Koyde canimiz sikildiginda geceleri saklambac oynardik.Yine bir gece basladik oyuna,ben Şukriye Halanin evine girdim,öz halam değil mahallede hep böyle deriz,Şükriye hala gecen yıl ölmüştü.
Neyse,bahceye girdim,ağaçların arasina saklandim.Sukriye halamin kimsesi yoktu,ev harabe olmustu,saklandigim yerden iceriye baktim,gölgeler dolaniyordu.Hemen kacmak istedim kosa koşa,yanliz evin önünden gecerken bir sey beni tuttu,arkama baktim kimse yok ama kosamiyordum,evin icindeki gölgeler artmisti,mahallede yanan isiklandirma birden patladi.Her yer karanlik oldu.Golgeler gozukmuyordu.Ayagimda bir aci hissettim sonra suruklenmeye basladim.Cok hizli surukleniyordum,sonra durdum.
Kalbim duracakti korkudan.Tam dua edecegim sirada kendimi yeniden suruklenirken buldum.Ates yanan bir yere getirdiler.Ama etrafta kimse yoktu.Ates söndü o an gözümü kapattım,o gun kuran kursunda öğrendiğim ayetel kursiyi okudum.Sonra kosmaya basladim,Şükriye halamin bahcesine geldim,kapidan ciktim eve gittim...
Sonra cama vurma sesleri geldi,arkadaslarim gelmisti,bana hadi saklambac oynayalim dediler,ben az once oynuyorduk ya dedim. Hayir,biz daha yeni ciktik disari dediler...
Peki benim bu aksam saklambac oynadiklarim kimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye de yasanmis cin ve hayalet olaylari
HorrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar