Keyifli okumalar.
Kızlar Yatakhanesi'ne güneş ışığı süzmeye başladığında Clara çoktan kalkmıştı. Kara kara düşünüyordu. Bugün Remus'un doğum günüydü.
Clara, geri kalan bütün Çapulcular'ın Gryffindor Ortak Salon'unda büyük bir parti vereceğinden adı kadar emindi. Ona bir hediye alması gerektiğini çok iyi biliyordu. Özel bir hediye... Büyük Salon'da tartıştıklarının üzerinden koskoca bir ay geçmişti. Hava iyice soğumuş, kış gelmişti. Clara ise çok üşüyordu . Ama bugün haftasonuydu. Ve Clara ne kadar üşürse üşüsün Hogsmade'e gidecek ve güzel bir hediye alacaktı.
Kalktı ve üstünü giyindi. Bordo bir palto giymişti. Paltonu altından, siyah pantolonu ve sarı botları dikkat çekiyordu. Uzun sarı saçlarını saldı ve üstüne bir bere taktı. Derin bir nefes aldı, Clara. Soğuğu hiç sevmezdi çünkü. Ama Remus için değerdi. Aslında aynısını geri kalan Çapulcular ve Lily için de yapardı. Buna adı kadar emindi. Bu sene daha da çok yaklaşmışlardı birbilerine.
Son kez derin bir nefes aldıktan sonra yatakhaneden çıktı. Ortak Salon'a bir göz attı ve zafer kazanmış bir edayla gülümsedi. Remus ve Sirius koltukta oturuyorlardı. Koltuğun arkasından geldi. Kafasını ikisinin arasından sarkıttı. Neşeli bir tonda konuştu.
"Selaam."
Sirius atıldı.
"Sana da."
Sonra Clara tam karşılarına geçti ve Sirius'a doğru yaklaştı.
"Sirius, bugün biraz benimle takılsan fena olmaz aslında." dedi Clara.
Sirius'un kafası karışmıştı. "Neden ki?" diye sordu. Ancak daha bir cevap alamadan Remus araya girdi.
"Ah, lütfen şu doğum günü şeysiyle ilgili olmasın. Yalvarıyorum. Zaten sabahtan beri James, yüzyılın partisini vereceğiz diye bağırıp duruyor, bıktım. " dedi yorgun bir ses tonuyla.
Clara bozulmuştu. Bu sürpriz olmalıydı. Ama Remus, her şeyi mahvetmişti. Ama Clara şaşırmış gibi yaparak konuştu.
"A, bugün kimin doğum günü? Senin değil Sirius, seninkini biliyorum." dedi neşeli bir şekilde.
Sirius tam "Clara-" diyecekken Remus araya girip, Sirius'un sözünü kesti. "Boşver Sirius." Sonra da Clara'ya kırgın bir bakış attıktan sonra ekledi. "Neyse ben ... Kütüphaneye gideceğim. " dedi ve koltuktan kalktığı gibi arkasını dönüp gitti. Daha bir iki adım atmışken Clara'nın sesini duydu. "Arkadaşını ödünç alabilir miyim?" Remus, Sirius'u kastettiğini biliyordu. Arkasını dönmeden ve ilerlemeye devam ederken cevap verdi." İstersen , Astronomi Kulesi'nden at, umrumda olmaz."
"Dostum benim suçum ne?" diye bağırdı
Remus bu sözleri söyledikten sonra gözden kayboldu. Sirius şaşkına dönmüş bir şekilde Clara'ya bakıyordu. Clara ise sırıtıyordu. Sirius konuştu .
"James yaklaşık bir haftadır Remus'un doğum gününde yapacağı partiyi konuşuyordu. En son hatırladığıma göre de hafızan gayet iyiydi. Yani bugün doğum günü olduğunu biliyordun. Neden böyle bir şey yaptın?" dedi ciddi ama şaşkın bir şekilde.
Clara sırıtmayı bırakıp konuştu. "Ahmak! Eğer onun için hediye almaya gitmeyi düşündüğümü söyleseydim ne anlamı kalırdı? Bırak, şimdilik unuttuğumu sansın. Hediyemi verdiğinde suratınfaki ifadeyi merak ediyorum, doğrusu." dedi. Sirius gözlerinde parıldamayla ona baktı ve beşlik çaktılar.
Clara, Sirius'un koluna girdi ve beraber Hogsmade'e gitmek için yola koyuldular ...
" Sence " diye söze başladı Clara. "Remus'a ne almalıyım ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remus Lupin ve Çapulcular
Fiksi PenggemarBu seferki başka bir kurgu. Değişik. Çapulcular'ın yanı sıra Clara, Lily ve Amberly de bu hikayede bize eşlik ediyor. Hogwarts'ın tozunu dumanına katan bir grup gencin, güzel hikayesini okumak isterseniz, beklerim... 《Tüm hakları İhtiyaç Odası'ndad...