Tarih 7 Nisan 2011
Eski sevgilim "bana büyü yapti,hala daha pesimde cinler var"demisti.Bende kafa buluyor diye aldiris etmemistim...
Bir aksam yataktayiz,tam uyumak uzereyiz...bana dedi ki;Ahmet,su an cok yakinimda cinler var,geldiler hissediyorum.Kafami kapiya dogru bir cevirdim,kapinin önunde bir suru tuhaf yaratik...Korkudan ne yapacagimi sasirdim,ama kiza da belli etmiyorum...Yok kiz,sana ogle geliyor dedim ve icimden ne dua biliyorsam okumaya basladim.Bu sirada kiza bir baktim,gozleri kaymis ses seda yok...Gitti elin kizi dedim icimden indim yataktan asagiBir yandan kiza tokat atiyom kendine gelsin diye,bir yandan da dua okuyom...
Cinler iceri girdiler ve beni koltuk altlarimdan tutup cekmeye calistilar.Tam o sirada kiza bir tokat daha attim,baya yumruk gibi...Bu kendine geldi,ama o cinleri gormuyor.Bana diyor ki Ahmet napiyosun oyle?Havalanicam nerdeyse amk!
Kiza bagirdim Besmele cek!diye,kiz bismillah dedi ve aninda beni biraktilar.Kalktim,yataga geri yattim,kiza baktim gozleri kapaniyor uyudu uyuyacak...Yat uyu hadi dedim,uyudu.Bende sabaha kadar oturdum basinda..Sabah sordum "Nasilsin,akşam cok kotuydun" diye,kiz "ne oldu ki aksam?"dedi,hic bir sey hatirlamiyor..
Aradan 1 2 hafta gecti,biz kizla kavga ettik,ayrildik.Evde tek basimayim.Cinler hala o evde diye arada bir gelip kapinin esiginden bakip gidiyorlardi.
10 gun icinde yeni bir ev bulup tasindim.Benim eski eve tasinanlar,komsulara evde cin oldugunu soylemIs.Onlar da tasinacakmis...Kiz o evde diye hala gelip gidiyorlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye de yasanmis cin ve hayalet olaylari
HorrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar