Tozlu raflardan çıkartılan hikayedir. Işıkları kapatın, empati kurarak okuyun |
Şüphesiz ki Büyü HARAMDIR!
Olayın geçtiği yer : Kırklareli
Zaman : 2007
" Merhaba ben Kırıklareli, D..... Köyünün imamıyım. Bu mektubu size yazmamdaki amaç büyünün ne kadar kötü olduğunu anlatmak.. Olayı anlatayım ibret almak size kalmış..
Öğle namazını kıldırıp eve geçtim, yemeğimi hazırlarken kapı çaldı. Genç bir kadın hocam ne olur yardım et diyerek ağlamaya başladı. İçeri aldım, olayın aslını anlat kızım dedim, bana olayı anlattı, anlattığına göre kocasına ifrit musallat olmuş. Büyük ihtimalle büyü yoluyla olduğunu anladım. Sabah vakti gelirim diyip kızı evden yolladım.. Sabah namazını kıldırıp kızın evine gittim. Evde kocası yoktu, sen dışarı çık dedim kıza, evi aramaya başladım, dolap, yatak, halı demeden her yere baktım. Muskayı televizyon masasının altında sıkışmış durumda buldum. Kızı yanıma çağırıp durumu anlattım hemen gidip çözelim dedim. Benim eve geçtik, ben malzemeleri hazırlayıp Kuran-ı Kerim'i aldım, kıza saçından bir tel kesmesini istedim. Elinden bir tutam kan alıp suya attım. O an suda cinlerin bize izlediğini gördüm, büyüyü bozmak için gece vaktini bekledim. Gece vakti olunca mezarlığa gidecektim. İfrit musallatından kurtulmak zordur. Gece 2 gibi mezarlığa gittim, Muskayı yere koyup tılsımlı dualardan okudum, ama nafile İfrit inat ediyordu. O an etrafımı saran gölgeler gördüm. Hızlı bir şekilde dönüyordular etrafımda. Başım dönüyordu ama bozmam gerekiyordu büyüyü, son çare İfriti yakacaktım, yarım metrelik çukur açtım, dua okuyarak muskayı yakıp çukura attım, üzerine kum atacağım esnada bir çığlık duyuyordum ama kulak zarım patlayacak şekilde bir sesti, 2 dakika ya sürdü ya sürmedi ses kesildi. Oh çektim, eve geçtim abdest alıp sabah namazına geçmek için, aynaya baktığımda göz altlarım morarmıştı. Burnum kanıyordu, kötü bir şey olacağını hissedip kızın evine gittim. Işıklar kapalıydı kapıyı çaldım, açan olmadı. Omuz atarak açtım kapıyı, içeride kızın cesedi vardı, kocası evde yoktu. O an arkamda bir el hissettim, Nasr suresini okudum, benden uzaklaştı ifrit, apar topar eve gittim. Eşyalarımı toplayıp 1 yıl izin yaptım. Şuan bile ruh sağlığım bozuk. . Köyden gelen bilgiye göre kocası ormanda ölü bulunmuş. Büyüyü yapan da adamın annesiymiş. Şu satırları yazarken emekli olmaya karar verdim, büyü haramdır unutmayın "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye de yasanmis cin ve hayalet olaylari
HororBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar