Selamun aleykum arkadaşlar size anlatacağım olayı bire bir yaşadım ve paylaşmak istedim kurmaca falan değildir asla.....uzaktan akrabamız olan bi kız nişanlanmisti.sonra bazı sebeblerden dolayı nisan bozuldu.aradan bi kaç ay geçmişti.kızin haraketleri falan Çok değişmişti bir anda gece gece hiç durduk yerde yatağından kalkıp dama çıkıp soğukta otururmaya başlamış. Kendi kendine konuşup duruyormuş. Bi gece annesi bi bakmış kızın elinde makas saçlarını kesiyor annesi kızım ne yapıyorsun diyo. Kız sadece nişanlısının ismini tekrarlayıp duruyorlar.ben bunu duyduktan sonra evlerine gittim teyzemle birazda meraktan kızla göz göze geldim bi an kız beni kurtar diyordu bana ama isin ilginç tarafı onu sadece ben duyuyordum sanki evdeki hiç kimse oralı bile olmuyordu.teyzeme dedim ki teyze kızı duymuyor musun "kurtar beni" diyor. Teyzem ben birşey duymadım diyordu acayip korkmuştum.sonra kalkalim dedim teyzeme odadan çıktık kız hala köşede oturuyordu ama inanılmaz birşey oldu ayakkabıları giydik dış kapıyı açtım bi baktım kız karşımızda bi an nefesim kesildi kızı gören teyzem bayıldı falan.hayatımda ilk defa böyle birşeyle karsilasiyordum.adeta donup kalmıştım.sonra duyduklarıma göre kız garip davranmaya devam ediyormuş, abisinin kolunu kırmış kızı görseniz 50 kilo var yok cılız birşey. Geceleri durmadan çığlık atıp sonra gülmeye başlıyormuş.baktılar olacak gibi değil bi hocayi çağırmışlar hoca tam iki ay tedavi etmiş.sonra öğrenmişler ki kıza cinler musallat olmuş.ayrıldığı nişanlısınin annesi kıza büyü yaptırmış.hoca gece rüyasında bi yer görmüş. Sabah kalkmış oraya gitmiş. Ruyada gördüğü taşin aynısını görmüş taşı kaldırmış orayı kazmis ve bi tavuk ölüsü üstünde kızın resmi ve bi kaç dua bulmuş ve onları yok etmiş.kızı en son geçen ay bi düğünde görmüştüm biraz daha toparlanmış gibi görünüyordu. ALLAH kimseye böyle birşey yaşatmasin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye de yasanmis cin ve hayalet olaylari
HorrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar