Keyifli okumalar...
Bugün Remus'un , her ay tekrarlanan, en korkunç günüydü.
James'e , Sirius'a , Peter'a zarar verebilirdi. Kardeşlerine...
İşlerin kontrolden çıktığını düşünmek bile istemiyordu. Başka birine de zarar verebilir , okuldan atılabilir , Dumbledore'ın başına bela açabilirdi. Ya da geri kalan Çapulcular'ın Animagus oldukları ortaya çıkarsa Azkaban'a bile atılabilirlerdi.
Remus kafasını iki yana salladı. Hayır, böyle şeyler olmayacaktı. Hiçkimseye zarar vermeyecek , kimsenin başı belaya girmeyecekti.
Her zaman sevdiği Tılsım dersi şimdi ona bir işkence gibi geliyordu. Dolunay zamanlarında sinirli olurdu.
Ders çıkışı asık bir suratla sınıftan ayrılırken , elindeki asasını sıkı bir şekilde tutuyordu. Sanki tüm sinirini ondan çıkarmak istiyordu. Gergindi ve onca yıla rağmen hala ve hala endişe duyuyordu. Eğer onun yüzünden herhangi birine zarar gelirse vicdan azabı ve üzüntü onu kesinlikle öldürürdü.
Bu düşüncelerle Gryffindor Ortak Salonu'na giderken omzunda bir el hissetti ve refleks olarak asasını arkasındaki kişiye doğrulttu. Karışısında şaşkın ve korkmuş bir şekilde ve teslim olmuşçasına ellerini 'ben masumum' dercesine kaldırmış bir Clara Mensis gördü.
Derin bir iç çekti ve asasını indirdi. Ne zaman böyle saldırgan birisi olmuştu ? Tabii ya ...
Korkunç bir canavar olduğundan beri...
"Clara ?" Dedi , yorgun bir sesle.
"B-benim , Lupin." Dedi Clara, korkmuş bir şekilde.
Remus gözlerini kocaman açarak konuştu.
"Ne zamandır bana 'Lupin' diyorsun ?" Dedi. Sesinde belirli bir hayal kırıklığı vardı.
"Sen bana asa doğrulttuğundan beri." Dedi Clara.
Remus kafasını iki yana salladı.
"Ah, yapma... sadece... ben-sa... boşver , bilmiyorum ama kişisel algılama biraz... karmaşık bir durum içindeyim de..." dedi Remus , kesik kesik. Konuşmamıştı. Ne diyecekti ki zaten ?
Üzgünüm , korkunç bir canavar olduğum zamanlarda böyle sinirli olurum da... sen boşver ya , önemli bir şey değil.
Clara şaşkınlığını üstünden atmıştı.
Yavaşça Remus'un omzuna vurdu."Bir dahakine ben de asamı çıkartacağım ve seni 3. Kat Koridoru'nun duvarından, kazıyarak çıkartacaklar." Dedi sırıtarak.
Remus , Clara'nın güldüğünü görünce birazcık rahatladı ve o da gülümsedi.
Clara çekingen bir tavırla sordu.
"Rem... şey şuan dersin var mı?"
Remus kafasını iki yana salladı.
"Hayır, bir şey mi oldu?" Diye sordu şefkatli bir sesle.
"Şeyy... belki beraber bahçeye çıkarız demiştim." Dedi Clara kısık bir sesle.
Remus içinden sevinç dansı yaparken , dışından sadece gülümseyip kafasını sallamakla yetindi.
Remus bahçeye geldiklerinde , bir ağacın dibinde asasını çıkardı. Hala kış ayındaydılar ve yerler ıslaktı. Ufak bir asa hareketiyle ağacın dibiyle beraber ufak bir bölgeyi kuruttu.
Remus sırtını ağaca yaslayarak otururken , Clara hala ayakta dikiliyordu.
Remus eliyle gelmesini işaret etti. Clara utangaç tavırlarla Remus'un yanına oturdu. Bir süre öylece kalıp hiç konuşmadılar. Sonra Clara'nın boynu ağrıdı. Kafasını hafifçe Remus'un omzuna koydu. Sonunda rahatladığını hissetti Clara. Ona göre dünyanın en rahat yeri , Remus'un omzuydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remus Lupin ve Çapulcular
FanfictionBu seferki başka bir kurgu. Değişik. Çapulcular'ın yanı sıra Clara, Lily ve Amberly de bu hikayede bize eşlik ediyor. Hogwarts'ın tozunu dumanına katan bir grup gencin, güzel hikayesini okumak isterseniz, beklerim... 《Tüm hakları İhtiyaç Odası'ndad...