Ölüme care bulduğu söylenen ve donemin en önemli bilgini olan Danyal Peygamberin bir oğlu olur. Annesi adini Camasb koyar.Camasbin da babasi gibi bir bilgin olacağı umulurken Camasb hic bir iste tutunamaz oduncu olur.Bir gün arkadaslariyla odun kirarken yagmura yakalanirlar ve bir mağaraya siginirlar.Magarada,ici bal dolu bir kuyu görürler,bali cikarmaya koyulurlar.Fakat arkadaslari bali aldiktan sonra Camasbi kuyuda birakip giderler.Bu arada bir akrep Camasb a saldirir.Camasb akrebi öldürür,akrebin çıktığı deliği bicagiyla büyüterek bir yol acar ve buradan Şahmeran in ülkesine duser.Şahmaran Camasbi 7 yil alikoyar.Camasb bu süre icinde defalarca yalvarir Şahmaran a kendisini salmasi icin.Sonunda Sahmaran dayanamaz,sartli olarak Camasbi salmaya karar verir.Camasb hamama gitmeyecektir,cunku Sahmarani goren kisini derisi yilan derisine donusecek ve insanlar Sahmrani bulacaktir.Camasb, 7 yil hamaa gitmez;ancak bir gun israrlara dayanamaz ve yikanmaya koyulur.Ülkenin büyücü olan veziri onu gorur ve hemen Camasb in Sahmaran in yerini bildigini anlar,onu padisaha goturur.Camasb çeşitli iskencelerden sonra Sahmaran in yerini gosterir.Sahmaran yakalanip kente getirildiginde Camasba oldurulup 3 parcaya bolunecegini ve her parcami ayri kapta kaynatilacagini soyler.İlk kabin suyunu icmemesi icin uyarir.Vezir,kaplar kaynarken hasta olan padisahin yanina gidince Camasb,kaplarin yerini degistirir.Geri donen vezir ilk kaptaki suyu icip ölür. Camasb ikinci kaptan icer ve padisaha her uc kaptan sirayla icirir.Padisah sagligina kavusur,Camasb ı kendine vezir yapar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye de yasanmis cin ve hayalet olaylari
HorrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar