ஓ|Bir Mektup, Çokça Umut [P2]

1.6K 87 128
                                    

Merhaba, bu bölüm sanırım yazdığım en uzun bölümlerden. Eğer sonlara doğru fazlalaşan gifler rahatsız ediyorsa, söyleyebilirsiniz ama cidden çok hoşuma gidiyorlar :)

Keyifli Okumalar..


Amberly uyandı. Güzel bir güne benziyordu. Bugünler de güzel günlere ihtiyacı vardı.

Bir hafta önce Aaron ile ayrılmıştı. Aslında zorunda kalmıştı.

Son zamanlarda iyice araları açılmıştı zaten ve ikisi de bunun farkındaydılar ancak ikisi de o kadar kibardılar ki, birbirlerini kırmak istemiyorlardı.

Amberly de kendince bir çözüm bulmayı başarmıştı.

Amberly safkandı, ancak ailesi kendisi gibi Slytherin değildi. Ailesi, Hufflepuff'taydı ve son derece şirin insanlardı. Ailesine danışacaktı. Annesi ve babasına bu konuda danıştığında ona şöyle demişlerdi. 

''Amberly, sen hep dürüst bir kız oldun. Aaron iyi biri, sen de öyle. Arkadaşlıklarda anlaşmazlıklar olabilir. Ona yalan söylersen daha çok kalbi kırılır. Ona doğruyu söylersen, seni anlayacaktır.'' 

Amberly de tam olarak öyle yapmıştı ve ona içinden geçenleri kibarca anlattı. Aaron da gerçekten onu anlamış ve anlaşarak ayrılmışlardı.

İkisinin de üstünden bir yük kalkmış, tüy gibi hafiflemişlerdi sanki.

Gülümsedi. Sonunda üstesinden gelmişti, ikisi de işkence çekmiyordu. Daha sonra üstünü giyindi ve odasının balkonuna çıkıp oturdu. Canı kahvaltı yapmak istemiyordu. Balkonda otururken bir baykuş ona doğru geliyordu. 

Baykuşun kendi balkonuna konduğunu görünce ayağa kalktı ve baykuşun ayağına bağlanmış parşömen parçasını çözdü. İlk defa gördüğü bir yazıydı. Garip bir şekilde gördüğü en güzel yazıydı. Sirius Black'ten olduğunu öğrendiğinde oldukça şaşırmış ve heyecanlanmıştı.

Bir dakika, heyecanlanmıştı?

Yazıyı okumayı bitirdiğinde, gülümsedi. Sonunda arkadaşları olmuştu. Okulun belası grupla takılacağı aklının ucundan geçmezdi. Sessiz sakin Emerald, Çapulcular'la buluşacaktı! Merlin duysa inanmazdı. Belki açılırdı, ha? 

Gidecekti, kararını vermişti. Artık öyle bir köşeye çekilmeyecekti. Lily ve Clara'yı da seviyordu hem. Hafta sonu olarak hangi günü kastetmişti ve nerede buluşulacaktı bilmiyordu ama gidecekti. Ailesi zaten dünden razıydı. Amberly'nin sonunda arkadaşlarıyla buluşacak olması onları heyecanlandıracaktı, biliyordu. 

İçeriye girip masasına oturdu ve bir parşömen çıkardı. 

        Selam Sirius,                                                                                                                                                                     Öncelikle teşekkür ederim. Elbette gelmek isterim. Davetin beni çok mutlu etti! Yalnız, nereye ve hangi gün geleceğimi de yazarsan daha iyi olur. Görüşmek üzere! 

                                                                                           Amberly Emerald.

Parşömeni rulo haline getirdi. Bir iple bağladı ve kendi baykuşunun ayağına bağlayıp, kağıtta yazan adrese gönderdi. Sonra da ailesinin yanına gitti. Bahçede oturuyorlardı.

''Günaydın!'' diye bağırdı cıvıl cıvıl sesiyle.  Anne ve babası sevgiyle kızlarına baktılar. Amberly'nin birden içinden geldi ve annesiyle babasına sarıldı.

Remus Lupin ve ÇapulcularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin