ஓ|En Derin İz

2.4K 182 84
                                    

Keyifli okumalar...

Lily ıssız ve karanlık , kimsenin olmadığını sandığı odada gözlerini açtı. Bir şeyin üstünde yatıyordu. Evet , bir sedyenin üstünde yatıyordu. Hastane Kanadı'nın kokusunu içine çekerken oturur vaziyete geldi ve kısa bir göz kararmasından sonra neden burada olduğunu hatırlamaya çalıştı.

Hafızasını zorluyordu... hatırladığı bir şey varsa, o da hiçbir şeydi...

Yavaş bir şekilde ayağa kalktı. Ayağında ayakkabıları yoktu ve sıcacık teninin , buz gibi mermere değdiğini hissettiğinde ürperdi. Sakin ve korkak adımlarla daha bir iki adım atmışken birden durdu ve kendine baktı. Herhangi bir yara izi ya da kan izinden eser yoktu. Kendini kontrol etti , bir yeri de ağrımıyordu. O zaman neden bu zifiri karanlıkta , gecenin bu saatinde bu soğuk yerdeydi?

Aklına gelen anılarla Lily birden olduğu yere bir çivi gibi çakıldı ve gözlerinin karardığını başının döndüğünü hisseti. Gözlerini kapattı ve bu sabahı düşündü.

***

Lily daha bu sabah James ile kavga etmişti. Aslında öyle şeyler demek istemediğini bal gibi de biliyordu Lily. Pişmandı işte. O sözleri söylememeliydi. Lily kararlıydı , ondan özür dilemeliydi. Ortak Salon'a indi. Beklemeye başladı. O , içeri girdiğinde özür dileyecek ve yine eskisi gibi olmaları gerektiğini söyleyecek ve tabii ki Potter da ona karşı gelemeyecekti.

İşler Lily'nin beklediği gibi olmamıştı. Gece yarısı olmasına rağmen ne Potter ne de çetesi ortalıkta gözükmüyordu. Lily hayalkırıklığı ile esnedi ve koltukta iyice yayılıp yavaşça gözlerini kapattı.

Lily gözünü açtığında iki kişi fısıldıyordu. Gözlerini iyice açtı ve koltukta ses çıkarmadan doğrultu. Konuşan kişiler Sirius ve Peter'dı. Şöminenin başına geçmiş yorgun bir biçimde konuşuyorlardı.

Sirius konuştu.

"... peki Lily'ye ne diyeceğiz ?"  Diye sordu. Sesi şey gibi çıkıyordu... Ağlamaklı !

Lily o an önemli bir şey olduğunu anladı. Sirius Black nerdeyse ağlayacaktı ve Sirius Black asla ağlamazdı.

Sustu ve konuşmanın devamını dinledi.

"Sirius... Lily'nin umurunda bile olmaz. Dostum ! Ondan nefret ediyor." Dedi Peter.

Sirius acıyla kafasını iki yana salladı.

"Hiçbiriniz anlamıyorsunuz. Lily , James'ten nefret etmiyor. Asla da etmedi. Ama konumuz şuan çok daha önemli... " dedi Sirius.

Peter kelimeleri söylemekten korkarcasına konuştu.

"Ya... ya James o yarayı kaldıramaz-" derken Sirius onun sözünü kesti.

"Kes sesini ! James o yarayı kaldıracak kadar güçlü birisi ! İyileşecek ve o lanet Snitch'i milyon kez daha yakalayacak. Asıl soru-" derken bu sefer Sirius'un sözü kesildi.

"Black ! James'e ne oldu ? Siz ikiniz neden bahsediyorsunuz ?" Diye sordu , korkak ve telaşlı bir sesle Lily.

Sirius ve Peter , Lily'nin uyandığını farketmedikleri için korkmuş gibiydiler.

Sessizlik bir süre devem ettikten sonra Lily sorusunu yineledi.

"Ona ne oldu , dedim Black !" Dedi Lily sabırsız bir şekilde.

Sirius sadece tek bir kelime söyleyebilmişti.

"Kurtadam..."

Lily ellerini ağzına götürdü.

Remus Lupin ve ÇapulcularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin