עידן
איך אפשר להשלים פערים של שנה וחצי? היא מתעקשת אבל אני לא יודע עד כמה אני רוצה לדבר על זה. סיפרתי לה על העבודה, על המעבר למשרד עורכי דין גדול ונחשב יותר - זה הדבר היחיד הגדול והטוב שקרה לי בתקופה הזו. היא מתעקשת על משהו אחר, אני רואה את זה בעיניים הירוקות והמנצנצות שלה, אני מכיר אותה יותר מדי טוב.
אני מרגיש כאב קטן בלב ואני מבין שזה בגלל שאני לא יודע איך אני חוזר היום הביתה כשהיא נשארת כאן. אני רוצה לקחת אותה איתי ולא לשחרר אותה לעולם. איך אני אמור להשאיר אותה כאן כשהבן זונה ההוא רוצה אותה? אני לא מטומטם, אני רואה שהוא חם לה על התחת. "נו, תספר לי כבר על ירדן" היא חופרת כמו שהיא יודעת לעשות מעולה. אני צוחק ומדליק סיגריה. "למה את רוצה לשמוע על ירדן?" אני צוחק, אבל משהו בלב שלי מתחיל לזוז. היא עד כדי כך מזוכיסטית? מה היא רוצה לשמוע? שקיוויתי שירדן תחליף אותה? אני מתחמק מהעיניים שלה והיא מרפה עם מבט מאוכזב.
אני מכבה את הסיגריה שלי ומושך אותה אליי, הגוף שלה נצמד לשלי והחזה שלה דבוק לשלי כשרק הבגד ים הקטן שלה חוצץ בינינו. החיכוך של המפשעות שלנו גורם לי לבעור, ואני בוהה בחזה הגדול והיפה שלה ומתחיל לדמיין מה אני עושה לה. "הייייי" היא מביאה לי מכה קטנה. "אני יודעת מה עובר לך בראש, אבל אנחנו בחוף צ י ב ו ר י" היא מאריכה את המילה בסוף. אני צוחק. "אתמול היינו במועדון צ י ב ו ר י" אני חוזר אחרייה. "מה מנע ממך להכניס אותי לתא של השירותים ולרצות לאנוס אותי?!" אני מקניט אותה וכשהפנים שלה הופכות להיות כועסות יותר, אני לא יכול להתאפק ומנשק אותה ברכות. "פספסת..." היא משתחררת ממני ומביטה עמוק לתוך עיניי. "פספסתי? את בכלל יכולה לדבר אחרי הלילה?" אני אומר בהקנטה והיא מאדימה. הצחוק הגדול והרועש שלי רק מביך אותה יותר והיא קוברת את ראשה בתוך הצוואר שלי. היא חוצפנית לפעמים, אבל גם לחוצפנית שלי יש את הדברים שגורמים לה להיות נבוכה ולהאדים כמו עגבנייה.
שירה עוברת למיטת שיזוף שלה, הגוף שלה כ"כ סקסי והשיזוף המטורף הזה שלה בכלל הורג אותי.. "כמה אפשר להשתזף?" אני שואל אותה בהלם אחרי חצי שעה של שקט. כבר השתגעתי. הספקתי לדבר עם אלון, עם עוד כמה חברים ולהתקשר לאמא שלי. "תסתום" היא מניפה את ידה והופכת את ראשה אל הצד השני. יש חבורה של בנות צעירות שנועצות בי עיניים ומדברות בלחש ביניהן. אני מחייך בחזרה וקורץ להן, הן מסיטות את מבטן ממני במהירות במבוכה ואני צוחק בשקט. אני קם, רק כי אני חייב להרגיש את הגוף שלה עליי, את השפתיים שלה עליי. אני מרים אותה והיא דופקת צרחה על כל החוף, אני מביט בחיוך לעבר האנשים מסביבנו וצוחק. "עידן, תוריד אותי. עכשיו" היא רוטנת ואני מהדק את ידי סביב מותניה. "אני אוריד אותך במים" אני צוחק ומתהלך עד שאני נכנס בזהירות אל המים. היא שורטת אותי אבל זה רק מדליק אותי יותר. היא צווחת בשקט כשהמים קרים לה מדיי ואני מוריד אותה ממני רק כשאנחנו מתרחקים מהחוף ומכל האנשים במים. אני מצמיד אותה אליי והיא כורכת את רגליה סביב המותניים שלי, הידיים שלה מתהדקות על צווארי. "אני רוצה אותך" אני ממלמל לאוזנה בלחישה ומוצץ את תנוך האוזן שלה, אחר כך עובר אל הצוואר. היא מסתכלת עליי במבט מאוהב ואני משתגע. אני מתחכך בה מתחת למים ומנשק אותה בנואשות. השפתיים שלה רכות ונפוחות, הלשון שלה חמימה ונעימה ואני טורף אותה.
YOU ARE READING
אהבה קצרה
عاطفية"קדימה, מישהו הבטיח לי שתייה" אני מצביעה על הבר בעוד הוא מסתכל עליי במבט משועשע. "את כלבה קטנה" הוא צוחק ומתקדם לעבר הבר תוך כדי שהוא מושך אותי אחריו. השיער שלו שהיה פעם שטני, התכהה עם השנים והפך להיות כמעט שחור. יש לו את העיניים הכחולות הכי יפות שר...