזן שלי וגורם לי לפרוץ בצחוק קולני. "תירגע ומייד" אני הודפת אותו ממני בחוסר חשק. היום הראשון שלי עוד לא התחיל כאן, ואם לא נפסיק, אני אמצא את עצמי מזדיינת איתו על השולחן במשרד שלו.
YOU ARE READING
אהבה קצרה
Romance"קדימה, מישהו הבטיח לי שתייה" אני מצביעה על הבר בעוד הוא מסתכל עליי במבט משועשע. "את כלבה קטנה" הוא צוחק ומתקדם לעבר הבר תוך כדי שהוא מושך אותי אחריו. השיער שלו שהיה פעם שטני, התכהה עם השנים והפך להיות כמעט שחור. יש לו את העיניים הכחולות הכי יפות שר...